אם השתמשת בקיזוז כדי לפצות על מרכז כובד לא נכון - קל יהיה לראות זאת במצב ההגה שאינו אופקי לאחר נחיתה.
כמובן בתנאי שהבנייה תקינה.
אם השתמשת בקיזוז כדי לפצות על מרכז כובד לא נכון - קל יהיה לראות זאת במצב ההגה שאינו אופקי לאחר נחיתה.
כמובן בתנאי שהבנייה תקינה.
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
סליחה שאני אומר את זה, אבל לאמירה שלך אין כל קשר למציאות.
אתה מוזמן לנסות לבסס אותה.
ולמהססים - לפני כל בדיקות הטיסה שכבודן במקומן מונח - הציצו קודם במצב ההגאים שלכם:
הגה גובה לא מיושר עם הכנף - מרכז כובד בציר האורך של הטיסן סביר שאינו מדויק. אם הוא ב-up האף כבד ולהיפך
מאזנות לא מיושרות עם הכנף - מרכז כובד בציר הרוחב של הטיסן סביר שאינו מדויק. כנ"ל.
שוב, בתנאי שהבנייה תקינה וגם את זה קל לבדוק.
חשוב לבצע רק שינוי אחד בכל פעם ולאפס את הקיזוז אם שיניתם את מרכז הכובד.
לתוצאות מדויקות כדאי לבצע את בדיקות וקיזוזי הטיסה ללא רוח ככל האפשר.
נערך לאחרונה על ידי AvSa; 04-04-2013 בשעה 08:24:35.