אתה משווה בין אופנים למכונית ...
קודם תחליט איזה גודל של מסוק אתה רוצה שבהחלט כמה שיותר גדול יותר כל להטיס אבל גם יותר יקר ... הרוב ממליצים להתחיל עם מסוק גודל 500+ מסוקי מיקרו השתפרו הרבה אבל הם לא מסוק 500+ והרבה יותר כל להטיס וללמוד איתם
עם זאת הרבה יותר זול לתקן טוסטוס ממכונית אבל ללמוד להטיס אהיה יותר קשה ...

בגדול תשאל את עצמך עם אתה יכול להרשות לעצמך את המחיר והזמן של מסוק גדול זה אומר להגיע לשטח הטסה להתאפס על משהוא שיעזור לך (בכול זאת זה כלי מסוכן וטעות יכולה להיגמר בפציעה זה לא צעצוע ...)
וכמובן שאנחנו מדברים על הוצעה של מינימום 500$ +- ...

עם אתה רוצה משהוא שיקדם את ההטסה שנוכחית שלך עם מסוק 4 ערוצים (להטיס בגינה\בית\פרקים) אז מסוקי מיקרו הם הפתרון היחידי פשוט מסוכן מידיי להטיס מסוק גדול בפרק ....

ההמלצה שלי היא דבר ראשון במעבר מי 4 ערוצים ל6 זה סימולטור , realflight נחשב לטוב ויש עוד כמה טובים הוא יכין אותך טוב להרפתקה
אחרי זה באמת מסוקים בגודל 100 ה minicp של וואלקירה הוא המלך הבלטי מעורער של הקטגוריה במיוחד בגלל המבנה שלו שמאפשר לך לסים סרוואים טובים בהרבה ...
עם אתה חושב שאתה לא תירצה להטיס בבית עדיף לך לפזול לכיבון ה 120 יש לך את ה V120D02S של וואלקירה ואת הבלייד 130X נחשב להרבה יותר טוב מהקופסה כי יש לו מנוע הההההרבה יותר חזק
אבל עם תוציא 60-70 דולר של שיפורים לוואלקירה אתה תמצא את עצמך עם מסוק טוב יותר ....

לגבה השלט זאת בחירה אישית devo 7 יעשה את העבודה אבל תאמין לי ברגע שתירצה מסוק אחר אתה תצטער על זה שלא קנית devo 8S שיכול לעשות ביינד לרסיברים של DSMX DSM2 FRSKY ועוד כמה פרוטוקולים
עם devo 7 אתה תקוע עם רסיברים של וואלקירה בלבד ...