שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 26

נושא: DA-50 כבה לאחר המראה!

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    2,763
    תודה!
    70
    הודה 131 פעמים ב 108 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: DA-50 כבה לאחר המראה!

    תבקש מהחברים שיחזיקו לך את הטיסן ב90 מעלות למעלה ותיתן פול גז לחצי דקה ותתרחק לפחות 100 מטר.ואז תמשיך לשחק עם הגז במצב הזה לעוד 2 דקות.
    רעיונות:ייתכן וצינורית הדלק במיכל תפוסה קדימה (הכוונה שהיא נוטה לכיוון הקרבורטור ולכן בזווית גבוה אין דלק.יתכן שיש לך פילטר דלק אשר ישנה בועות אוויר לכודה ובזוית מסויימת היא מחליטה לתת סוף למנוע.
    2:יתכן ויש הפרעות רדיו וניכנס פייל סייפ.
    3:סרוו גז מושפע ע"י הפושורד וההצתה ויוצר מישחק בסרוו.
    4:מנוע לא מכוון הייטב.
    5:מערבולות אוויר בקרבת הקרבורטור.
    6:כמות שמן גבוהה בדלק.(20% זה מה שדרוש)
    7:נתקים במערכת החשמלית של ההצתה כתוצאה מוויברציות או תופעת טבע אחרת.בדרך כלל מהחיבור שנימצא בתוך הקונקטור שמחבר בין הרגש של התיזמון לבין הסלילים.
    8:זיהוי נכון של איך מתכבה המנוע. א:דיעכה .ב:הפסקה מהירה. ג:גימגום של חוסר דלק.
    9:כיוון הזווית של רגש התיזמון לא תקין ובאוויר הכל מישתנה ועל הקרקע הכול עובד יופי..(קרה לי אצל חבר בזמן אמת ואכן אפשרות קיימת לחולוטין.)
    10: אם יש לך משבת חשמלי למנוע(קיל סוויצ).יתכן ויש בעיית מגעים בפלגים ובעת תזוזה או מישחק הוא יוצר נתקים.
    11:סוללה משוטפת גם לרדיו וגם להצתה יכולה ליגרום לבעיות או לנפילות מתח כתוצאה מקצר שקורה פיתאומית באיזה סרוו.
    12:אולי זה מנוע נייטרו.
    13:תבוא לשטח בבית אריה בשבת בבוקר ונעזור לך בכיף.רצוי ללא קאול שיהיה נוח לעבוד.
    14:עם אתה בא אז תדבר איתי שאני יבוא שאני לא יחליט פתאום להיות עצלן ולהמשיך לישון
    חיים גיל תעשה תרגיל

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    743
    תודה!
    12
    הודה 27 פעמים ב 19 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: DA-50 כבה לאחר המראה!

