שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 36

נושא: דיון פתוח בנושא כנף עילית\כנף תחתית..

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    3,637
    תודה!
    1
    הודה 207 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: דיון פתוח בנושא כנף עילית\כנף תחתית..

    ציטוט נכתב במקור על ידי ofir181 צפיה בהודעה
    כל הויכוח הזה התחיל במקרה שאני ואדי דיברנו ואני לא ממש הסכמתי עם זה שכנף עילית יציב בצורה משמעותית מכנף תחתית

    בואו נעזוב לרגע את מבנה הכנף,(סימטרי,חציסימטרי,עם דיאדרל בלי דיאדרל),ברור שבטריינר יהיה דיאדרל.

    אם תחשבו על זה לרגע,כל עוד יש זרימה של אויר משמעותית על הכנף .המשמעות למרכז הכובד שנמצע מעל הכנף בטיסן כנף תחתית הוא ממש זניח.

    מה עוד,שהוא נמצא בסהכ 2-3 ס"מ מעל כנף שאורכה 1600ממ,בדיוק בשליש הקידמי,(אם מדובר בכנף מרובעת בהיטל על).

    אז נכון!!! בכנף תחתית במהירות נמוכה,הגיוני לחשוב שהגופ "נתלה" על הכנף!!!

    אני אישית בגיל 8 למדתי להטיס על טיסן כנף תחתית עם דיאדרל,ופרופיל כנף סימטרי,ומנוע 45.

    ואם תשאלו אותי מה עדיף לטיסן מתחילים:אין שום הבדל משמעותי שחניך ירגיש אותו במהלך טיסה,ואפילו הייתי מוותר על הפרופיל החצי סימטרי.


    ונמאס לי לשמוע את המילה bixler,ו AXN שמדברים על טיסני מתחילים.
    אלה טיסנים טובים לתחושה ראשונית,רמת הסלחנות בהם גבוהה מדי,ומה עוד שלא לומדים להמריא ולנחות נכון.
    אופיר, מה שאתה מסביר נכון לגמרי ואיני חולק על דבריך אך לדעתי ההבדל אינו זניח כלל,
    הרי לטריינר יש נטייה "לרצות לחזור לאמצע", כלומר שאם ניתן לו הטייה קלה לאחד הצדדים תוך כדי טיסה ישרה ונעזוב סטיק הוא יבצע "תיקון" כי מרכז הכובד שלו נמוך מהכנף (אפילו אם לא קיים דיהדרל).
    בכנף תחתית זה לא קורא, אלה אם קיים דיאדרל וכמובן שפחות מכנף עילית.
    ומכן שטריינר כנף עילית הרבה יותר ידידותי כטיסן ראשון כי הוא מקל על התלמיד בתיקונים, או אפשר לומר סלחן יותר.
    יש לי הרגשה שכבר שכחת את התחושה הזו כי אתה כול כך מיומן שזה ממש זניח אצלך, במיוחד שאתה מטיס 3D ומהירות התגובה שלך הרבה יותר מהירה מתלמיד,
    אתה כבר לא "נותן" לטיסן לתקן או לעזור לך, תלמיד לפעמים שוכח\מתבלבל\מאבד ריכוז והוא "עוצר" לרגע להסתדר.. אז הסלחנות של הטיסן עוזרת לו לחזור לשליטה.
    אני תמיד מסביר לתלמידים שלי שזה כמו סירה, אם מרכז הכובד נמוך אז הסירה יציבה, אם נטה את הסירה מעט הצידה היא תרצה לחזור למצב מאוזן כי המרכז כובד נמוך,
    והיא "יושבת על המים"(או אוויר), אם תשים תורן גבוהה (בוא נגזים לשם המחשה) ובקצהו משקולת, הרי לסירה יהיה קשה לשמור על יציבות ובהטיה קלה היא תתהפך.
    עשיתי ציור להמחשה, כנף\סירה המתייחס למרכז כובד.
    אגב, שיש דיהדרל קצה וכנף עילית, אין יציב מזה (או פוליהדרל), ומכן שדאונים כמו ביקסלר ו-AXN הכי ידידותיים וסלחניים שיש.
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות
    נערך לאחרונה על ידי adibenbasat; 28-05-2013 בשעה 21:55:48.

נושאים דומים

  1. [דיון] הקמת מנחת טיסנים ביקנעם עילית
    על ידי Oran_T בפורום לא להבים ולא כנפיים
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 23-01-2021, 23:44:23
  2. [דיון] עיבוד תמונה מסקנות המלצות - דיון פתוח.
    על ידי igalr בפורום פורום FPV וצילום אווירי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 04-08-2012, 11:38:18
  3. השרון מחפש גוף של טיסן כנף תחתית או עילית
    על ידי matis3d בפורום טיסני דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 17-03-2012, 10:44:07
  4. טיסן כנף עילית למכירה
    על ידי shahar1033 בפורום טיסני דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 30-01-2010, 15:21:29

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •