שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 18 מתוך 18

נושא: הרצת סוללות.

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    146
    תודה!
    1
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל הרצת סוללות.

    כטירון בתחום החשמליים שמעתי שצריך לעשות הרצה לסוללות חדשות, אשמח לשמוע קצת כיצד לעשות זאת.
    מדובר עם זיפי 6 תאים 4000MA על X5.

    תודה מראש.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Nov 2011
    הודעות
    2,299
    תודה!
    339
    הודה 284 פעמים ב 210 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הרצת סוללות.

    אצלינו החברה מטעינים ופורקים או בריחוף או פריקה דרך המטען 5 פעמים
    goblin 700 red
    goblin 700 carbon red
    spektrum Dx9
    skookum 540

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    הודעות
    5,350
    תודה!
    462
    הודה 569 פעמים ב 442 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל הרצת סוללות.

    תטיס בנורמל או באיידל מתון, אל תאמץ יותר מדי את המנוע ותשתדל לא לרוקן יוצר מ60% מהסוללה ב5 הטסות הראשונות. אם המסוק חדש זה לא סיפור גדול בכל אופן כדאי עם מסוק חדש לעשות בהתחלה כמה טיסות רגועות להתרגל אליו
    Gil Friman

    -------------------------------
    T-rex 600esp FBL
    רחפן f450 fpv
    MS Composite Swift II
    Mountain Models EVA Sport
    Hitec Aurora 9

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Oct 2010
    הודעות
    552
    תודה!
    49
    הודה 65 פעמים ב 51 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הרצת סוללות.

    או בטיסה מתונה (לרדת גג 3.8 לתא) או לשים במטען על STORAGE וכשהוא מסיים לעשות טעינה בBALANCE - ככה 4-5 פעמים (מחזורים).
    אבל הכי בריא זה בטיסה (כדי שהסוללה תתאמץ ותתחמם קצת כדי שהכימיה שבה תבנה ותתאזן).

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הרצת סוללות.

    זה פשוט ביותר, ומאריך את חיי הסוללה (לא חשוב איזו סוללה)
    תטיס בטיסה רגועה ביותר (ריחוף+) רבע מהזמן הצפוי, ותטעין
    טיסה שניה חצי מהזמן הצפוי (הכל בערך, לא חייבים סטופר)
    שלישית- שלשת רבעי
    רביעית- זמן מלא אבל עדיין בלי לסחוט
    וזהו, תן גז
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    הרחק בצפון
    הודעות
    5,208
    תודה!
    38
    הודה 231 פעמים ב 189 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הרצת סוללות.

    שים סוללה בכל כיס, תבצע חימום קצר ואז תרוץ מסביב לבלוק 4 פעמים כשבכל סיבוב אתה מגביר את הקצב.
    בסוף לנוח קצת לפני שאתה שותה מים קרים.

    וברצינות - אם אתה לא 'קורע' את המסוק בהטסות אין לך מה להריץ סוללות - את ההטענות הראשונות תבצע ב 1C ולא יותר.
    תיקון קל לפוסט המקורי: הפריקה בטיסות הראשונות צריכה להיות עדינה - לא לקרוע את המסוק כמו שכתבתי אלא לדאוג שהפריקה תהיה בקצב נמוך יחסית - ז"א טיסות ראשונות עדינות ורגועות ולא 3D.
    נערך לאחרונה על ידי wonderd; 12-10-2012 בשעה 08:49:23.
    Henseleit TDR
    DX7
    --------------------
    למכירה:

    מסוק 700 TDR

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    146
    תודה!
    1
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הרצת סוללות.

    בקיצור ולעניין לעשות כמה טיסות רגועות בלי לפרוק יותר מדי, קיבלתי....
    תודה!

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הרצת סוללות.

    לא מבין מדוע צריך את הרוטינה הזו.
    לליפו אין אפקט זכרון או בשמו המקצועי VOLTAGE DEPRESSION

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    בונקר
    הודעות
    2,030
    תודה!
    7
    הודה 37 פעמים ב 35 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: הרצת סוללות.

