מתח טעינה תקין הינו בטווח 13.8-14.2V
את הבדיקה מבצעים כאשר מירב הצרכנים החשמליים לא פועלים, וסל"ד המנוע בטווח 1500-2000RPM.
כדאי שהמצבר יהיה טעון אבל גם פרוק חלקית זה בסדר.
תבדוק שלא חסר אלקטרוליט במצבר,זה עלול לגרום לתופעה שאתה מתאר וגם לקצר משמעותית את חיי המצבר.
קטרפילר לא מייצרים מצברים, אבל הם מוכרים מצברים מסוג ג'ל \ AGM שהם אכן מצברים מעולים, אך יקרים באופן משמעותי ממצברי עופרת חומצה רגילים.
אם אתה מחפש משהוא בין לבין אני ממליץ לך לחפש מצברי FIAMM נדמה שלי שמותג איטלקי זול יחסית, ממש טוב ומחזיקים כארבע חמש שנים בתנאי שמערכת הטעינה תקינה.