את אותה השאלה אפשר לשאול על למה להטיס ססנה 152 עם שני מושבים כשאפשר להטיס בואינג עם 200 מושבים...

ריבוי מנועים יכול להציל אותך בזמן תקלה במנוע אבל גם יביא למחיר גבוה מאוד, צריכת חשמל גבוהה שדורשת סוללות גדולות ובסופו של דבר זמני טיסה נמוכים יותר.
אם אתה מתכוון לעסוק בצילום עם מצלמות גדולות ומקצועיות אז אתה צריך אוקטו.
אם אתה רוצה לעשות צילום עם גופרו או CAM1 וכאלה, אתה יכול להספתק בקוואד.

קוואד הרבה יותר נוח לנשיאה.

מכיוון שאני מטיס את הקוואד של DJI, אני יכול להגיד לך שאם תתחיל איתו, תוכל להתקדם להקסה במחיר נמוך יחסית. תצטרך להשלים שתי זרועות + שני מנועים + שני בקרים ושדרגת.

המלצתי אליך היא להתחיל מקוואד 450 ובמקרה הגרוע, הוא ישמש אותך כרחפן יונה כשתעבור לאוקטו.