    ציטוט נכתב במקור על ידי דניאל דקל צפיה בהודעה
    לא מבין מדוע צריך את הרוטינה הזו.
    לליפו אין אפקט זכרון או בשמו המקצועי VOLTAGE DEPRESSION
    נכון ולכן לא מדובר פה על אפקט הזיכרון. כל עניין ההרצה רלוונטי על מנת לתת החייאה נעימה לכימיה של התאים... החייאה נעימה כמו שתיארו פה האנשים תיתן אורך חיים בריא בעוד שהחייאה אלימה תקצר את או רך החיים ויכולת שמירה על מתח של הסוללה

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Re: הרצת סוללות.

    ציטוט נכתב במקור על ידי asafsee צפיה בהודעה
    נכון ולכן לא מדובר פה על אפקט הזיכרון. כל עניין ההרצה רלוונטי על מנת לתת החייאה נעימה לכימיה של התאים... החייאה נעימה כמו שתיארו פה האנשים תיתן אורך חיים בריא בעוד שהחייאה אלימה תקצר את או רך החיים ויכולת שמירה על מתח של הסוללה

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2


    אהבתי את הניסוח
    ומנסיוני, סוללה שהותחלה בעדינות שורדת יותר טעינות
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  11. המשתמשים הבאים אמרו תודה לwind556 על הודעתו:

    asafsee (12-10-2012)

  12. #11
    תאריך הצטרפות
    Jun 2012
    הודעות
    310
    תודה!
    10
    הודה 30 פעמים ב 25 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הרצת סוללות.

    ציטוט נכתב במקור על ידי דניאל דקל צפיה בהודעה
    לא מבין מדוע צריך את הרוטינה הזו.
    לליפו אין אפקט זכרון או בשמו המקצועי VOLTAGE DEPRESSION
    זה עניין של התנגדות פנימית אפשר להיכנס לכימיה של העניין אבל בגדול ככול שליפו תנוח עם אותו הקיבול יותר זמן ככה ההתנגדות הפנימית שלה תעלה
    זאת הסיבה שבהתחלה עם תפרוק את הסוללה מהר ותעמיס אותה היא לא תתן ביצועים אופטימליים ותתחמם (אילה עם זאת סוללה ""טרייה"" ישר מהמפעל )
    ההתנגדות הזאת נופלת אחרי 2-3 מחזורים ...

  13. #12
    תאריך הצטרפות
    Nov 2011
    הודעות
    2,299
    תודה!
    339
    הודה 284 פעמים ב 210 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הרצת סוללות.

    ציטוט נכתב במקור על ידי jeblesh צפיה בהודעה
    זה עניין של התנגדות פנימית אפשר להיכנס לכימיה של העניין אבל בגדול ככול שליפו תנוח עם אותו הקיבול יותר זמן ככה ההתנגדות הפנימית שלה תעלה
    זאת הסיבה שבהתחלה עם תפרוק את הסוללה מהר ותעמיס אותה היא לא תתן ביצועים אופטימליים ותתחמם (אילה עם זאת סוללה ""טרייה"" ישר מהמפעל )
    ההתנגדות הזאת נופלת אחרי 2-3 מחזורים ...
    אתה יכול להסביר את עצמך כי לא הבנתי כלום ?
    goblin 700 red
    goblin 700 carbon red
    spektrum Dx9
    skookum 540

  14. #13
    תאריך הצטרפות
    Jun 2012
    הודעות
    310
    תודה!
    10
    הודה 30 פעמים ב 25 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הרצת סוללות.

    ציטוט נכתב במקור על ידי alex1312 צפיה בהודעה
    אתה יכול להסביר את עצמך כי לא הבנתי כלום ?
    אני יכול אבל יש כל כך הרבה חומר להסביר היה עוזר לי עם הייתה אומר לי מה בדיוק לא הבנתה , ננסה להסביר חלק מהמושגים ברור יותר בכול זאת ....

