החשיבות באורך המפסק זניחה כשמדברים על פונקציונאליות אבל, שים לב שבכל השלטים שמכבדים את עצמם המפסקים בעלי אורכים שונים ויושבים במקומות יעודיים על השלט, בחלקו העליון הארוכים נמצאים "בחוץ" והקצרים "בפנים", ובחזית השלט זה ההיפך, וזה לא במקרה..
כאשר מטיסים יש חשיבות לאורכי המפסקים מבחינת הנדסת אנוש של השלט, התכנון הנ"ל מבטיח גישה בטוחה למפסק הנכון בין הוא נמצא נמצא בחזית או בחלק העליון וכך מקטין הסיכוי להפעלת מפסק לא נכון בזמן הלא נכון.
מי כמונו יודעים שהפעלת מפסק בזמן טיסה מצריכה ריכוז וחלוקת קשב מוגברת (לפחות אצל זקנים כמוני) וכל תכנון לקוי בהנדסת האנוש בשלט עלולה לגרום לתאונות.
עצתי לך, החלף במפסק זהה למה שנשבר והימנע מקומבינות ככל שאפשר!