הזוית איתה אתה מתחיל היא זוית 0.

אתה עולה לטיסה ומקזז אותו עם מנוע פועל. כעת בטיסה ישרה ואופקית אתה מוריד מנוע מהר לסרק וצופה מה האף עושה - האם עולה או יורד.

אם האף נשאר פחות או יותר ישר בגלישתו - בינגו, אתה במיקום הנכון.
אם האף עולה מיד - סימן שטיסן מקוזז ב-UP (כאשר המנוע לא עובד) קרי המנוע מכניס לך וקטור בכיוון היגוי DOWN - סגור את הבורג הבורר מעט.
אם האף יורד מיד - סימן שטיסן מקוזז ב-DOWN (כאשר המנוע לא עובד) קרי המנוע מכניס לך וקטור בכיוון היגוי UP - פתח את הבורג הבורר מעט.

בהצלחה.