שמות משתמשים לתיוג

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 48

נושא: Extreme Flight 64" MXS

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    182
    תודה!
    5
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Extreme Flight 64" MXS

    הטיסן הנל אמור להגיע אלי חודש הבא
    ממה שראיתי כולם מטיסים עם סטאפ של 5-6 תאים (3000-5000mah) מנוע של 500KV ובקר 80A
    אין איך להביא את המנוע שהייצרן ממליץ לארץ
    עברתי על כמה מנועים (OS ,סיני,E-FLITE)
    וכולם כבדים ב80 גרם מהמנוע המומלץ של היצרן
    הייתי רוצה לקבל המלצה למנוע עבור הטיסן הזה או סטאפ בכללי
    (יש אפשרות להזמין את הבקר TALON 90 ב80$ מחול )


    דיברתי עם אחת החנויות בצפון הוא ממליץ לרדת לסטאפ של 3תאים (5000MAH)
    הוא טוען : "שבמידה ומשתמשים בסוללה קטנה יותר אפשר להשתמש במנוע קטן יותר ובבקר קטן יותר ואז להוזיל את עליות הסוללה וגם להוריד את משקל הטיסה".
    ובכך להעלות את זמן הטיסה


    אני לא מבין גדול בחישובים של חשמל וואטים אבל ניראה לי טיפה הזוי (לא שאני מזלזל)
    יכול להיות שיש משו שאני מפספס?

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Aug 2010
    הודעות
    965
    תודה!
    18
    הודה 54 פעמים ב 50 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Extreme Flight 64" MXS

    אני יערוך איזה מחקר עצמי ואגיד לך את התוצאות,
    השאלה האמיתית למה לא לקנות את ההאקר המומלץ?
    דבר שני טיסן כזה בסטאפ של 3 תאים יהיה עגלה ויאבד את כל הרעיון של קניית טיסן כזה .

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Extreme Flight 64" MXS

    באתר החברה כתוב:
    Designed around the Torque 4016T/500 MKII and Airboss Elite 80 Amp ESC utilizing a 5S 3850-5000 mah or 6S 3300 - 5000 LiPo battery, the EXP achieves ballistic performance with this setup.

    באופן אישי אני היתי קונה מ HK את כל הציוד .
    מנוע מקביל = 500KV השוקל כ 300 גרם
    בקר מהירות התומך 5-6 תאים 80-100 אמפר
    וסוללה מתאימה


  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Aug 2010
    הודעות
    965
    תודה!
    18
    הודה 54 פעמים ב 50 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Extreme Flight 64" MXS

    אני דווקא בשונה מיגאל, הייתי קונה אלק׳ איכותית, המנוע המומלץ, או האקר מקביל, או סקורפיון.

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    182
    תודה!
    5
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Extreme Flight 64" MXS

    תודה על תשומת הלב
    הכיוון שלי הוא

    מנוע- אני לא רואה הבדל בין e-flite שאני מאוד מחזיק מהם למנוע סיני יש לי את שניהם באותו גודל ואני יכול להעיד שהסיני ניצח את אי פלייט

    זה המנוע שחשבתי

    [URL="http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__18171__Turnigy_Aerodrive_SK3_5045_500kv_Brushles s_Outrunner_Motor.html"]או זה[/URL

    מה שמוזר : המנוע שמקביל אצלם ל0.60 GLOW יש לו 3 ורסיות של KV 300,400,500

    לגבי בקר -
    עשיתי מחקר ואם אני מביא בקר סיני הוא עולה משו כמו 80$ אצל הסיני
    אם אני מזמין קאסטל מהאתר שהוזכר למעלה הוא עולה לי יותר זול ככה שאני מעדיף קאסטל

    קאסטל מחול

    זה הבקר הסיני

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    182
    תודה!
    5
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Extreme Flight 64" MXS

    תודה על תשומת הלב
    הכיוון שלי הוא

    מנוע- אני לא רואה הבדל בין e-flite שאני מאוד מחזיק מהם למנוע סיני יש לי את שניהם באותו גודל ואני יכול להעיד שהסיני ניצח את אי פלייט

    זה המנוע שחשבתי

    [URL="http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__18171__Turnigy_Aerodrive_SK3_5045_500kv_Brushles s_Outrunner_Motor.html"]או זה[/URL

