תגובה: פחות מיומיים לשיגור .

נכתב במקור על ידי
Liav
בשלב מסויים הוא התחיל להסתחרר ללא שליטה במהירות זוויתית גבוהה, ולדעתי באמת היה יכול להתעלף.
פתאום עברו לצלם את חדר הבקרה, ורק אחרי כמה שניות חזרו לצלם אותו.
אני מניח שהם הבינו שיש סיכוי סביר שאולי הוא לא יצא מזה ולא רצו שזה יופיע בשידור חי.
מזל שהוא יצא מזה בסופו של דבר.
הסחרור מתחיל ב-4:20
הבנת נהדר ליאב שיגרו אותו מ 1500 מטר גבוה מהמתוכנן .
אם היה מתעלף לא היה נשאר בחיים , כתבתי על כך מראש ברגע שמתקרבים למהירות על קולית מאבדים שליטה בהיגוי בסירטונים
שהוציאו אחר כך רואים שהיו כמה עשרות היפוכים , היתה מערכת אוטומטית שברגע שהיה מגיע ל 3.5 G היתה
פותחת מצנח ייצוב כך שהביאו את הבעיה הזו בחשבון , ועדיין אם היה מתעלף לפני לא היה חוזר בחיים .
העניין הוא מקצוענות פליקס התכונן למצב הזה קיטינגר אירגן לו צנטריפוגת G מהניסוי שלו (אגב קיטינגר עצמו התעלף באויר
באחת הטיסות הראשונות והתעורר בזמן כדי לנחות בשלום אחר כך בנו לו מערכת אוטומטית לפתיחת המצנח בגובה 5500 מטר ) ופליקס בילה שם שעות כך שידעו באיזה עומס הוא יעמוד.
הביאו בחשבון כמעט את כל האפשרויות זה היה ניסוי מקצועני אך פליקס התעקש שלא יהיו מצנחים הנפתחים אוטמטית ,
קיבלו את דרישותיו חלקית , ועדיין הניסוי הזה היה על הגבול הדק שבין מקצוענות לטירוף .
מזל לא היה פה זו היתה מקצוענות אך היו גם שיבושים .
נערך לאחרונה על ידי naty; 15-10-2012 בשעה 00:04:46.
"don't forget to write the manual"
פתגם סיני עתיק....