שמות משתמשים לתיוג

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 28

נושא: שרשור בנייה וסקירה- Trex 550DFC ביחד עם מערכת IKON FBL

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רמת גן
    הודעות
    2,131
    מנחת הבית
    חוות רונית
    תודה!
    58
    הודה 158 פעמים ב 104 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל שרשור בנייה וסקירה- Trex 550DFC ביחד עם מערכת IKON FBL

    שלום לחברי הפורום היקרים, לאחר הפסקה של מס' חודשים מהתחום, הגיע הזמן לחזור בפול כוח ואיזה דרך טובה יותר מלהתחיל בסקירה?
    זו הולכת להיות סקירה על הטירקס 550 DFC, או כפי שלפעמים מכנים אותו ברשת- V3. הסקירה תהיה על הסופר קומבו שמגיע כולל כל האלקטרוניקה- סרוואים, מנוע בקר ומערכת FBL, כאשר אני אשתמש במערכת IKON במקום ה-3GX שמגיעה עם הקיט
    זוהי הגרסה העדכנית ביותר של הטירקס 550, ולפני שנתחיל בואו נעמוד מה חדש בגרסה הזו לעומת הקודמות?

    לפני שאתחיל ארצה להודות ולציין לחיוב את הסקירות הקודמות שנעשו לגרסאות הקודמות של המסוק הזה

    הסקירה של מוטי

    והסקירה של חגי

    אז מה חדש?

    * ובכן כפי שהשם רומז, הטירקס 550DFC מגיע עם הראש DFC של אליין- (Direct Flight Control) חלק אוהבים את הראש הזה, חלק שונאים אותו. מצד אחד הוא מאוד פשוט מכאנית ואמור לספק דיוק ואגרסיביות בהטסה
    מצד שני בגלל המבנה הקשיח שלו הוא דורש מהירויות ראש גבוהות מאוד, והיו לו לא מעט מחלות ילדות שדרשו כמה תיקונים מאליין, בנוסף לכך בגלל החיבור הישיר בין הגריפים לסווש הראש מעמיס מאוד על הסרוואים, והכוחות עוברים ישירות לסרוו בריסוק

    *בגירסה החדשה- המסוק מגיע עם הבום של הטירקס 600פרו, אותו הדבר ואותו האורך, מה שמאפשר התקנת להבי 550 ולהבי זנב 96 בלי לפחד מהתנגשויות בין הלהבים הראשיים לאחוריים ובנוסף מקנה למסוק גודל של מסוק 600, מצד שני זה מחמיר את בעיית מרכז הכובד שכבר ככה הייתה קיימת בגרסאות
    הקודמות.

    *סרוואים- בגרסאות הישנות אלה היו DS610 לראש ו-650 לזנב, עכשיו אלה ה-DS615 לראש ו-DS655 לזנב.

    *מערכת הסליידר בזנב- ה-550DFC מגיע עם הסליידר זנב החדש של אליין, אשר עושה שימוש במנוף עם 2 נקודות אחיזה לסליידר עצמו, במקום השיטה של זרוע 90 ותפוח שהייתה נהוגה מקודם, והייתה מפתחת חופשים במהירות

    *בקר- במקום הבקר 70A הידוע לשמצה שהיה מגיע עם הגרסאות הקודמות, ה-550DFC מגיע עם ה-TALON 90A של CC. זהו בקר 90A בעל BEC שיכול לתת עד 20A במתפרץ, בעל כל היכולות של בקרי ICE, רק בלי האפשרות לשמירת נתוני טיסה (ללא LOGGING)

    *גג"ש ופיניון HELICAL- למרות שבקיטים מאוחרים של ה-V2 זה גם היה, פה הגג"ש הראשי הוא פעל 112 שיניים, והפיניון 11 שיניים
    *צידי השילדה עשויים עכשיו מקארבון בעובי 2ממ' (ולא 1.6ממ' כמו בגרסאות קודמות) דבר שמוסיף למסוק קשיחות, ומעלה את שרידות השילדה בריסוק

    *חופה שונה לגמרי וגדולה יותר, ללא שום סיכוי לשפשוף עם הגג"ש הראשי, ככה שלא צריך לקנות את מפסקי החופה של הטירקס 600

    וזהו, אלו הם ההבדלים העיקריים בין ה-550DFC לדגמים הקודמים.

    סט אפ:

    את המסוק אני הולך להטיס עם הסט-אפ הבא:

    סרוואים לראש: מקוריים- DS615
    סרוו זנב: מקורי- DS650
    מנוע- מקורי ALIGN BL600MX 1220KV
    בקר- מקורי CC TALON 90A
    פיניון: 12 שיניים (מקורי הוא 11)
    מערכת פלייברלס- IKON FBL עם זוג לוייני DSMX
    סוללה- Zippy FlightMax 5000Mah 40C

    מה יש בקופסה?



    כמו בבכל הקיטים העדכניים של אליין, חלקי הקיט מחולקים למס' קופסאות לפי מכלולי המסוק השונים:



    אלקטרוניקה- שלישיית סרוואים לסייקליק DS615, סרוו לזנב DS655, בקר TALON 90A והורנים



    חלקי הראש: כל מכלול הראש מגיע בקופסה זו, ביחד עם מערכת ה-3GX והBOOM BLOCK



    להבים: קופסה זו מכילה את הלהבים, הבום+ הטורקטיוב, פושרוד לזנב ותומכות הבום




    אז לפני שנתחיל בבנייה....

    כלים


    בתמונה ניתן לראות את חלק מהכלים ששומשו במהלך הבנייה

    היות וזהו מסוק פלייברלס, נוספו כמה עוד כמה כלים חוץ ממה שמשתמשים בד"כ.
    תמיד כדאי שתהיה ערכת מברגי אלן איכותית, במסוק הזה יש ברגים בגדלי 1.5 2.0 2.5 ו-3 ממ'. תודות להנדסה חכמה מצד אליין אין צורך בבוקסות
    סווש לבלר (SWASH LEVELING TOOL)- מאוד חשוב, והכרחי במיוחד במסוקים FBL
    מד פיטצ' דיגיטאלי, או לחילופין מד פיטצ' רגיל ביחד עם מחזיק פלייבר (מתברג במקום כפתור הראש) לנקודת ייחוס
    פלייר לינקים איכותי- שלא יתעקם בזמן הבנייה
    לוקטייט כחול- הכמות שמגיעה עם הקיט גבולית מאוד, מומלץ שיהיה עוד

    כלים איכותיים זה מה שמבדיל בין בנייה שהיא סיוט לבנייה שהיא תענוג- אני תמיד מעדיף להשקיע בכלים פעם אחת וככה יש לי שקט בכל הבנייה.

    אז יאללה לעבודה!!

    מערכת הראש

    ב-550 החדש מערכת הראש היא מערכת ה-DFC של אליין, ככה שאין הרבה מה לבנות מכיוון שיש שם קצת מאוד חלקים.