    ציטוט נכתב במקור על ידי haimgil צפיה בהודעה
    תבקש מהחברים שיחזיקו לך את הטיסן ב90 מעלות למעלה ותיתן פול גז לחצי דקה ותתרחק לפחות 100 מטר.ואז תמשיך לשחק עם הגז במצב הזה לעוד 2 דקות.
    רעיונות:ייתכן וצינורית הדלק במיכל תפוסה קדימה (הכוונה שהיא נוטה לכיוון הקרבורטור ולכן בזווית גבוה אין דלק.יתכן שיש לך פילטר דלק אשר ישנה בועות אוויר לכודה ובזוית מסויימת היא מחליטה לתת סוף למנוע.
    2:יתכן ויש הפרעות רדיו וניכנס פייל סייפ.
    3:סרוו גז מושפע ע"י הפושורד וההצתה ויוצר מישחק בסרוו.
    4:מנוע לא מכוון הייטב.
    5:מערבולות אוויר בקרבת הקרבורטור.
    6:כמות שמן גבוהה בדלק.(20% זה מה שדרוש)
    7:נתקים במערכת החשמלית של ההצתה כתוצאה מוויברציות או תופעת טבע אחרת.בדרך כלל מהחיבור שנימצא בתוך הקונקטור שמחבר בין הרגש של התיזמון לבין הסלילים.
    8:זיהוי נכון של איך מתכבה המנוע. א:דיעכה .ב:הפסקה מהירה. ג:גימגום של חוסר דלק.
    9:כיוון הזווית של רגש התיזמון לא תקין ובאוויר הכל מישתנה ועל הקרקע הכול עובד יופי..(קרה לי אצל חבר בזמן אמת ואכן אפשרות קיימת לחולוטין.)
    10: אם יש לך משבת חשמלי למנוע(קיל סוויצ).יתכן ויש בעיית מגעים בפלגים ובעת תזוזה או מישחק הוא יוצר נתקים.
    11:סוללה משוטפת גם לרדיו וגם להצתה יכולה ליגרום לבעיות או לנפילות מתח כתוצאה מקצר שקורה פיתאומית באיזה סרוו.
    12:אולי זה מנוע נייטרו.
    13:תבוא לשטח בבית אריה בשבת בבוקר ונעזור לך בכיף.רצוי ללא קאול שיהיה נוח לעבוד.
    14:עם אתה בא אז תדבר איתי שאני יבוא שאני לא יחליט פתאום להיות עצלן ולהמשיך לישון
    החזקתי את הטיסן 90 מעלות בפול , ניערתי לו את הצורה בנוסף - הכל היה תקין
    המיכל נבדק כולל צינוריות - הכל תקין
    עשיתי בדיקת טווח - אין הפרעות ( כשהמנוע מונע )
    סרוו גז לא ניסיתי
    מנוע לא מכוון - אין לי מושג כבר מה זה מכוון או לא על הקרקע הכל פיקס אז זה מכוון לדעתי
    מערבולות אויר - לא שיניתי כלום מהפעם שהוא טס תקין אותו קיאול אותם פתחי איוורור
    כמות שמן - 1/32 אני בהרצה בעקבות החלפת בוכנה ורינג
    נתקים במערכת חשמל - הכל תקין על הקרקע באויר יש פחות וויברציות
    סגנון כיבוי - טיסה ראשונה לקח זמן היו טיפה גמגומים אבל זה טבעי בהרצה טיסות הבאות פשוט קאט במקום לאחר שינוי מצערת קל
    זווית רגש התזמון - אין לי מושג מה זה אבל שוב הטיסן טס יופי חודש שעבר
    בעיית מגעים בפלאג היו אמורות לקרות גם בקרקע
    הסוללות נפרדות להצתה ולמקלט
    להגיע לבית אריה אין לי שום בעיה רק שם אין לי היכן לנחות במקרה של קאט לאחר המראה ....
    אם אני לא טס, אף אחד לא טס....

    H9 P-51 180 Giant
    GP Cosmic Minnow
    T1 Mini Fortune Turbine Jet
    Boomerang Xl Turbine Jet
    Carf Ultra Flash Turbine Jet
    Efxtra Racer Upgraded 6S

    Extreme Flight Extra300 61
    Seagull electric Trainer
    Dji Mavic Pro

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    מיקום
    מודיעין
    הודעות
    122
    תודה!
    28
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: DA-50 כבה לאחר המראה!

    5!!!!
    ...
    סביר להניח מערבולות ליד הקרבורטור אעפ"י שהוא אחורי

    תוודא שהקאוול מאוור מספיק ושהזרימת אוויר אינה בסביבת הקרבורטור
    בהצלחה

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    332
    מנחת הבית
    ראשון לציון
    תודה!
    18
    הודה 22 פעמים ב 17 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: DA-50 כבה לאחר המראה!

    עוד משהוא
    האם המסנן הראשי בקרבורטור נקי צריך לשלוף אותו החוצה להשפריץ נוזל לניקוי קרבורטורים או לחץ אויר ממיכל רק להזהר לא לאבד אותו
    עוד דבר קמת יותר לעומק לבדוק את ה REED VALVE שנמצא לפני הקרבורטור יש להוציא אותו בעדינות ולראות "שהכנפיים השקופים" יושבים היטב ואוטמים
    את הפלסטיק עליהן הם מורכבים אני הייתי פותח את ה LOW כוון תחילה את המנוע למהירות טובה לא מקסימום זכור אתה בהרצה עבוד רק עם ה LOW
    אילן

נושאים דומים

  1. המראה מהמקום 747
    על ידי guy1a בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 01-06-2012, 09:20:53
  2. [מדליק] המראה מקורית!
    על ידי MRDATA בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 17-05-2012, 16:01:12
  3. [מדליק] המראה בזריקה
    על ידי dror_z בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 24-04-2012, 10:17:06
  4. [רעיון] המראה עם המכונית
    על ידי אייל בפורום לא להבים ולא כנפיים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 05-06-2010, 16:09:32
  5. המראה באיזי
    על ידי YAHELMOY בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 26-12-2009, 16:29:31

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •