השרשור מתעדכן אוטומטית כל 30 שניות .
Automatic thread refreshing has been stopped because you appear to be idle. Un-Idle
-
טעינה מחדש
-
תגובה להודעה: צריך עזרה בSETUP לדאון FILLIP 400
תרשו לי להפוך את הדיון התיאורטי הזה למעשי....
איתי דיבר איתי בטלפון לגבי הפיליפ 400 שאני מוכר והתאמת מערכת חשמלית.
מכיוון שהעניין עלה פה אשמח לשתף אתכם .
קודם כל מספר תיקונים:
1.מוטת הכנף של פיליפ 400 היא מטר וחצי ולא שני מטרים- הבדל משמעותי
2.למנוע AXI 2808/16 אין בעיה לעבוד עם 30 אמפר (זאת מגבלת הזרם שלו) בוודאי שלא עם שני תאים.
ועכשיו לנתונים:
אכן שימוש במנוע הנ"ל עם סוללת 3 תאים לא מתאים ולכן המלצתי לאיתי סוללת 2 תאים שתוכל לעמוד ב 30 אמפר.
את הטיסן הנ"ל הטסתי עם סטאפים שונים (כולם AXI) שנעו בין 200 ל 550 ואט. עם 550 ואט הדאון הופך כמעט להוטליינר ומאיץ אנכית מהרגע שעוזבים אותו.
עם מנוע AXI 2808/16 , סוללת 3 תאים והגבלת זרם דרך ה EPA בשלט עד 30 אמפר מקבלים בערך 300 ואט ונסיקה אנכית בלי שום בעיה.
לטעמי לדאון זה ככל שהסטאפ קל יותר הטיסה מהנה יותר.
לגבי מנועים מסדרת 2814: הטסתי אותו עם 2814/12 ו 2814/10 וסוללות 3 תאים או 4 תאי A123. אמנם מקבלים כח ומהירות אדידים אבל במחיר של טיסן כבד ועומס כנף גבוה-לא כיף להטסה אחרי שמתרגלים לנסיקות והצלילות המהירות.
לסיכום- כמה שקל- ככה טוב יותר.
ועכשיו - כדי לקבל 150-200 ואט אפשר להשתמש במנוע קטן יותר המתאים לסוללת 3 תאים או במנוע כמו ה 2808 המתאים לסוללת שני תאים. הסיבה שלדעתי עדיף מנוע כבד וסוללה קלה יותר היא שהדאון מיועד במקור לסוללת NICD כבדה ולכן צריך כמה שיותר משקל בחרטום כדי לאזן אותו. כך שאם צריך לבחור בין מנוע כבד יותר או סוללה כבדה יותר- עדיף מנוע. כך או כל צריך להוסיף קצת משקל מקדימה.
אם הייתי צריך לבחור בסטאפ האידיאלי לטיסן זה- מערכת בהספק 150-250 ואט, וכמה שיותר משקל בחרטום כדי לאזן את מרכז הכובד. 2808/16 עם שתי סוללות A123 2300 ופרופ 10x6 או 10x7 יכול לעבוד מצוין
נערך לאחרונה על ידי עמיחי; 17-02-2009 בשעה 20:26:31.
-
הרשאות פרסום
- אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
- אין באפשרותך לפרסם תגובות
- אין באפשרותך לצרף קבצים
- אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
-
חוקי הפורום