פלג -F- מיועד למנועי 4 פעימות ובמהותו הוא חם במיוחד. אני נוהג להתקין אותו במנוע שהקומפרסיה בו נמוכה ופעולתו לא סדירה. היות והוא חם מהרגיל, הוא שומר חום ומאפשר למנוע לפעול, במיוחד בסל"ד נמוך וסרק, גם בתנאים שפלג רגיל (8#) כבר לא מצליח.
פלג -F- מיועד למנועי 4 פעימות ובמהותו הוא חם במיוחד. אני נוהג להתקין אותו במנוע שהקומפרסיה בו נמוכה ופעולתו לא סדירה. היות והוא חם מהרגיל, הוא שומר חום ומאפשר למנוע לפעול, במיוחד בסל"ד נמוך וסרק, גם בתנאים שפלג רגיל (8#) כבר לא מצליח.