    הגריפים מגיעים מורכבים בצורה רפוייה אל בלוק הראש והספינדל, כמובן שחובה לפרק הכל, לנקות משמן ולשמן מחדש, יש לשים דגש על הרכבת מיסבי הלחץ כראוי מכיוון שאצלי אחד מהם הגיע מורכב הפוך.
    יש לנקות היטב את ברגי הספינדל ואת ההברגה בספינדל עצמו משמן (אני משתמש באלכוהול בשביל זה) כדי שהלוקטייט יתפוס טוב כל ההברגות מגיעות מלאות בשמן שנותר מתהליכי הייצור. בנוסף לכך ניקיתי את מיסבי הלחץ, וגירזתי אותם מחדש.
    כמובן בהרכבתם יש לשים לב שהכוס שמחזיקה את הכדורים תפנה פנימה (כדי שהגריז יישאר בפנים) ולשים לב לצדד המיסבים (IN ו-OUT)

    לפני הגירוז, אני אוהב להרכיב את הכל "על יבש" ובלי לוקטייט כדי לראות שתנועת הגריפים חלקה, ואין שום חופשים פנימה או החוצה

    גירוז המיסב: אני אוהב לשים קצת גריז על קיסם שיניים וככה למרוח אותו בצורה נשלטת על התעלות שבתוך צידי המיסב ובתוך הכוס שמחזיקה את כדורי המיסב
    לא להגזים עם הגריז כדי שלא יווצר בלאגן שמנוני שבסוף יגיע ללוקטייט ויפריע לו להתאחות כראוי


    והנה כל חלקי הגריפ לפני הרכבה:



    חשוב מאוד שהלוקטייט לא ייגע בשמן, כדי למנוע זאת אני שם לוקטייט על קיסם שיניים, ומורח ישירות בתוך ההברגה של הספינדל, חשוב מאוד לא לשים יותר מידי, מכיוון שאז הלוקטייט יצא החוצה וייכנס למיסבים. לפני ההרכבה שימו לב שאתם בטוחים בדיוק איזה חלק הולך לאיפה ובאיזה סדר הם נכנסים
    מכיוון שברגע ששמים לוקטייט מצד אחד צריך להרכיב את המכלול במהירות. אני סגרתי אותו והפעלתי המון כוח בסגירה, המכלול זז בצורה חלקה לגמרי לאחר העסק- לאחר שהמכלול מורכב, יש להרכיב את זרועות ה-DFC



    זרועות ה-DFC מורכבות, על מכלול הראש:



    השלב הבא הוא בניית הלינקים של ה-DFC, בחוברת ההוראות כתוב במפורש להשתמש בלוקטייט הירוק שמגיע בקיט לקיבוע ההברגה שמחברת בין התפוח ללינק (לוקטייט לקיבוע מיסבים), כדי למנוע השתחררות הלינקים עם הזמן, אני השתמשתי בכמות מכובדת כדי להדביק את העסק טוב.
    אחרי ההדבקה מומלץ לעזוב את העסק ולתת ללוקטייט להתאחות לגמרי



    גם כאן אחרי הידוק של הבורג הלינק זז בצורה חלקה לגמרי, שימו לב בתמונה שלמטה שעדיין לא הרכבתי את התפוח כדי לתת ללוקטייט להתאחות לגמרי



    בשלב האחרון בהרכבת הראש הוא הרכב הסוושפלייט. יש את 3 התפוחים שמרכיבים בחלק התחתון והסטטי של הסוושפלייט, ואת 2 התפוחים העליונים שם יש 2 אפשרויות התקנה- לפי חוברת ההוראות יש להשתמש בחור החיצוני

    לפני הרכבה:



    והכל מורכב:



    לשים לב שהתפוחים העליונים צריכים להיות בחור החיצוני!



    ובעיקרון אלו חלקי מכלול הראש, את כפתור הראש עדיין לא הרכבתי וארכיב אותו רק לאחר שאסיים עם הכיוונים.

    מקיטים קודמים שהרכבתי של אליין, אני יכול להעיד שיש פה התקדמות של ממש, הראש DFC בנוי בצורה מדוייקת מאוד ונראה שהטולרנסים בו מצויינים, הכל עובד חלק גם כשהברגים מחוזקים לגמרי ועד הסוף. אין כמעט שום חופש למעלה ולמטה בגריפים והכל מרגיש
    מאוד מדוייק. בגלל מבנהו וגובהו הנמוך הראש הזה חייב להיות קשיח ביותר- עד כדי כך שהדמפרים עשויים מפלסטיק ולא מגומי .הראשדורש מהירויות ראש גבוהות- אחלה ל-3D, אבל ממש לא מומלץ למתחילים. היה נחמד עם אליין היו ממשיכים לשווק את ראש ה-V2 שהוא הרבה יותר סלחני.

    מכלול הזנב

    המסוק מגיע עם התכנון זנב החדש של אליין, אשר מצוייד במערכת מנופים ומיסבים שתופסים את הסליידר של הזנב ב-2 נקודות אחיזה. מערכת הזנב מגיעה מורכבת למחצה, כאשר הגריפים מגיעים מורכבים לגמרי כולל לוקטייט, והשאר מגיע משוחרר.
    אני ממליץ תמיד לפרק הכל, אפילו אם זה מורכב. את בניית המערכת הסליידר של הזנב יש לבנות חלק אחר חלק, וכל פעם לבדוק שהתנועה של החלקים חלקה לגמרי. הסליידר אמור לזוז ללא שום מאמץ, ואפילו לזוז תחת משקלו שלו. מערכת זנב שזזה חלק
    תבטיח ביצועי זנב טובים. מכיוון שכל עומס שיש על הזנב מתגבר בזמן טיסה.

    קודם כל הרכבת תיבת הזנב, יש לשים לב ששני הגלגלי שיניים נפגשים באותו גובה, ושהם זזים מסתובבים ללא התנגדות יתרה:



    תיבת הזנב מורכבת:



    עכשיו מתחילים עם מערכת הסליידר, כל חלק שמורכב יש לוודא שהוא זז בצורה חלקה לחלוטין ללא שום התנגדות. מכלול הגריפים של הזנב היה מורכב מהמפעל עם לוקטייט חזק מאוד, כדי לפרק את הלוקטייט הייתי צריך להשתמש במלחם על ראשי הברגים כדי להמיס אותו
    כשהם לבסוף השתחררו הבנתי למה היה כל כך קשה להוציא אותם, הם היו מלאים בלוקטייט ומחוזקים היטב, לכן הייתי צריך לנקות אותם בתשומת לב יתרה כדי להסיר את הלוקטייט הישן
    תמונה שמראה כמה לוקטייט היה על הברגים:



    יאמר לזכות אליין שהמכלול היה מורכב כראוי, ואפילו היה גריז במיסבי הלחץ, אבל אני לא סומך על טיוואני מסכן שירכיב לי את המסוק ולכן אני תמיד מפרק
    כל המיסבים עברו ניקוי וגירוז מחדש



    הגריפים מורכבים:



    עכשיו נעבור למכלול הסליידר- הוא בעל מבנה מורכב ומכיל 6 מיסבים, יש לשים לב לא להכניס בטעות לוקטייט למיסבים בעת החיזוק, ואחרי כל הרכבה של מקטע לוודא שהכל זז חלק



    ועכשיו- לחבר הכל יחדיו ומתקבל מכלול הזנב המושלם:



    מבט מלמטה


    אני אחזור ואדגיש שמכלול הזנב צריך לזוז בצורה חלקה לחלוטין אחרי ההרכבה.

