שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 20 מתוך 20

נושא: עצות לשיפור

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רחובות
    הודעות
    1,166
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עצות לשיפור

    ציטוט נכתב במקור על ידי רפטור צפיה בהודעה
    תודה לכולכם על התגובות המהירות.
    אני משתמש בדלק 20% של טיסן חיפה
    בעיה.

    פרק את הקרבורטור מהמנוע, הוצא את הסיכה החוצה ורסס עם חומר לניקוי קרבורטורים של אוטו.
    לא משנה כמה גלונים המנוע יצרוך, אם יש סתימה בקרבורטור אז ברוב המקרים המצב רק יחריף ולא יתנקה משימוש נוסף.

    תחליף גם לפלג חדש.
    בקרו בגלריה שלי:
    http://www.runryder.com/helicopter/gallery/64454/
    אתר הבית שלי: www.FlyingDuck.co.il

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    הודעות
    332
    תודה!
    0
    הודה 15 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: עצות לשיפור

    ציטוט נכתב במקור על ידי אופיר נחום צפיה בהודעה
    בעיה.

    פרק את הקרבורטור מהמנוע, הוצא את הסיכה החוצה ורסס עם חומר לניקוי קרבורטורים של אוטו.
    לא משנה כמה גלונים המנוע יצרוך, אם יש סתימה בקרבורטור אז ברוב המקרים המצב רק יחריף ולא יתנקה משימוש נוסף.

    תחליף גם לפלג חדש.
    אופיר ידידי נפלה טעות בידך,
    במקרה ויש סתימה בקרבורטור בדרך כלל הסתימה עצמה היא במעברים עעצמם ולא על הסיכה עצמה.
    אם הוצאת את הסיכה ויצא איתה לכלוך סימן שהלכלוך נתקע במעבר שהסיכה סוגרת ופותחת.
    ניקוי הסיכה עצמה לא דורש יותר מאשר טיפה נייר טואלט.

    אני אוהב לנקות קרבורטור סתום בכך שאני סוגר את הקרבורטור,מוציא לגמרי את הסיכה ונושף בצינור האגזוז לתוך המיכל ככה שדלק זורם בעוצמה גבוהה ומוציא את כל הלכלוך דרך בית הסיכה עצמה.
    אם כל זה לא עזר חזור על השיטה רק עם הכנסת ספרי ניקוי בלחץ ולא דלק.
    בהצלחה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •