אני נותן גוף E-REVO 1/8 (ללא מנוע ובקר)
על החלפה ב LOSI 1/8 XXL (ללא מנוע ובקר) עם שידרוגי אלומיניום.
המנוע והבקר שיהיו לי של TRACKSTAR 5-6 תאים זמנית עד שיהיה כסף למערכת ממבה.
אני נותן גוף E-REVO 1/8 (ללא מנוע ובקר)
על החלפה ב LOSI 1/8 XXL (ללא מנוע ובקר) עם שידרוגי אלומיניום.
המנוע והבקר שיהיו לי של TRACKSTAR 5-6 תאים זמנית עד שיהיה כסף למערכת ממבה.
תן קישור לרכב לוסי...
XXL זה לא רכב ניטרו?
תמונה של ה XXL תעזור לקבוע את מצבו ואת כדאיות העיסקה
רן ענבר
באתר לוסי יש רק את הרכב הזה:http://www.losi.com/Products/Default...rodID=LOSB0016
אין את הרכב כ"קיט"
זה אומר שהוא לא יד ראשונה???
רן ענבר
הבנאדם קנה מבטל הילוכים משהו כזה ולא קנה קיט ככה אמר.
אני מחפש סרטון המחשה ביוטיוב להבין על מה הוא מדבר.
ככל שאני יודע יותר על החבילה הזו אני חושש יותר מהתוצאות של ההחלפה.
אני אמנם לא מחובבי הריבו אבל אני הייתי ממליץ לך להישאר עם הרכב שלך
את הרכב שלך אתה מכיר ויודע בדיוק מה המצב
ברכב השני זה יותר דומה ל"חתול בשק"
בלי להעליב אף אחד אני לא מכיר הרבה מסיעים שמתחזקים רכב כמו שצריך ולכן אני חושש מאוד לקנות רכב יד שניה.
רן ענבר
אלתורים בערכת ההסבה מדאיגים אותי.
תאונה קטנה או נחיתה לא טובה והסוללה נפגעת מהאזיקונים שמחזיקים אותה...כך גם הבקר.
זה רכב שכדאי להסיע אותו בצורה בטוחה ונעימה צריך להשקיע בו
בית סוללות:http://www.rc-monster.com/proddetail...MFPbatterytray
יש בתי סוללות עם מקום מובנה לקיבוע הבקר
תושבת מנוע [רצינית] אני לא יודע מאיפה מביאים.
ובכלל הסיפור הזה שבו המנוע יושב על הצד והעברת הכוח צריכה להסתובב ב 90 מעלות יותר מהמינימום הנדרש זה מקור לבעיות.
צריך לזכור שהמנוע החשמלי [במיוחד עם 6 תאים] הוא יותר חזק מהמנוע ניטרו מהיה שם לפני ההסבה.
בקיצור.
אני לא הייתי מתעסק עם הרכב הזה.
רן ענבר
תודה על העזרה רן זה קודם כל.
אתה ממליץ לי להישאר עם ה E-REVO אז..?
את האי ריבו שלך אתה מכיר...
יודע איפה כל בעיה ומה בדיוק קרה עם הרכב...
אני ממליץ לך לא להתחיל להשקיע ברכב ההוא...ולחסוך לרכב מתקדם יותר.
רן ענבר