    גם כאן מאוד התרשמתי מהמבנה של מכלול הזנב, תיבת הזנב עצמה היא פשוטה ביותר, מכלול הסליידר החדש אומנם מורכב, אבל מאוד מדוייק
    אין שום חופשים מהסליידר, או מהגריפים עצמם וזה שיפור עצום מגרסאות קודמות שם היה יחסית הרבה חופש. המכלול מדוייק ועובד חלק גם שמחזקים את הברגים
    הברגים היחידים שצריל להסתמך בעיקר על הלוקטייט ולא לסגור חזק הם הברגים של זוג הלינקים מפלסטיק שבין הגריפים לסליידר, אבל אלה הם גם ברגי פיליפס, ואני מניח שזה נועד להנחות את מי שמרכיב את המסוק לא לחזק אותם.
    מאוד התרשמתי מהמכלול, מעניין איך הוא יעמוד במבחן הזמן וכמה חופשים הוא יפתח

    השילדה

    את השילדה אני תמיד נוהג לבנות, ולחווט בזמן שהשילדה פתוחה לנוחות מירבית
    לפני שמתחילים להרכיב את השילדה- מומלץ להישמע להוראות בחוברת ולשייף את כל הקצוות עם נייר מים. צידי השילדה מאוד חדים ואם לא משייפים אותם הם יכולים בקלות לחתוך חוטים בזמן ההרכבה, ועם הזמן לכן מומלץ לשבור את כל הפינות החדות
    עם נייר שיוף. בחורים בהם ידעתי מראש שאעביר חוטים עיגלתי לגמרי את הפינות החדות עם שופין. אחרי שמסיימים עם הכל מומלץ לשטוף את צידי השילדה עם מים ולנגב מהם את כל
    האבק שנשאר עליהם, כמובן לחכות לייבוש מלא לפני שמתחילים להרכיב

    את זוג בתי המיסבים שמחזיקים את הציר הראשי כדאי לחזק באמת עם לוקטייט רק לאחר שהשילדה מורכבת, ושהציר הראשי עובר בצורה חלקה ביניהם. בהתחלה הרכבתי אותם בצורה משוחררתף בלי לחזק את הברגים
    ובלי לוקטייט.

    החצי השמאלי של השילדה:



    שימו לב שבתי המיסבים מורכבים הפוך אחד ביחס לשני- הצד הפתוח (דרכו ניתן להוציא את המיסב) של העליון מביניהם פונה כלפי מעלה, בעוד צידו הפתוח של התחתון מביניהם פונה מטה. אם הם לא יורכבו נכון תגלו שיש לכם
    חופש למעלה ולמטה בציר הראשי

    את החורים אליהם נכנס מגש הג'ירו הייתי צריך להתאים קצת עם שופין- מכיוון שהם היו קטנים מידי ואי אפשר היה להכניס את הטאבים של המגש אליהם. צריך מאוד להיזהר ולשמור לא להרחיב יותר מידי כדי שהמגש לא יישב
    בצורה משוחררת- דבר שיגרור לתנועות וויברציות שיועברו למערכת ה-FBL

    כמו בכל הבניות שלי, אני מכסה את החוטים ברשת מגן, גם למטרות קוסמטיות וגם כדי להגן על החוטים מהקצוות החדים של השילדה. לפני זה איך אני אעביר את החוטים דרך השילדה, ובאיזה אורך הם יהיו. אני קודם מרכיב את הסרוואים בצורה משוחררת
    מסמן את אורך החוט שאהיה צריך, ואז מפרק את הסרוו ומשחיל על החוט שלו את רשת המגן.
    אני תמיד משאיר 1-2 ס"מ יותר מהאורך שמצאתי, מכיוון שהחוט פחות גמיש עם רשת המגן - דבר שדורש יותר אורך. את רשת המגן יש לחתוך לאורך כך שיהיה חוט חשוף (ללא רשת מגן) 2-3 ס"מ לפחות לפני הקונקטור בקצה, כדי לאפשר גמישות של החוטים ככה שלא יעבירו
    וויבראציות למערכת ה-FBL

    טריק קטן כדי לקצר את אורך החוטים- הוא ליצור "זיג-זיג" בחוט במקום בו הוא עובר בצורה ישרה (מכיוון שהוא לא גמיש ככה)



    כדי שהליפוף ישאר צמוד אבטחתי אותו עם קצת איזולירבנד



    ואז ניתן לשים את רשת המגן- לזכור להשאיר מרווח של 2-4 ס"מ לקראת הקונטור!
    הפסים השחורים שניתן לראות לקראת הקצה של כל חוט הם סימוני הגבלת האורך



    ועכשיו- אפשר להרכיב את הסרוואים ולחווט- תיבת הזנב לא מחוזקת עדיין- אלא סתם נמצאת שם לסימון כדי שאדע איך להעביר את החוטים



    תקריב של החיווט:



    צד ימין של השילדה:



    דגש לגבי הסרוו זנב- בגלל המיקום שלו מתחת לתיבת הזנב, אי אפשר להגיע אליו כשהשילדה מורכבת, לכן לפני הרכבה מומלץ למרכז אותו- להתקין את ההורן ורק אז להרכיבו בשילדה

    ואחרי שהכל בסיידר- להרכיב את שני צידי השילדה ביחד:





    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	IMG_0031.jpg‏ 
Views:	625 
Size:	109.1 קילובייט 
ID:	90811   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0032.jpg‏ 
Views:	643 
Size:	110.1 קילובייט 
ID:	90812   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0033.jpg‏ 
Views:	648 
Size:	115.3 קילובייט 
ID:	90813   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0034.jpg‏ 
Views:	627 
Size:	99.9 קילובייט 
ID:	90814   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0036.jpg‏ 
Views:	661 
Size:	115.3 קילובייט 
ID:	90815  

    Click image for larger version. 

Name:	IMG_0037.jpg‏ 
Views:	612 
Size:	102.1 קילובייט 
ID:	90816   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0038.jpg‏ 
Views:	617 
Size:	102.8 קילובייט 
ID:	90817   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0069.jpg‏ 
Views:	627 
Size:	157.6 קילובייט 
ID:	90818   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0071.jpg‏ 
Views:	616 
Size:	129.9 קילובייט 
ID:	90819   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0072.jpg‏ 
Views:	611 
Size:	97.5 קילובייט 
ID:	90820  

    Click image for larger version. 

Name:	IMG_0073.jpg‏ 
Views:	623 
Size:	136.6 קילובייט 
ID:	90821   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0074.jpg‏ 
Views:	617 
Size:	141.3 קילובייט 
ID:	90822   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0075.jpg‏ 
Views:	652 
Size:	131.7 קילובייט 
ID:	90823   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0076.jpg‏ 
Views:	100 
Size:	108.8 קילובייט 
ID:	90824   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0078.jpg‏ 
Views:	612 
Size:	147.8 קילובייט 
ID:	90825  

    Click image for larger version. 

Name:	IMG_0079.jpg‏ 
Views:	619 
Size:	91.2 קילובייט 
ID:	90826   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0080.jpg‏ 
Views:	646 
Size:	94.8 קילובייט 
ID:	90827   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0082.jpg‏ 
Views:	620 
Size:	119.6 קילובייט 
ID:	90828   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0030.jpg‏ 
Views:	630 
Size:	54.8 קילובייט 
ID:	90810   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0028.jpg‏ 
Views:	658 
Size:	109.0 קילובייט 
ID:	90809  

    Click image for larger version. 

Name:	IMG_0027.jpg‏ 
Views:	665 
Size:	111.7 קילובייט 
ID:	90808   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0026.jpg‏ 
Views:	614 
Size:	61.1 קילובייט 
ID:	90807   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0021.jpg‏ 
Views:	644 
Size:	118.3 קילובייט 
ID:	90806   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0019.jpg‏ 
Views:	632 
Size:	139.7 קילובייט 
ID:	90805   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0017.jpg‏ 
Views:	627 
Size:	129.1 קילובייט 
ID:	90804  

    Click image for larger version. 

