ציטוט נכתב במקור על ידי roydor צפיה בהודעה
תגדיל את שטח מייצב הכיוון.
גם כיוון לא אופטימלי של הדיפרנציאל לא אמור ולגרום לאיבוד שליטה כזה גדול.
דיפרנציאל בא לידי ביטוי באופן חריף רק בטיסנים בעלי מוטה גדולה יחסית לרוחב הכנף הממוצע (מנת מימדים גבוהה) כך שההשפעה על הטיסן הזה לא אמורה להיות כלכך גדולה.
שטח הצד של החלק הקדמי של הגוף (לפני הכנף) כנראה גדול מדי יחסית לשטח הצד בחלקו האחורי של המטוס.
הגדלת שטח מייצב הכיוון ב-50% עד 100 תפתור לך את הבעיות

רועי
רועי מה שאתה אומר נשמע מאוד הגיוני.

השאלה איך בדגם המקורי הכל עובד נפלא עם אותם יחסי גודל?!