תודה רבה
את 1 ו2 עשיתי.
המתחים תקינים (כ0.20 פחות ממה שאמור להיות, למשל במקום 12 אז 11.68)
בנוגע לבדיקת אמפר חיברתי רב מודד בטור עם מטען חכם אך התוצאות נמוכות מאוד כ0.7 ,לדעתי זה בגלל שלא העמסתי.אם יש איזה רעיון איך להעמיס אני ישמח.
לילה טוב
ישי
תודה רבה
את 1 ו2 עשיתי.
המתחים תקינים (כ0.20 פחות ממה שאמור להיות, למשל במקום 12 אז 11.68)
בנוגע לבדיקת אמפר חיברתי רב מודד בטור עם מטען חכם אך התוצאות נמוכות מאוד כ0.7 ,לדעתי זה בגלל שלא העמסתי.אם יש איזה רעיון איך להעמיס אני ישמח.
לילה טוב
ישי
ישי,
השוני במתח מובן ומקובל - הטולרנס במתח זה הוא 5%. המתח שציינת שונה ב-2.5% מהנומינלי - בסדר גמור.
לגבי הזרם - מה שחשוב לך למדוד הוא המתח בעומס מירבי צפוי. המטען שלך הוא 50W, כך שב-12 וולט ובתוספת הפסדים+הצריכה העצמית של המטען (זו שמדדת, בערך 0.7 אמפר) הוא אמור לסחוב מהספק בערך 5.5 אמפר. אם אתה רוצה לעשות בדיקה יבשה - תחבר נגד של 12/5.5 = בערך 2 אום, הספק גבוה, ליציאת ה-12 וולט שלך ותמדוד את מתח הספק. הוא לא אמור לרדת כמעט. תשתדל להיות זריז היות והנגד ירתח בתוך שניות ספורות - אל תגע בו ביד, אתה פשוט תכווה.
אפשרות נוספת (אולי פשוטה וישירה יותר) היא פשוט להטעין סוללה (רצוי מהיותר "בריאות" - 3000-4000mAh) ולהסתכל על מתח הכניסה שהאקיוסל מודד, לפני ואחרי תחילת הטעינה.
שוב, כל הכבוד - תענוג לעזור לאנשים כמוך.
יום טוב,
יובל
נערך לאחרונה על ידי יובל בן חיים; 24-10-2012 בשעה 07:21:19.
pomerus (24-10-2012)
יובל, תענוג לראות ולקרוא את המידע שאתה מביא ואת הבהירות והמקצוענות והסבלנות של ההסברים והעזרה !
לגבי תפקוד היציאה של הספק בעומס, אני מניח שיהיה לישי לא טרוויאלי להשיג נגד הספק של 2 אום, ואכן הבדיקה הפשוטה והישירה ביותר זה פשוט לטעון עם המטען סוללה שמגיעה למגבלת העומס של המטען של 50W, ולראות איך הספק מתנהג.
ויזל ישי (24-10-2012)
תודה על המחמאה. משתדל להגיע לרמה של החבר'ה האחרים פה בפורום - זה לא קל...
הבדיקה שאתה מציע היא ללא ספק הנכונה יותר, מסכים ב-100%.
יום טוב ושוב תודה!
נערך לאחרונה על ידי יובל בן חיים; 24-10-2012 בשעה 08:31:57.
ויזל ישי (24-10-2012)
יובל בן חיים (24-10-2012),pomerus (24-10-2012)