
נכתב במקור על ידי
offer
הי איל
הכוונה לא היתה ״לתת לאלקטרוניקה להטיס״ אלה לתת לאלקטרוניקה לעזור.
אנסה להמחיש בדוגמא.
נניח שניקח מה שנקרא ״טיסן שני״ וניתן למתחיל גמור, הרי שהוא יתקשה מאוד (כנראה ירסק)
אז מה עושים, צריך להקל עליו.
עתה נניח שהטיסן המדובר ניתן לכינונים (כמו רכבים עם שלט), אז 20 קליקים בתומכי הכנף (הדמיונים) ויצרנו דיאדרל גדול יותר, כבר עזרנו.
עכשיו נשתמש במאזנות קטנות והגה גובה קטנים יותר שבאו עם הקיט (דימיוני) וקיבלנו תגובות היגוי חריפות פחות.
שוב עזרנו למתחיל.
עוד כמה שינוים ונקבל טריניר.
אבל רגע, היום אנו משתמשים בשלטים ממוחשבים, אז במקום לשנות מבנה אוירודנאמי (להקטין מאזנות) ניתן לתכנת dual rate / expo או הקטנת טווח בצורה ממוחשבת!
עכשיו מדוע לא ליצר את אפקט הדיאדרל בצורה ממוחשבת? כך גם אוכל להוריד את הדיאדרל בצורה פרוגרסיבית עד שנגיע להטסה ללא תיקון ממוחשב.
באמת יש הבדל expo ממוחשב שהחליף את הקטנת המאזנות, לבין דיאדרל ממוחשב?
האם השינוים האוירודינאמים שיש בטרינר לעומת ״טיסן שני״ לא ניתנים למימוש בצורה ממוחשבת לזמן קצר?