    מה שמוזר : המנוע שמקביל אצלם ל0.60 GLOW יש לו 3 ורסיות של KV 300,400,500

    לגבי בקר -
    עשיתי מחקר ואם אני מביא בקר סיני הוא עולה משו כמו 80$ אצל הסיני
    אם אני מזמין קאסטל מהאתר שהוזכר למעלה הוא עולה לי יותר זול ככה שאני מעדיף קאסטל

    קאסטל מחול

    זה הבקר הסיני

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Nov 2009
    מיקום
    t̺̠̝̪͇̘̳͎̘̲͇̲̦̪̤̱&#
    הודעות
    1,413
    תודה!
    17
    הודה 111 פעמים ב 86 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Extreme Flight 64" MXS

    יוסי, תשאל בהזדמנות את בעל החנות אם הוא ראה טיסן כזה בחיים שלו לפני שהוא ממליץ על סטאפ 3 תאים.

    בוא נעשה רגע חשבון, אגב. נניח שהטיסן הזה צריך 1500W בשביל טיסה אופטימלית. זה 67 אמפר ב6 תאים. כמה זה ב3 תאים? 135 אמפר. נשמע לך סביר?
    ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็(ಠ益ಠส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Extreme Flight 64" MXS

    הבקר הסיני הוא ל 12תאים
    ואילו ה CC הוא 6 תאים בלבד
    סיני 6 תאים עולה $30- 40$

    אין לך מה לחסוך במשקל מנוע או סוללה
    כי הטיסן לא יתאזן לך

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Nov 2009
    מיקום
    t̺̠̝̪͇̘̳͎̘̲͇̲̦̪̤̱&#
    הודעות
    1,413
    תודה!
    17
    הודה 111 פעמים ב 86 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Extreme Flight 64" MXS

    יגאל, הטיסן הזה נבנה בשביל לטוס עם מנוע של 280 גרם. ככה היצרן תכנן אותו. יש לי את אותו טיסן בדיוק ועם סוללת 4000MAH 6S (ולא הכי כבדה - 25C) והמנוע המומלץ הטיסן עם מרכז כובד מעט קדמי מדי (כשהסוללה מורכבת כל הדרך אחורה). עם מנוע של 360 גרם זה יהיה על הפנים.

    בכל מקרה, כשיש את הקאסטל טאלון ב75 דולר אין שום סיבה או צידוק להתעסק עם בקרים סיניים.
    ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็(ಠ益ಠส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Extreme Flight 64" MXS

    יש לי על טיסן 40
    את הבקר הזה :
    http://www.hobbyking.com/hobbyking/s..._100A_ESC.html
    בשילוב BEC חיצוני

    קניתי אותו דיי מזמן רק כי היה משקל בחבילה .
    לא רוצה לפתוח מחדש דיונים ישנים של זבל סיני או לא זבל סיני , אבל מבחינתי לא ראיתי הבדל מיוחד.

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Nov 2009
    מיקום
    t̺̠̝̪͇̘̳͎̘̲͇̲̦̪̤̱&#
    הודעות
    1,413
    תודה!
    17
    הודה 111 פעמים ב 86 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Extreme Flight 64" MXS

    לא עניין של זבל או לא. לCASTLE יש BEC פנימי איכותי (20A עם יציאה ב6 או 8 וולט, מה שהיה לי חשוב) ותגובת מצערת שלא מצאתי עד היום באף בקר סיני (כולל hobbywing). אין לי שומדבר נגד הבקרים הסיניים, הם עושים את העבודה טוב (דווקא לCASTLE יש מוניטין בעייתי), פשוט ב75 דולר ההפרש מספיק קטן בשביל שלא יהיה לי שווה לקנות סיני (75 דולר + 9 דולר משלוח בREADYHELI מול 25 דולר ועוד 10 דולר לBEC ועוד 10 דולר משלוח). בסופו של דבר בשביל 150 שקל הבדל אני אלך עם הCASTLE.
    ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็(ಠ益ಠส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    182
    תודה!
    5
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Extreme Flight 64" MXS

    זה הבקר שאני לוקח


    לגבי UBEC -אני רוצה סוללה למנוע וסוללה לסרוואים.
    הבק הזה יתאים לעשות את העבודה?

    לפי מה בוחרים את האפר של הבק?


