הטיסן היה בRTH. כלומר המערכת זיהתה איבוד כוח, והגבירה כוח במנוע. זו הסיבה להתרסקות.
הטיסן היה בRTH. כלומר המערכת זיהתה איבוד כוח, והגבירה כוח במנוע. זו הסיבה להתרסקות.
מה שנעשה זו שגיאה בסיסית. באיבוד מנוע במטוס/טיסן דו מנועי יש להפחית מיד עד למינימום, ההכרחי להמשך טיסה, את כוח המנוע הנותר, תוך הפעלת הגה כיוון לצד המנוע הפועל ולבצע, כשהכרחי, פניות מתונות מאד לצד המנוע המושבת, באמצעות הגה הכיוון ושמירה על כנפיים מאוזנות ככל האפשר.
אם הטיסן נמצא מספיק גבוה, מומלץ מאד להשבית את המנוע הפועל ולהגיע לנחיתה במצב קאט.
נערך לאחרונה על ידי flatspin; 10-02-2013 בשעה 21:56:19.