    בגדול התנגדות פנימית אומרת כמה מתח יופל ככול שתמשוך יותר זרם מהבטרייה וזה מתרגם לכמה הבטרייה תתחמם וכמה הספק היא תיתן למנוע (ככול שההתנגדות הפנימית שלה גבוהה יותר ככה היא נותנת פחות כוח למנוע ותתחמם יותר) ...

    ככול שליפו עומדת ללא טעינה או פריקה ככה ההתנגדות הפנימית שלה עולה באופן זמני עד שתתחיל לפרוק או לטעון אותה ואז לאט לאט המצב הזה משתחרר (מדובר בחודשים של חוסר פעילות לא יומיים או שבוע ....)

    כלומר עם אתה חושב שהבטרייה שלך לא נתענה ולא נפרקה ב3\4 חודשים האחרונים תצפה להתנגדות פנימית גבוהה ב2-3 מחזורים הראשונים כלומר תהיה רגוע עם המצערת (:

  15. #14
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    הודעות
    108
    תודה!
    4
    Thanked 2 Times in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הרצת סוללות.


  16. #15
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    27
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הרצת סוללות.

    כל נושא הזיכרונות, הרצות והחייאות לא רלוונטי לליפו בכלל

  17. #16
    תאריך הצטרפות
    Mar 2012
    הודעות
    162
    תודה!
    1
    הודה 6 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הרצת סוללות.

    ציטוט נכתב במקור על ידי LV6 צפיה בהודעה
    כל נושא הזיכרונות, הרצות והחייאות לא רלוונטי לליפו בכלל
    עדיף שתכתוב שאתה לא מכיר שזה רלוונטי לליפו כי במקרה הזה נושא ההרצה ו"החיאה" כפי שתואר פה בהחלט רלוונטי.
    תקרא קצת חומר מקצועי על התנגדויות פנימיות כפי שתואר פה. אלה גם הוראות היצרן של היצרנים המובילים.

  18. #17
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    27
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הרצת סוללות.

    אני אשמח אם תשלח קישור או הפניה ל"חומר מקצועי" (נגיד של יצרן סוללות) והקשר בין התנגדות פנימית להרצת סוללות...

  19. #18
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    940
    תודה!
    9
    הודה 14 פעמים ב 11 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הרצת סוללות.

    Hyperion:
    Break-In Procedure - Hyperion G3 LiPo are robust and do not need a complicated break-in procedure. We recommend that the first 5 uses are limited to 3C charge rates, and that pilots use throttle management to avoid long periods of max-rate discharge for those first 5 flights. Note also the other care suggestions below. Those apply pretty generally to any LiPo pack, not just Hyperion G3...
    http://media.hyperion.hk/dn/g3lipo/

    Thunder Power:
    First few Flights Thunder Power recommends no more than 3-5C average discharge for breaking in new packs. Also be extremely careful not to over discharge new packs (Packs should NEVER be over discharged at any time, but over discharging on the first flight will ruin the battery permanently before you are able to enjoy it. See “Caring for Battery” below).
    http://thunderpowerrc.com/PDF/THPSafetyWarnings.pdf

נושאים דומים

  1. הרצת חשמל בפרק הירקון
    על ידי Tornadon בפורום פורום סירות ומפרשיות
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 25-08-2010, 08:02:28
  2. [שאלה] הרצת מנוע AX 46
    על ידי sababa71 בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 21
    הודעה אחרונה: 28-04-2009, 22:02:32
  3. [שאלה] שאלת הרצת מנוע
    על ידי groper בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 10-04-2009, 17:13:05
  4. הרצת מנוע
    על ידי zedar בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 12-01-2009, 17:18:34
  5. הרצת מנוע
    על ידי K_man בפורום פורום מסוקי דלק
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 12-10-2008, 15:39:04

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •