לפני הכל, צלם הכל מכל זווית אפשרית. חשוב לצלם את האריזה של המסוק בתוך הארגז המקורי של החבילה, וחשוב לצלם את הטופס שמודבק על החבילה עם הכתובת שלך וכו׳. והכי חשוב צילום של הבעיה מכל מקום אפשרי כולל חיצים ועיגולים שמראים מה נשרף ומתי. חברת הביטוח שלהם פשוט לא תטפל בתלונה שלא כוללת תמונות אלו.
לאחר מכן פעל לפי ההוראות שפה:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...E4%F1%E9%F0%E9
שמור לך העתק של הטופס שכתוב להדפיס. בכל פנייה עתידית לבירור מה קורה עם התלונה שלך הם מבקשים קוד מסויים שרשום שם ואם אין לך אותו קשה לקבל מהם תשובות ברורות. בסוף התהליך, אם הם יחליטו שמגיע לך, תקבל החזר לחשבון הקרדיט שלך בהובי קינג. על המשלוח כמובן שלא יזכו אותך רק על המוצר עצמו.
תתאזר בסבלנות, זה לוקח זמן. זו חברה חיצונית לא הוביקינג עצמם, לכן כביכול הם לא יודעים לתת לך מידע בתמיכה הרגילה מה קורה עם התלונה שלך; פשוט יום אחד תראה את הסכום ביתרה שלך, או שלא.
לי זה לקח 7 שבועות לקבל החזר על זוג להבים שהגיעו עם סדק בגודל של אצבע באזור שורש הלהב .



Gil Friman

שישי בבוקר באנדרטה
------------------------------
T-rex 500E 3GX - למכירה במחיר מבצע מטורף
T-rex 600esp
Multiplex FunCub
Hitec Aurora 9