    זה המנוע

    סוללה



    יש למישו המלצות אחרונות ליפני שאני מזמין

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Nov 2009
    מיקום
    t̺̠̝̪͇̘̳͎̘̲͇̲̦̪̤̱&#
    הודעות
    1,413
    תודה!
    17
    הודה 111 פעמים ב 86 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Extreme Flight 64" MXS

    המנוע והסוללה נראים אחלה. לגבי הבקר והבק, אני לא כלכך מבין למה לקנות אותם (55 דולר) ביחד כשאתה יכול לשים CASTLE TALON ב20 דולר יותר, ולחסוך את המשקל של סוללה נוספת (זה עוד 100 גרם שהטיסן לא צריך).
    ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็(ಠ益ಠส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    182
    תודה!
    5
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Extreme Flight 64" MXS

    הזמנתי את הtalon

    לגבי הטסה עם סוללה נוספת או לא

    לפי מה שהבנתי אם מוסיפים סוללה ניפרדת לסרוואים מגדילים את טווח הבטיחות בכך שאם סוללת המנוע מתפגרת יש סוללה נוספת לסרוואים ויש שליטה על הטיסן בעוד שבסוללה אחת אתה תלוי רק בה

    אני מטיס זמן לא מבוטל בתצורה של סוללה אחת ששולטת על הכל אבל יש היגיון מאחורי זה לצמצם כמה שפחות תקלות

    כמובן שזה בא על חשבון משקל ......

    איך עושים את החיבור של שתי הסוללות עם הtalon

    אשמח מאוד לקבל תרשים
    תודה
    נערך לאחרונה על ידי maryyossi; 13-04-2013 בשעה 03:23:37.

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Nov 2009
    מיקום
    t̺̠̝̪͇̘̳͎̘̲͇̲̦̪̤̱&#
    הודעות
    1,413
    תודה!
    17
    הודה 111 פעמים ב 86 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Extreme Flight 64" MXS

    רגע, ואם הסוללה של הסרבואים מתפגרת?

    מה שאתה רוצה לעשות רק מפחית אמינות. פתאום יש ארבעה רכיבים עם סיכוי לכשל במקום שניים (שתי סוללות, בקר וBEC במקום סוללה אחת ובקר\BEC משולב).
    אמינות מתווספת רק אם מוסיפים רכיבים שמגבים אחד את השני (למשל סוללת מקלט כפולה כמו בטיסני GIANT), אחרת האמינות שלך יורדת עם כל רכיב שאתה מוסיף.
    ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็(ಠ益ಠส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Aug 2010
    הודעות
    965
    תודה!
    18
    הודה 54 פעמים ב 50 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Extreme Flight 64" MXS

    אני אישית מעדיף להשתמש בבק, מגודל מסויים של טיסן, על 64 אינצ׳ עוד 100 גרם זה לא נה שישפיע.
    וזה שיש סוללה נפרדת לסרוואים לדעתי האישית נותם יותר מאשר לוקח.

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Nov 2009
    מיקום
    t̺̠̝̪͇̘̳͎̘̲͇̲̦̪̤̱&#
    הודעות
    1,413
    תודה!
    17
    הודה 111 פעמים ב 86 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Extreme Flight 64" MXS

    מה היתרון בסוללה נפרדת לסרבואים?
    ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็(ಠ益ಠส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Aug 2010
    הודעות
    965
    תודה!
    18
    הודה 54 פעמים ב 50 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Extreme Flight 64" MXS

    אני אישית משתמש בסרוואים דיגיטליים, שצורכים זרם גבוהה יחסית, ואפ ואני משתמש בסוללה אחת זה מקצץ את זמן הטיסה משמעותית,
    חוץ מזה שלדעתי יש סיכוי גבוהה הרבה יותר שהסוללה שמחוברת למנוע תקרוס , במיוחד עם עומס רב עליה.

  19. #19
    תאריך הצטרפות
    Aug 2010
    הודעות
    965
    תודה!
    18
    הודה 54 פעמים ב 50 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Extreme Flight 64" MXS

    ולא רק הסוללה, כל כשל שיהיה במנוע/בבקר ישפיע ישירות על הסרוואים.