Name:	IMG_0016.jpg‏ 
Views:	641 
Size:	118.2 קילובייט 
ID:	90803   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0015.jpg‏ 
Views:	639 
Size:	105.6 קילובייט 
ID:	90802   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0014.jpg‏ 
Views:	652 
Size:	130.9 קילובייט 
ID:	90801   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0013.jpg‏ 
Views:	3008 
Size:	119.2 קילובייט 
ID:	90800   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0011.jpg‏ 
Views:	644 
Size:	64.4 קילובייט 
ID:	90799  

    Click image for larger version. 

Name:	IMG_0009.jpg‏ 
Views:	125 
Size:	56.9 קילובייט 
ID:	90798   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0007.jpg‏ 
Views:	659 
Size:	76.9 קילובייט 
ID:	90797   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0006.jpg‏ 
Views:	639 
Size:	73.0 קילובייט 
ID:	90796   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0004.jpg‏ 
Views:	701 
Size:	71.4 קילובייט 
ID:	90795   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0001.jpg‏ 
Views:	641 
Size:	79.4 קילובייט 
ID:	90794  

    נערך לאחרונה על ידי bendisar; 22-05-2013 בשעה 18:40:25.
    בכבוד רב אלעד דב- Elad Dov
    Trex 700e dfc pro hv- IKON Fbl
    Gaui X3-Ikon Fbl
    Trex 450L- IKON Fbl
    Telink SU-29
    JR X9303 2.4Ghz

  2. המשתמשים 6 הודו ל bendisar על הודעתו:

    bartovmoti (22-05-2013),giladwind (22-05-2013),Roi Miron (22-05-2013),Shahars (23-05-2013),silenser (22-05-2013),Yoav Lahav (29-05-2013)

  3. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רמת גן
    הודעות
    2,131
    מנחת הבית
    חוות רונית
    תודה!
    58
    הודה 158 פעמים ב 104 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שרשור בנייה וסקירה- Trex 550DFC ביחד עם מערכת IKON FBL

    שלב הבא בבנייה- הרכבת תיבת הזנב.

    את תיבת הזנב מומלץ לפתוח כדי לבדוק שהכל מורכב כראוי מבפנים, ושכל חלק יושב במקומו.
    צעד נוסף שאני עשיתי -הוא החלפת יחס ההעברה לזנב
    הרחבה
    בכמה מהדגמים החדשים, אליין משום מה הורידה את יחסי ההנעה לזנב, ככה שכדי להשיג ביצועי זנב טובים צריך להשתמש בסל"ד גבוה מאוד של בסביבות 2600RPM- המון למסוק 550
    סל"דים כאלה גורמים לעומס יותר על כל חלקי המסוק שמוביל לבלאי מואץ, לטמפרטורות גבוהות מצד הבקר מנוע וסוללה, ולזמני טיסה נמוכים במיוחד
    הצעד הזה די תמוהה, מכיוון שעם הקיט מגיע פניון של 11 שיניים שמספק סל"ד נמוך של 2150RMP, במהירויות כאלה יש סכנה ממשית לקבל בריחת זנב (Tail Blow Out) במהלך תמרונים שדורשים סמכות זנב חזקה כגון פאנלים והוריקאנים
    מדגמי ה-V2 גם בטירקס 550 יש יחס העברה נמוך לזנב ככה שגם ה-550DFC סובל מבעיה זו
    יחס ההנעה החדש לזנב הינו 3.81:1, יחס נמוך מידי, בעוד יחס ההנעה לזנב שהיה בגרסאות ה-V1 של ה-550 הינו 1:4.5, יחס שמספק סל"ד סביר

    כדי לפתור את הבעיה יש 2 דברים שאפשר לעשות
    1. להחליף ללהבי זנב ארוכים יותר- עובד בסדר ב-600PRO, ב-550 לא בטוח שיעבוד
    2. להחליף ליחס הנעה גבוה יותר, כמו ב- 550 V1 הטוב והישן

    כדי להחליף ליחס ההנעה הגבוה יותר יש להחליף את הקורונה הקדמית, וגלגל שיניים אוטורוטציה (Autorotation gear) מספרי החלקים הם
    גלגל השיניים H60020A
    קורונה קדמית H60121

    הנה השוואה של הקורונות צד לצד:



    משמאל- הקורונה שמגיעה עם המסוק- מימין הקורונה בעלת יחס ההנעה הגבוה

    עד כאן למה צריך לעשות כדי להעלות את מהירות הסיבוב של הזנב

    נמשיך בבנייה- פתיחת תיבת הזנב כדי לוודא שהכל בסדר- ובמקרה שלי- החלפת הקורונה


    התקנתי את תיבת הזנב בשילדה, הורכבו בקר ומנוע.



    עכשיו בואו נדבר על עוד בעייה שיש למסוק הזה- מרכז כובד
    זה שאליין הוסיפו בום של 600 למסוק זה טוב ויפה, אבל משמעות הדבר היא שכל מכלול הזנב נמצא עכשיו יותר אחורה- מה שמחמיר את בעיית מרכז הכובד שכבר הייתה ב-550 הקודמים. בשביל לפתור את הבעייה צריך גם שהסוללה תשב מקדימה
    וגם שהבקר ישב מקדימה, אליין מציעים להתקין אותו מתחת למגש הסוללה, הבעייה עם המיקום הזה היא שהבקר לא מקבל יותר מידי קרור שם. מיקום אפשרי נוסף הוא לצד השילדה, כפי שניתן לראות שהתקנתי אותו בתמונה:



    בארץ חמה כמו שלנו, הנושא של קרור חשוב מאוד- בטיסות שעשיתי היה יום חם- והבקר ירד חם וכך גם המנוע. ככה שלהתקין את הבקר מתחת למגש הסוללה- למרות שזה הרבה יותר אסטתי נשמע כמו רעיון רע.
    עוד דגש- הצורה היחידה להעביר את החוטים מהמנוע לבקר בתצורה הזו היא דרך החריץ בצד המנוע, ואין שם הרבה מקום לחוטים לעבור- מומלץ להרחיב את החור בעזרת שופין ולעגל את הפינות כדי למנוע חיתוך של החוטים עם הזמן

    עוד דבר נוסף- פיניון
    עם המסוק מגיע פניון של 11 שיניים, שנותן סל"ד נמוך יחסית- הסל"ד עליו הגוברנר יכול לשמור ביעילות עם הפיניון הזה הוא 2150RPM,
    לסגנון ההטסה שלי- 3D רציתי יותר סל"ד, ולכן בחרתי בפיניון של 12 שיניים (אני יודע שהפיניון בלינק הוא של 700, זה מה שמתאים למסוק, העובי ציר הוא אותו הדבר
    עם הפיניון הזה אני יכול לקבל סל"ד של עד 2480RPM ושלגוברנר יהיה עדיין מספיק מרווח בשביל לשמור על הסל"ד

    נמשיך בהרכבת הזנב- הצמדת מכלול הזנב לבום:



    הכנסת הטורק טיוב למקומו

    לקיבוע המיסב שעל הטורקטיוב- יש קודם כל לנקות את המיסב (בעיקר את הקוטר הפנימי שלו) ואת הטורק טיוב באלכוהול, כדי להיפתר מכל לכלוך ושמן כדי שהדבק יתפוס.
    לאחר שהאלכוהול מתייבש לשים על המקום שבו המיסב יש שכבת CA דקה מאוד, ובעדינות לדחוף את המיסב לשם בלי שיכנס CA לתוך המיסב



    השלבים הבאים פשוטים- התקנת הבום במקומו, וחיבור תומכות הביום:



    כמה מילים על מיקום הסוללה:

    כדי לקבל מרכז כובד טוב, הסוללה צריכה לשבת נמוך, בתצורה במקורית יש רק מקום אחד לקיבוע אזיקון סקטוצ' כדי לתפוס את הסוללה, וכדי להוסיף עוד מיקום יש צורך במגש סוללה אחר.
    אפשר לקנות את המגש של KDE שעולה 40$, אני קניתי מגש של TAROT ב-11$



    הבעייה היא- שהחריצים במגש סוללה של TAROT קטנים מידי להעברת רצועת וולקרו:

    תמונה של החריצים הצרים- שלא מספקים נקודת אחיזה נוספת:



    אחרי כמה דקות של שכנוע עדין בעזרת הדרמל מצוייד בדיסק חיתוך- פשוט הסרתי את הרווח שבין זוג חריצים וככה יצרתי חריץ אחד ארוך



    תמונה נוספת:



    כדי להשיג מרכז כובד מושלם, הייתי צריך למקם את הסוללה כך: פס השחור על שמצוייר הסוללה מסמן איפה צריך להיות קצה המגש היחס לסוללה כדי לקבל מרכז כובד טוב



    אחרי כל זה, נשאר לחבר את המערכת למסוק, ולהתחיל לכוון
    זהו המסוק פלייברלס הראשון שאני בונה ומכוון, לכן כל התהליך מאוד חדש לי, ולקח לי הרבה זמן מחקר להבין איך לעשות את זה. בהתחלה מאוד נרתעתי מהעניין שכמעט כל הכיוונים עברו למחשב
    אבל לאחר זמן מה למדתי לחבב את הרעיון שבעזרת שינוי פרמטרים מהיר אפשר לשנות את התנהגות המסוק

    מכוונים ונהנים!



    במהלך הכיוונים- נתקלתי בעוד בעייה- הפושרוד שמביאים עם המסוק- פשוט קצר מידי!
    עם הפושרוד המקורי, אי אפשר לקבל את הזווית הניטרלית שאליין מבקשים בחוברת ההוראות. בינתיים פשוט הברגתי את התפוחים על הפושרוד עד שהרגשתי הוח עם כמות התבריג שיש בתוך הפלסטיק.
    במצב הזה גם אי אפשר להשיג זווית מצב 0 טובה בזנב, וגם לפושרוד אין מספיק אורך לנצל את כל הטווח המכאני של הזנב. הבעייה מוכרת ודיברו עליה ב-HELIFREAK.
    זהו מצב די מגוכך היות וזה הפושרוד שמגיע עם ה-600PRO החשמלי.
    הצורה לפתור את הבעייה היא ע"י קניית הפושרוד זנב של ה-600DFC ניטרו החדש- שם הפושרוד ארוך בס"מ אחד, וככה מספיק ארוך להשגת סט אפ טווח תנועה נכון בזנב

    שלב אחרון, קיבוע הלויינים למקום

    הלבשתי על האנטנות של הלויינים שרינק קשיח יחסית, ככה שהם לא יתכופפו עם הזמן



    מיקום הלויינים על המסוק:

    ידע כללי- ללויינים של ספקטרום יש 2 אנטנות שיוצאות מכל צד שלהם, אבל רק השמאלית מביניהן היא באמת אנטנה, הימנית נקראת GROUND ELEMENT, אני לא מבין מה בדיוק היא עושה, אבל היא לא אנטנה
    לכן בלויין שניצב לקרקע- החוט השמאלי מבין ה-2 (שהוא האנטנה) פונה למטה


    עוד לווין מוצב בצורה מאוזנת




    וזהו! המסוק מוכן!



    טיסה

    בינתיים יצא לי לבצע רק 2 טיסות עם המסוק, אז עדיין אין לי יותר מידי מה לרשום עליו
    למסוק יש כמות כוח יותר ממספקת, ויכול לבצע תקטוקים ללא שום הגבלה של כוח. הוא נשמע מאוד חלק באוויר, עם הסט אם הנוכחי כל טיסה נמשכה 5 דקות, ונשאר לי 3.7-3.8V בכל תא
    אני מניח ברגע שאני אשחרר קצת את הרסן ואתחיל להתרגל אליו יותר- ולהתעלל בו יותר יהיה לי זמן של 4:30 דקות של טיסת 3D. עם ראש ה-DFC המסוק תופס מאיץ מהר מאוד ויכול לצבור מהירות מרשימה

    IKON- רשמים על המערכת

    אתחיל בזה שזוהי מערכת ה-FBL הראשונה שאני מכוון, וחוץ מכמה טיסות בודדות גם המסוק פלייברלס ראשון שאני מטיס
    נתחיל בטוב- התוכנה של המערכת מאוד ידידותית ודי אינטואיטיבית ללמידה ולהפעלה, יש שם כמה רעיונות מאוד יפים שעוזרים לתהליך הכיוון.
    המעבר ל-FBL הוא מדהים, במהלך תקתוקים על הצד המערכת שמרה על המסוק במקום בצורה מדהימה. מאפיין ה-SET LEVEL עבד לי יפה מאוד
    והחזיר את המסוק מריחוף הפוך לריחוף ישר.
    הכיוונים המוכנים מראש (presets) שיש במערכת מרשימים, היה כתוב בחוברת ההוראות של המערכת שהמסוק יהיה 95% מכוון איתם- וזה המצב. זה עדיין לא מושלם אבל זה מאוד קרוב.

    דברים שלא אהבתי- יש מספר דברים לא מובנים בתוכנה, לדוגמא במסך שבו ממרכזים את הסרוואים, ומכוונים את טווח התנועה של הסייקליק ושל הקולקטיב (הפיטצ'). לא כתוב האם צריך לכוון שם את המגבלה המכאנית
    או את הטווח במעלות שצריך, התשובה היא דרך אגב- שהכיוונים הם לטווח של המעלות:
    כלאמר- בהגבלת הפיטצ' יש לכוון את הפיטצ' המקסימאלי שאתם רוצים (+12 -12 במקרה של ה-550)
    בכיוון של הסייקליק- צריך לכוון 10 מעלות תנועה- הדבר לא רשום בשום מקום בתוכנה- שהיא גם חוברת ההוראות (בגלל שהמערכת לא מגיעה עם שום חוברת הוראות)
    הסיבה לכך היא בגלל שכל ה-presets שיש בתוכנה מתסמכים על זה שטווח התנועה בסייקליק יהיה 10 מעלות לכל כיוון- אבל כדי לברר את זה הייתי צריך לחפור בפורומים בחו"ל.

