תגובה: גבול האחריות חניך/מדריך בעת ריסוק בזמן שיעור בתשלום (ושני סנט על Bail Out)
שרון ברוך השב !
ולגבי הפילוסופיה ותחום אחריות של חניך-מדריך
האחריות צריכה לחול על המדריך ולכן גם בדיקת המסוק
כולל הכיוונים במידת הצורך אלא אם זה שיעור ניסיון כמובן
המחיר צריך להיות מתואם מראש.
במידה והחניך מגיע וטוען שהמסוק מכוון ואין לך מה לדאוג
הינך רשאי לעדכן אותו שבמידה של ריסוק אינך אחראי וזאת
מכיוון שאינך מכיר את המסוק על הגדרותיו וכיולו.
לגבי ריסוק המסוק האישי שלך כאשר חניך מתחבר אליך
האחריות חלה עליך מכיוון שהינך המדריך ולכן המסוק הינו מכוון !
ועליך להעביר לחניך שליטה בגובה כזה שיהיה לך מספיק זמן לתקן.
לגבי ריסוק "אין לי תן לי"
במידה ואתה מגיע לשטח ההטסה וחבר ניגש ומבקש "סיבוב"
ברור לו שהאחריות חלה עליו וזאת מכיוון שהוא מטיס מסוק שאינו מכיר.
במידה ואתה הצעת לו "סיבוב" האחריות חלה עליך.
ככה לפחות אני נוהג ובטוח שניתן להתווכח על זה.
בשורה התחתונה המדריך הכי טוב זה הסימולטור
וככה אני למדתי וממשיך ללמוד......
בכבוד רב,
שגיא אדיר
T-Rex 700N LE
V-Bar SL Pro
Ys 120 3D
DX8
תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way