Re: Super Sportster EP - חוויות של מסוקאי מגוון :)

נכתב במקור על ידי
igalr
יש מספר סיבות לפלאטר בהגאים. אחת הסיבות היא חופש בסרוו/פושרוד/הורנים - יש לוודא שאין חופש ולהחליף/לתקן את הרכיב הפגום.
הסיבה השניה והנפוצה יותר היא הרווח בין ההגה למייצב, ניתן לפתור בקלות ע"י הדבקה של סלוטייפ שקוף , בצורה הפשוטה ביותר - אם מדובר הגה גובה אז מזיזים למקסימום דאון ומדביקים מלמעלה או מקסימום אפ ומדביקים מלמטה כנ"ל למאזנות והגה כיוון
יש קצת מספרים , הספקים,סוללות ,משקלים,זמני טיסה ?
תודה על הטיפים בנושא הפלאטר... בטיסות היום הטיסן נכנס לכמה צלילות תלולות, אבל לא ראיתי תופעה כזאת.
מקווה שגם לא יופיע 
הנתון היחיד כרגע שדי ידוע הוא זמן טיסה - הטסתי מעל עשר דקות ללא תחושת הפחתה בכוח מהסוללה.
אני מקווה לשקול את הטיסן השבוע ולפרסם תוצאות.
בנושא הסרוו - לדעתי זה כבר הרבה פחות נכון.
לגרייט פליינס יש גם את ה- Escapade החשמלי עם פיקוד מאזנות משני סרוואים
E-flite הוציאו לא מזמן את Advance, גם הוא עם שני סרוואים במאזנות. לדעתי, זה נכנס יותר ויותר לשוק עם
ההפצה של שלטים מתקדמים
שיכולים להשתמש ביכולת הזו.
Sent from my GT-I9001 using Tapatalk 2
נערך לאחרונה על ידי HeliDraco; 13-10-2012 בשעה 22:05:02.
הרוטור הוא רק מאוורר ענק - עצור אותו ותראה איך הטייס מזיע...
ואדים
Mikado Logo500 3D-FBL "Mjollnir" ;R617FS;3XBLS451;Microbeast+BLS251;CC Phoenix Ice 100A+Scorpion 1100KV; WR Mini Hercules BEC
Great Planes Super Sportster EP
Futaba 7C 2.4GHz