    מחשבות על המסוק

    כמו כל המסוקים של אליין, הוא מסוק טוב בהחלט, אבל הוא לא מסוק מושלם.
    הטוב:
    זה מסוק שמגיע עם אלקט' טובה, בגלל החופה הגדולה שלו והבום של מסוק 600 הוא כמעט בדיוק באורך של הטירקס 600 (2 ס"מ פחות) דבר שנותן מסוק עם הרבה גודל באוויר.
    אבל בלי המחיר של פאקים כפולים של 12 תאים כמו ב-600.
    הוא חזק, יש לו מספיק כוח בשביל לא להיחנק בתקטוקים, גם בתקטוקים אלימים.
    המכלולים במסוק הם ברמה גבוהה- גם במערכת הראש וגם בזנב כמעט שאין חופשים, ותהליך ההרכבה היה תענוג- הכל מתאים בצורה מושלמת
    הרע:
    אליין במקום לתכנן מסוק חדש פשוט זרקו עליו חלקים מה-600. מה שגורם למספר בעיות.
    מרכז כובד אחורי- ניתן לפתרון ע"י התקנת הסוללה נמוך ומומלץ מגש סוללה אחר לצורך תמיכה טובה בסוללה
    פושרוד זנב קצר מידי- ניתן לפתרון ע"י קניית פושרוד אחר של ה-600N DFC שהוא קצת ארוך יותר
    יחס הנעה נמוך לזנב- בעייה מוזרה, ניתן לפתור ע"י חזרה ליחס הקודם - להחליף את גג"ש האוטורוטאציה והקורונה הקדמית

    בסופו של דבר, מאוד נהניתי מהבנייה של המסוק, ביחס למחיר שלו זה נראה כעסקה טובה מאוד. ואני מצפה להתקדם הרבה איתו
    אני מניח שבהמשך אולי אוסיף עוד רשמים מהטיסה, ביחד עם עוד קצת תיעוד.

    אני מקווה שנהינתם מהסקירה, ושהיא תעזור לאנשים. אם יש לכם שאלות תשאלו, אין לי שום בעייה לענות

    הסוף!
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	IMG_0002.jpg‏ 
Views:	576 
Size:	122.8 קילובייט 
ID:	90830   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0003.jpg‏ 
Views:	565 
Size:	94.4 קילובייט 
ID:	90831   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0004.jpg‏ 
Views:	522 
Size:	88.9 קילובייט 
ID:	90832   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0005.jpg‏ 
Views:	543 
Size:	88.2 קילובייט 
ID:	90833   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0006.jpg‏ 
Views:	576 
Size:	100.3 קילובייט 
ID:	90834  

    Click image for larger version. 

Name:	IMG_0007.jpg‏ 
Views:	540 
Size:	109.4 קילובייט 
ID:	90835   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0008.jpg‏ 
Views:	545 
Size:	89.7 קילובייט 
ID:	90836   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0011.jpg‏ 
Views:	528 
Size:	112.1 קילובייט 
ID:	90837   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0012.jpg‏ 
Views:	530 
Size:	114.5 קילובייט 
ID:	90838   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0014.jpg‏ 
Views:	551 
Size:	114.4 קילובייט 
ID:	90839  

    Click image for larger version. 

Name:	IMG_0015.jpg‏ 
Views:	537 
Size:	127.7 קילובייט 
ID:	90840   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0016.jpg‏ 
Views:	531 
Size:	123.5 קילובייט 
ID:	90841   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0024.jpg‏ 
Views:	517 
Size:	69.3 קילובייט 
ID:	90842   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0026.jpg‏ 
Views:	545 
Size:	60.9 קילובייט 
ID:	90843   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0027.jpg‏ 
Views:	512 
Size:	125.3 קילובייט 
ID:	90844  

    Click image for larger version. 

Name:	IMG_0028.jpg‏ 
Views:	532 
Size:	87.9 קילובייט 
ID:	90845   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0024 (855 x 641).jpg‏ 
Views:	568 
Size:	97.4 קילובייט 
ID:	90853  
    נערך לאחרונה על ידי bendisar; 22-05-2013 בשעה 18:42:47.
    בכבוד רב אלעד דב- Elad Dov
    Trex 700e dfc pro hv- IKON Fbl
    Gaui X3-Ikon Fbl
    Trex 450L- IKON Fbl
    Telink SU-29
    JR X9303 2.4Ghz

  4. המשתמשים 3 הודו ל bendisar על הודעתו:

    avishmuel (03-12-2013),Shahars (23-05-2013),silenser (22-05-2013)

  5. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ים המלח
    הודעות
    407
    תודה!
    43
    הודה 16 פעמים ב 14 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שרשור בנייה וסקירה- Trex 550DFC ביחד עם מערכת IKON FBL

    כל הכבוד על העבודה!!!!!!!!!!!
    אני גם בזמן הקרוב קונה 550......
    לגבי CG , הבנתי שיש לו בעיה חריפה וצריך להרכיב את talon מתחת לבטריה + בטריה יותר כבדה . ואז הכל מסתדר.
    נערך לאחרונה על ידי silenser; 05-06-2013 בשעה 22:39:09.
    .Best Regards
    Daniyar Sadykov

    Symmetric X600
    Edge120A HV
    O.S 4535-560KV
    Torq Servo
    Mikado V-Stabi

    T-Rex550 DFC
    KDE 600XF 1100KV
    CC Edge 100A
    Mikado V-Stabi Mini
    Bec Pro


    .Keep moving forward

  6. המשתמשים הבאים אמרו תודה לsilenser על הודעתו:

    bendisar (22-05-2013)

  7. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2010
    הודעות
    1,427
    תודה!
    88
    הודה 90 פעמים ב 76 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: שרשור בנייה וסקירה- Trex 550DFC ביחד עם מערכת IKON FBL

    יופי של סקירה

    אני לא הייתי מרכיב את הטלון מתחת הסוללה
    יש קצת שמועות על התחממות יתר
    אנחנו לא מפסיקים לשחק שאנחנו מזדקנים

    אנחנו מזדקנים שאנחנו מפסיקים לשחק


    כמה נוסחאות שכדאי לדעת http://www.efly.co.il/forums/showthr...9-%EC%E3%F2%FA

  8. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ים המלח
    הודעות
    407
    תודה!
    43
    הודה 16 פעמים ב 14 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שרשור בנייה וסקירה- Trex 550DFC ביחד עם מערכת IKON FBL

    שמועות מאיפו? ברמה של ,מישו אמר פעם למישו....?
    .Best Regards
    Daniyar Sadykov

    Symmetric X600
    Edge120A HV
    O.S 4535-560KV
    Torq Servo
    Mikado V-Stabi

    T-Rex550 DFC
    KDE 600XF 1100KV
    CC Edge 100A
    Mikado V-Stabi Mini
    Bec Pro


    .Keep moving forward

  9. המשתמשים הבאים אמרו תודה לsilenser על הודעתו:

    mustang10 (22-05-2013)

  10. #6
    תאריך הצטרפות
    Apr 2010
    מיקום
    לפלנד
    הודעות
    1,143
    תודה!
    121
    הודה 128 פעמים ב 96 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שרשור בנייה וסקירה- Trex 550DFC ביחד עם מערכת IKON FBL

    לא ברמה שבכל פוסט שני בחול על טאלון 90 מדברים על הבקר הזה שהוא דיי בעייתי
    נשרפו כמה מהם ובעיות התחממות נפוצות
    TREX 450 PRO FBL
    TREX 600 N FBL
    TREX 700N FBL
    TREX 700E V2 FBL
    שלט DX7

  11. המשתמשים הבאים אמרו תודה לנולד לטוס על הודעתו:

    silenser (22-05-2013)

  12. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    232
    תודה!
    15
    הודה 10 פעמים ב 8 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שרשור בנייה וסקירה- Trex 550DFC ביחד עם מערכת IKON FBL

    כל הכבוד אלעד!!
    ובתור אחד שראה את המסוק מקרוב - סחטיין על ההרכבה הנקייה!
    הגיע הזמן שתחזור להטיס...
    רועי מירון

  13. המשתמשים הבאים אמרו תודה לRoi Miron על הודעתו:

    bendisar (22-05-2013)

  14. #8
    תאריך הצטרפות
    Feb 2011
    הודעות
    306
    תודה!
    60
    הודה 50 פעמים ב 44 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שרשור בנייה וסקירה- Trex 550DFC ביחד עם מערכת IKON FBL

    תודה רבה על הסקירה

  15. המשתמשים הבאים אמרו תודה לkondason על הודעתו:

    bendisar (22-05-2013)

  16. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ים המלח
    הודעות
    407
    תודה!
    43
    הודה 16 פעמים ב 14 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שרשור בנייה וסקירה- Trex 550DFC ביחד עם מערכת IKON FBL

    ציטוט נכתב במקור על ידי נולד לטוס צפיה בהודעה
    לא ברמה שבכל פוסט שני בחול על טאלון 90 מדברים על הבקר הזה שהוא דיי בעייתי
    נשרפו כמה מהם ובעיות התחממות נפוצות
    אווווו....... עכשיו קראתי על Talon והוא לא רק מתחמם........
    .Best Regards
    Daniyar Sadykov

    Symmetric X600
    Edge120A HV
    O.S 4535-560KV
    Torq Servo
    Mikado V-Stabi

    T-Rex550 DFC
    KDE 600XF 1100KV
    CC Edge 100A
    Mikado V-Stabi Mini
    Bec Pro


    .Keep moving forward

  17. #10
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    הודעות
    5,350
    תודה!
    462
    הודה 569 פעמים ב 442 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שרשור בנייה וסקירה- Trex 550DFC ביחד עם מערכת IKON FBL

    סקירה יפה ומפורטת אלעד. תודה!
    Gil Friman

    -------------------------------
    T-rex 600esp FBL
    רחפן f450 fpv
    MS Composite Swift II
    Mountain Models EVA Sport
    Hitec Aurora 9

  18. המשתמשים הבאים אמרו תודה לFriman על הודעתו:

    bendisar (22-05-2013)

  19. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רמת גן
    הודעות
    2,131
    מנחת הבית
    חוות רונית
    תודה!
    58
    הודה 158 פעמים ב 104 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שרשור בנייה וסקירה- Trex 550DFC ביחד עם מערכת IKON FBL

    זהו! סופסוף סיימתי את הסקירה, לכל מי שיש שאלות/מענות/טענות/הערות/הארות מוזמן לרשום

    ציטוט נכתב במקור על ידי silenser צפיה בהודעה
    כל הכבוד על העבודה!!!!!!!!!!!
    אני גם בזמן הקרוב קונה 550......
    לגבי CG , הבנתי שיש לו בעיה חריפה וצריך להרקיב את talon מתחת לבטריה + בטריה יותר כבדה . ואז הכל מסתדר.
    תודה רבה- לגבי בעיית מרכז הכובד- כשרשמת את התגובה הזאת עדיין לא הגעתי לזה- אבל תסתכל בגוף הסקירה ויש התייחסות להכל- וגם איך לפתור את הבעייה
    את הבקר לא הייתי מרכיב מתחת למגש- גם בגלל שלא יהיה לו שם אוורור טוב וגם ככה אתה שם את הסוללה,הבקר והמנוע מאוד קרוב אחד לשני, אלה שלושת הרכיבים שמתחממים במסוק ולכן מומלץ להשאיר להם קצת אוורור
    לסוללה כדאי לקחת את הכי כבד שאפשר במגבלות ההגיון

    ציטוט נכתב במקור על ידי silenser צפיה בהודעה
    אווווו....... עכשיו קראתי על Talon והוא לא רק מתחמם........
    היו כמה דיווחים על זה שהם נשרפו, זה נוטה לקרות בעיקר במסוקי גובלין 500, אולי זה קשור לזה שזה מסוק שאין בו יותר מידי אוורור? לא יודע
    הוא בהחלט מתחמם, יורד מטיסה חם. לא רותח אבל חם


    ציטוט נכתב במקור על ידי Roi Miron צפיה בהודעה
    כל הכבוד אלעד!!
    ובתור אחד שראה את המסוק מקרוב - סחטיין על ההרכבה הנקייה!
    הגיע הזמן שתחזור להטיס...
    ציטוט נכתב במקור על ידי kondason צפיה בהודעה
    תודה רבה על הסקירה
    ציטוט נכתב במקור על ידי Friman צפיה בהודעה
    סקירה יפה ומפורטת אלעד. תודה!

    תודה רבה לכל המאחלים
    בכבוד רב אלעד דב- Elad Dov
    Trex 700e dfc pro hv- IKON Fbl
    Gaui X3-Ikon Fbl
    Trex 450L- IKON Fbl
    Telink SU-29
    JR X9303 2.4Ghz

  20. #12
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    חיפה
    הודעות
    471
    תודה!
    45
    הודה 30 פעמים ב 28 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שרשור בנייה וסקירה- Trex 550DFC ביחד עם מערכת IKON FBL

    סקירה נהדרת, היה ממש כיף לקרוא ולראות את התמונות המושקעות.
    האם לא כדאי לאבטח (בדבק חם לדוגמא) את החיבורי סרוואים למערכת FBL?
    צחי

  21. המשתמשים הבאים אמרו תודה לצחי ניצני על הודעתו:

    bendisar (22-05-2013)

  22. #13
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ים המלח
    הודעות
    407
    תודה!
    43
    הודה 16 פעמים ב 14 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שרשור בנייה וסקירה- Trex 550DFC ביחד עם מערכת IKON FBL

    ציטוט נכתב במקור על ידי צחי ניצני צפיה בהודעה
    סקירה נהדרת, היה ממש כיף לקרוא ולראות את התמונות המושקעות.
    האם לא כדאי לאבטח (בדבק חם לדוגמא) את החיבורי סרוואים למערכת FBL?
    תמיד כדאי לאבטח....! אבל אני משתמש בדבק ג׳ל של חברת סקוטצ׳......
    .Best Regards
    Daniyar Sadykov

    Symmetric X600
    Edge120A HV
    O.S 4535-560KV
    Torq Servo
    Mikado V-Stabi

    T-Rex550 DFC
    KDE 600XF 1100KV
    CC Edge 100A
    Mikado V-Stabi Mini
    Bec Pro


    .Keep moving forward

  23. #14
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    חיפה
    הודעות
    471
    תודה!
    45
    הודה 30 פעמים ב 28 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שרשור בנייה וסקירה- Trex 550DFC ביחד עם מערכת IKON FBL

    ציטוט נכתב במקור על ידי silenser צפיה בהודעה
    תמיד כדאי לאבטח....! אבל אני משתמש בדבק ג׳ל של חברת סקוטצ׳......
    אפשר קישור? כולל מקום מומלץ לרכישה?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    צחי

  24. #15
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ים המלח
    הודעות
    407
    תודה!
    43
    הודה 16 פעמים ב 14 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שרשור בנייה וסקירה- Trex 550DFC ביחד עם מערכת IKON FBL

