קצת יותר פרטים בהחלט יעזרו...
יכול להיות שאתה מדבר על טיסן שרק ירד מטיסה עם בקר חם? יש בקרים שמורידים הספק שהם חמים..
אולי הסוללות עברו פריקת יתר ואז ההתנגדות הפנימית שלהם גבוהה?
בטעינה כמה מיליאמפר נכנס לסוללה? כמה היה אמור להיכנס?
אם אין לך כלי מדידה מתאימים, אפשר לבדוק בעזרת המטען:
פורקים את הסוללות ל 3.7V לתא.
מפעילים יטעינה ב 0.1 אמפר - רושמים את המתח שהמטען מודד על התאים (בדר"כ לא רחוק מ 3.7)
עוצרים את הטעינה
מפעילים טעינה ב 1.1 אמפר
רושמים את המתח שהמטען מודד על התאים (קצת יותר גבוה מ 3.7 )
בסוללה תקינה ההפרש בין המתחים יהיה נמוך יותר מ 0.04 ... אם ההפרש בין המתחים גבוה מ 0.2 אפשר לזרוק את הסוללה לפח ..