הכי טוב לדעתי - צירי CAhttp://www.hobbyking.com/hobbyking/s...idProduct=8423
צריך לחרוץ חריצים לצירים בכנף ובמאזנת, לחבר הכל על יבש, לקרב את המאזנת והכנף כמה שניתן מבלי להגביל את זוית התנועה של המאזנת, ואז לטפטף כמה טיפות CA דליל על הציר בין הכנף למאזנת.
תבדוק רק קודם שהדבק לא ממיס את הכנף (אם היא אכן EPO זה בסדר, אבל קורה לא מעט שטיסנים שנמכרים כ EPO הם למעשה EPS)
זה הדבק
http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...idProduct=8441
נערך לאחרונה על ידי AmitB; 29-09-2012 בשעה 09:19:54.
חשוב לבדוק שה EPO לא רגיש לדבק (נמס במגע). מנסיון! יש לי דגם דומה
הפתרון של AmitB אכן טוב
פתרון נוסף, שגם נפוץ מאוד - Tape Hinges
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1288724
העקרון פשוט - מדביקים סרט הדבקה רחב שמחבר בין הכנף למאזנת, לכול האורך. ההדבקה היא לרוב משני הצדדים, כשכול פעם שמים את המאזנת בטווח התנועה המקסימלי שלה ומדביקים (יש דיאגרמה בלינק)
צריך להקפיד שכשמדביקים המאזנת והכנף יהיו מקבילות לחלוטים ובלי רווחים, תוך שמירת היכולת של המאזנת לנוע. אפשר לעשות לבד, וקל יותר עם חבר/ה שעוזרים
אם הטיסן חדש ומאומה לא שבור בו, אין צורך לעשות כלום
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
נכון, חשבתי שהתפרק...
גם אני (הסתכלתי על השאלה כפשוטה)
לפותח השרשור - בטיסני קלקר, הרבה פעמים משטחי ההיגוי מחוברים לכנף באמצעות חלק מהקלקר, תוך ניצול הגמישות שלו. זה החיבור.
היתרון - לא צריך לעשות כלום. החסרון - לאורך זמן וטיסות זה עלול להתבלות, ואז צריך לחזק - עם CA Hinge או Tape Hinge או ממש ציר