כל הכבוד על הסקירה ליאור. בהחלט מוסיף המון.
עשית דבר שחבל שאין אותו יותר.. build log.
"If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti
וואווווווווו
ליאור מדהים!!!
איך אפשר להגיע אליך? שתבנה לי גם?
ליאור נראה מעולה!
יופי של איכות בניה.
-מה הקטע של הראשי סרבו...למה הם עקומים???![]()
.Itay.
הי ליאור אחי
סוף סוף ברוך שובך
תתחדש על הרכש החדש, נראה חבל"ז
יופי של עבודה, הרכבה נקיה ואיכותית.
שמחים שחזרת
ניפגש בקרוב
דמבו & דמבה
שלום ליאור,
אם מותר לי לשאול מה שונה מהדגם ה ESP ל CF
חוץ מהטורק טיוב
ת ה נ ה
מהקטן לגדול
Blade MCPX
TREX 500 ESP
TREX 550
TREX 700 NITRO FLYBARLESS
תתחדש ליאור, נראה מעולה !!!
אי רואה שלא חסכת בכלום (כמוני), היה לי את אותו ציוד על הפרוטוס.
אוכל לעזור לך עם Castle link אם תוכל להתאפק עד שהספק יהיה מוכן.
אגב, אני השארתי את המתח יציאה של ה-BEC ב-5 וולט, כך אין צורך בסטפ דאון, והסרוואים של הראש ממילא מספיק מהירים וחזקים.
תתחדש ליאור, נראה שופרה דשופרה!! יאללה רואים אותו טס בשישי שבת?
צחי
הטלפון שלי הוא 0546686485,
שמח לעזור תמיד לכל מי שצריך, כמו כן ניתן גם בהודעות פרטיות....
הם לא עקומים, הם עוד לא כוונו.
כמו שאתה רואה אין עדיין גם מוטות סחב-דחף (פושרודים), מאחר והכיוון אצלי הוא שלב בפני עצמו המערכת עדיין לא קיבלה בכלל מתח.
דרכת על ההבדל העיקרי, ה TT - בעיקר משפר את כל נושא חשמל הסטטי שהטירקסים מונעי הרצועה סובלים ממנו.
כמו כן כל שידרוגי האלומיניום בראש ובזנב ותיבת הזנב, שמגיעים פלסטיק בגירסאת ה CF/GF ובאלומיניום ב ESP.
החלקים היחידים מפלסטיק ב ESP הינם הפלטה התחתונה ופלטת המקלט שגם הם ברי שיפור.
תודה עוזי/רועי,
אני נעזר בשחר (מר מתוק) עם הכבל אבל אם אני אפגוש אותך קודם אני אעזר בכם,
חשבתי להעלות את מתח היציאה ל 5.2V ולהרוויח עוד קצת מהירות וכוח שעדיין באינטרוול המתח המותר לסרוו הזנב, אבל אם אתם אומרים מניסיון שהסייקליק מהיר מספיק - אולי אנסה אותו ככה לפני השינוי.
המטען החדש שלי מחכה לספק![]()
חברים - תודה רבה על הפירגון,
כמו שרשמתי ב PAM תגובות חמות כאלו הן אלו שמדרבנות עשייה ושיתוף בפורום.
שמח שאתם נהנים!!
דמבו&דמבה היקרים! היה גשם = הכול ירוק ופורח = חייבים טיול בקרוב, כבר דיברתי עם רונן ואסף.. הפעם יהיו שני מאגנומים, לטיפולכם אודה!
צחי אחי היקר, בתקווה אם אני לא אעבוד בסופ"ש המסוק מסוק (על משקל גבר גבר) יטוס עד אז את טיסת המבחן, איך לא... בפלמחים! STAY TUNED
ליאור אחי היקר!
קודם כל מגיע לך ח"ח ענקי על השירשור בניה! כל הכבוד! מושקע לחלוטין!
דבר שני? מ-ד-ה-י-ם!!!!!
יצא לך פשוט מסוק יפיוף!!!!!
יאללה.... סוף סוף השבת נוכל להטיס בכיף...(שרב...)
ליאור תתחדש על הרכש החדש שלך.
נראה מדהים ביותר, איכות בנייה מעולה והרבה תמונות מפורטות שלא משאירות מקום לדמיון על הצעצוע החדש שלך.
אני בטוח שתהנה ממנו ובהצלחה בטסט-פלייט.
דורון ריבניק.
השירשור עודכן עם תמונות חדשות....
החל מהדף הראשונות תמונות מהמשך תהליך הבנייה....
להנאתכם (והנאתי )
זה המקום להודות לעוזי ורועי כרמלי (TOOLY), עוזי היקר שבנה לי ספק בהתראה כה קצרה ע"מ שאוכל להטעין את הסוללות שלי וכהרגלו היה אדיב ומקצוען בצורה יוצאת מן הרגיל, וכמובן רועי התותח שהלווה לי את כבל ה CASTLE LINK ע"מ לתכנת את הבקר וה BEC ותרם לי מניסיונו איך לא כמורשת אביו (אדיבות ומקצוענות) - חברים נעמתם לי מאוד, שמחתי להפגש עמכם!
וכמובן - בהצלחה מחר עם הכלי החדש!! תעדכנו מהשטח....
אני אחזור על נושא הפוסט...
TREX500 ESP וואווווו!!!!
היה טסט פלייט מדהים, מסוק מדהים! ג'יירו מדהים!
קנייה כדאית למרות ההשקעה המעט גבוהה!
המסוק היה כ"כ יציב ללא צורך בקיזוז או טרקינג או אפילו שינוי הגבר (GAIN) בג'יירו - קלעתי בול, שמייד אחרי שהרמתי אותו לריחוף וראיתי שהכול תקין ויציב, התחלנו לנער אותו - ואוי.. איך שהוא מתנער
שתי הערות לתחקור מההטסה שלו:
א. גרף ישר של מנוע בכל הנק' 80% (הייתי עדין עם הסוללות בהתחלה) מספיק עם 11 מע' לאווירובטיקה ואף 3D עם משטר פיצ'ים - אך לא ל 3D עצבני, ל 3D עצבני כבר השתמשתי ב 90% עם המון כוח, מספיק להכול - אני כבר מת שהסוללות יצברו מעט טעינות ונעלה ל 100% אז יהיה מעניין....
ב. 2 סוללות זה ממש לא מספיק... עם האוכל בא התאבון...![]()
תודה רבה!
שמחתי מאוד להכיר,
ליאור