    בבקשה....
    http://multimedia.3m.com/mws/mediawe...QQq&3rAMppppo-
    יש את זה בכל חנות לציוד מסרדי, לדוגמה קרביץ או office depot. מחזיק חזק, ותמיד אפשר להוריד ללא בעיה.
    .Best Regards
    Daniyar Sadykov

    Symmetric X600
    Edge120A HV
    O.S 4535-560KV
    Torq Servo
    Mikado V-Stabi

    T-Rex550 DFC
    KDE 600XF 1100KV
    CC Edge 100A
    Mikado V-Stabi Mini
    Bec Pro


    .Keep moving forward

  25. המשתמשים הבאים אמרו תודה לsilenser על הודעתו:

    צחי ניצני (23-05-2013)

  26. #16
    תאריך הצטרפות
    Feb 2013
    מיקום
    קרית טבעון
    הודעות
    145
    מנחת הבית
    רוחלה
    תודה!
    135
    הודה 18 פעמים ב 16 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שרשור בנייה וסקירה- Trex 550DFC ביחד עם מערכת IKON FBL

    אחלה סקירה, עניינית ומעניית,תודה רבה!!! בהצלחה
    My children

    GOblin700 competition skookum



    GOblin380 skookum



    שלט-futaba-14sg-

  27. #17
    תאריך הצטרפות
    Nov 2009
    הודעות
    866
    תודה!
    48
    הודה 87 פעמים ב 68 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שרשור בנייה וסקירה- Trex 550DFC ביחד עם מערכת IKON FBL

    אלעד
    אתה מקצועי ברמה אחרת
    נכס לפורום ובכלל
    יפה מאוד
    dror
    T rex 700 DFC / vbar / KDE 495
    gaui x4
    T rex 450 pro fbl
    quad

    וכמה מעופפים מתחלפים
    DX 8

  28. #18
    תאריך הצטרפות
    Feb 2011
    הודעות
    306
    תודה!
    60
    הודה 50 פעמים ב 44 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שרשור בנייה וסקירה- Trex 550DFC ביחד עם מערכת IKON FBL

    איך הגדרת את הבקר?
    כמהPWM?
    כמה מעלות טיימינג

  29. #19
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    603
    תודה!
    125
    הודה 149 פעמים ב 109 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שרשור בנייה וסקירה- Trex 550DFC ביחד עם מערכת IKON FBL

    בהחלט WOW !!! תודה לך......
    BELT CP
    TREX 600
    TREX 550
    700 TERX
    גובלין 570

  30. #20
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רמת גן
    הודעות
    2,131
    מנחת הבית
    חוות רונית
    תודה!
    58
    הודה 158 פעמים ב 104 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שרשור בנייה וסקירה- Trex 550DFC ביחד עם מערכת IKON FBL

    את החוטים עדיין לא איבטחתי מכיוון שהמסוק עדיין בשלבי סט אפ, אז עדיין אין לי מה לקבע אותם

    ציטוט נכתב במקור על ידי kondason צפיה בהודעה
    איך הגדרת את הבקר?
    כמהPWM?
    כמה מעלות טיימינג
    בעקרון הרבה מההגדרות מגיעות עם הבקר. חיברתי אותו למחשב ווידאתי.
    PWM- 12KHZ
    טיימינג אני חושב 5 מעלות (זה על MEDIUM)
    הגדרתי גוברנר ל-2300 2400 ו-2500RPM
    בכבוד רב אלעד דב- Elad Dov
    Trex 700e dfc pro hv- IKON Fbl
    Gaui X3-Ikon Fbl
    Trex 450L- IKON Fbl
    Telink SU-29
    JR X9303 2.4Ghz

  31. #21
    תאריך הצטרפות
    Dec 2009
    הודעות
    746
    תודה!
    3
    הודה 43 פעמים ב 35 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שרשור בנייה וסקירה- Trex 550DFC ביחד עם מערכת IKON FBL

    סקירה מקצועית בהחלט הכי אהבתי זה את הטיפים והפתרונות כל הכבוד.
    T-REX450L DOMINATOR
    TREX 600 פרו
    GOBLIN 700

  32. #22
    תאריך הצטרפות
    Apr 2010
    מיקום
    לפלנד
    הודעות
    1,143
    תודה!
    121
    הודה 128 פעמים ב 96 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שרשור בנייה וסקירה- Trex 550DFC ביחד עם מערכת IKON FBL

    אין מה לומר תמיד סופר מקצועי ורמת בניה ותחזוקה מושלמת
    כרגיל המסוקים שלך מתוקתקים בדיוק ובחכמה.
    תתחדש גבר
    TREX 450 PRO FBL
    TREX 600 N FBL
    TREX 700N FBL
    TREX 700E V2 FBL
    שלט DX7

  33. #23
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ים המלח
    הודעות
    407
    תודה!
    43
    הודה 16 פעמים ב 14 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שרשור בנייה וסקירה- Trex 550DFC ביחד עם מערכת IKON FBL

    היום גם התחדשתי ב550, הקיט הגיע משודרג בגיר ראשי שחור וכל המכלולי זנב שחורים.....
    .Best Regards
    Daniyar Sadykov

    Symmetric X600
    Edge120A HV
    O.S 4535-560KV
    Torq Servo
    Mikado V-Stabi

    T-Rex550 DFC
    KDE 600XF 1100KV
    CC Edge 100A
    Mikado V-Stabi Mini
    Bec Pro


    .Keep moving forward

  34. #24
    תאריך הצטרפות
    Aug 2011
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    701
    תודה!
    134
    הודה 50 פעמים ב 47 הודעות
    כניסות לבלוג
    5
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שרשור בנייה וסקירה- Trex 550DFC ביחד עם מערכת IKON FBL

    סקירה תורמת מאוד לחסרי ידע בבניה כל הכבוד

  35. #25
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    452
    תודה!
    13
    הודה 7 פעמים ב 7 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שרשור בנייה וסקירה- Trex 550DFC ביחד עם מערכת IKON FBL

    יפה מאוד.. תתחדשו!
    לגבי הסוקר:
    1. הייתי ממליץ לך מאוד! לאבטח את החוטים הנכנסים אל המערכת FBL שלך.
    2. הפוש-רוד זנב קרבון שלך נראה כאילו פיתח בטן ( תבדוק את גובה המוליך שלו על המייצב גובה יתכן והוא גבוה מדי או שכל הפוש-רוד ארוך מדי )
    3. החלק המתכתי הכסוף שעליו נתפסת החופה ( צד שמאל של המסוק עליון ) נראה מוברג קצת עקום.. תבדוק שלא יטחן לך את הבורג
    עשית עבודה נפלאה - תהנה!! :-)
    בברכה,
    אהרון ערן אפרייאט,

    בקרו בגלריה שלי : http://www.runryder.com/helicopter/gallery/37202
    "Feed the Need to 3D"

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. תגובות: 210
    הודעה אחרונה: 21-03-2014, 10:41:07
  2. שרשור IKON
    על ידי sharonx בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 31
    הודעה אחרונה: 30-05-2013, 16:59:13
  3. תל אביב והסביבה מחפש לקנות מערכת פלייברלס ikon
    על ידי asafda20 בפורום רדיו, אלקטרוניקה וציוד נלווה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 18-02-2013, 21:01:47
  4. תל אביב והסביבה TREX 550DFC חדש.
    על ידי shimior בפורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 18-01-2013, 07:21:36
  5. DIU DLG - שרשור בנייה
    על ידי sharonx בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 60
    הודעה אחרונה: 05-06-2009, 13:21:02

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •