בלי להכנס לויכוח איזה מנוע עם איזה KV צריך, יש בעיה עם ההיגיון בבחירת הרכיבים המוצעים.
המנוע - טוב ללא ספק, אך עם KV יחסית נמוך, יכול לשאת זרם קבוע של 40A וזרם רגעי למשך 15 שניות של 55A.
לאיזה צורך יש סוללה של 4000Mah שיכולה לתת 70C ובאופן "מקרי" עולה כפול מסוללת 4000Mah 20C. הסוללה "החלשה" תגיע כאמור ל-40 אמפר שזה...... ל-10C !! ומקסימום רגעי ל-55 אמפר שזה 13C - ז"א - 50% מהיכולות שלה בטיסה רגילה ( היא יכולה לספק 80A קבוע ו-120A רגעי, רחוק ממה שנקרא - "לסחוט את הסוללה"). נכון, היא קצת פחות טובה, אבל אפשר לקנות 2 סוללות כמעט באותו מחיר (לזמן טיסה כפול).
כדאי להתחיל ללמוד לקנות רכיבים שמתאימים זה לזה ולא רכיבים "מיותרים משהו" וזה בלשון עדינה.
ועוד לא דיברנו על איזה מנוע באמת צריך הטיסן הזה בלי לעשות לטיסן שינויי מבנה .........