  20. #20
    תאריך הצטרפות
    Nov 2009
    מיקום
    t̺̠̝̪͇̘̳͎̘̲͇̲̦̪̤̱&#
    הודעות
    1,413
    תודה!
    17
    הודה 111 פעמים ב 86 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Extreme Flight 64" MXS

    אף אחד מאיתנו לא יודע באמת מהם נתוני האמינות של סוללות שונות וBEC-ים שונים. דווקא רוב הסיכוי שמה שיקרוס הוא הBEC ולא הסוללה (מתי בפעם האחרונה שמעת על סוללה שמפסיקה לעבוד באוויר?). מבחינתי, הוספת סוללה היא הוספת עוד נקודת כשל. אם, נניח, יש סיכוי של 50% שהסוללה תפסיק לעבוד באוויר, והוספת עוד סוללה שמגבה את הראשונה (חיבור מקביל) אז הורדת את הסיכוי לכשל מערכתי ל25%. אם הוספת עוד סוללה מבלי שזו תגבה את הראשונה, אלא שולטת בפונקציה קריטית אחרת, העלית את הסיכוי לכשל מערכתי ל75%.

    בקיצור, עוד לא יצא לי לשמוע על סוללה שכשלה באוויר, ולכן שימוש ביותר מסוללה אחת, במיתאר לא מקבילי, מיותר בעיני. אני בונה טיסן 30 סמ"ק עכשיו ושם אני משתמש בשתי סוללות מקלט במקביל דרך סוויץ' יעודי למטרה הזו.
    ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็(ಠ益ಠส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็

  21. #21
    תאריך הצטרפות
    Aug 2010
    הודעות
    965
    תודה!
    18
    הודה 54 פעמים ב 50 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Extreme Flight 64" MXS

    לי דווקא יצא לראןת נפילת מטח , וכשלים במנועים ובקרים חשמליים מספר פעמים.
    ואפילו חוויתי אחד בעצמי, לי אישית מרגיש יןתר בטוח

  22. #22
    תאריך הצטרפות
    Nov 2009
    מיקום
    t̺̠̝̪͇̘̳͎̘̲͇̲̦̪̤̱&#
    הודעות
    1,413
    תודה!
    17
    הודה 111 פעמים ב 86 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Extreme Flight 64" MXS

    ושוב אני אחזור על עצמי - מערכת של בקר למנוע, סוללה למנוע, BEC לסרבואים וסוללה לסרבואים היא פחות בטוחה, בהנתן סיכוי כשל שווה של כל הרכיבים, ממערכת של סוללה אחת ובקר\BEC משולב. שכל אחד יעשה עם זה מה שנראה לו
    ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็(ಠ益ಠส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็

  23. #23
    תאריך הצטרפות
    Aug 2010
    הודעות
    965
    תודה!
    18
    הודה 54 פעמים ב 50 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Extreme Flight 64" MXS

    המשוואה שלך לא כל כך נכונה,
    כי על סוללות המנוע ועל הבקר מופעל לחץ גבוהה בהרבה מעל סוללת מקלט ובק חיצוני.

  24. #24
    תאריך הצטרפות
    Aug 2010
    הודעות
    965
    תודה!
    18
    הודה 54 פעמים ב 50 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Extreme Flight 64" MXS

    לחץ זה לא המילה הנכונה, הכוונה זה עומס.

  25. #25
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    182
    תודה!
    5
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Extreme Flight 64" MXS

    קיימת אפשרות לקבל סכמה של חיבור עם שתי סוללות ובק חיצוני?
    אני עדיין לא מבין את צורת החיבור ועל מה אתם חולקים דעות

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. [שאלה] Mxs exp 64״ extreme-flight
    על ידי harell בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 03-12-2012, 19:26:53
  2. [שאלה] Mxs exp 64״ extreme-flight
    על ידי harell בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 03-12-2012, 18:03:51
  3. [שאלה] הזמנת טיסן מ extreme flight
    על ידי AVISTINKY בפורום פורום משלוחים, מכס וחנויות מחו"ל
    תגובות: 24
    הודעה אחרונה: 27-06-2011, 00:15:34
  4. [מדליק] סרטון FPV -- GO PRO - EXTREME FLIGHT
    על ידי עמרי רז בפורום פורום FPV וצילום אווירי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 13-11-2010, 19:24:01
  5. [חדשות] 9th Annual Extreme Flight Championships — June 11-13
    על ידי עמי בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 11-05-2010, 18:01:19

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •