אם אתה מטיס עם באזר התראה על מתח תאים, אפשר להמשיך להטיס איתה, מקסימום אם יתחיל לצפצף בטיסה, תנחת.
אם אחרי דקה שתיים הבאזר מצפצף לך - מנסיוני, חבל על הזמן שלך לנסות. סוללות שמתחילות לעשות בעיות לרוב לא חוזרות לעצמן.
אם אתה מטיס עם באזר התראה על מתח תאים, אפשר להמשיך להטיס איתה, מקסימום אם יתחיל לצפצף בטיסה, תנחת.
אם אחרי דקה שתיים הבאזר מצפצף לך - מנסיוני, חבל על הזמן שלך לנסות. סוללות שמתחילות לעשות בעיות לרוב לא חוזרות לעצמן.
Gil Friman
-------------------------------
T-rex 600esp FBL
רחפן f450 fpv
MS Composite Swift II
Mountain Models EVA Sport
Hitec Aurora 9
אננס (29-05-2013)
זה בדיוק סימפטום של התנגדות פנימית גבוהה באחד (או יותר) התאים,
נכון אם ההתנגדות הפנימית של תא עולה מעל 0.03 אוהם היא לעולם לא תרד בחזרה ואפשר לזרוק את התא הזה לפח.
יש עוד דרך לראות זאת, מחברים את הסוללה לטיסן, במקביל מחברים מודד מתח כזה שמראה מתח של כל בנפרד.
מצערת סגורה רואים0 4.2 4.20 4.20 .... פותחים מצערת מלאה (לא ממש משנה איזה טיסן זה וכמה זרם הוא צורך - העיקר שיהיה מתאים לסוללה)
ואם רואים מצב של 4.03 4.02 3.86 ... אז סימן שהתא הזה צריך ללכת לפח.
וברור שלאחר 2 דקות למרות שיש עוד מספיק כח בסוללה התא הבעייתי יגיע תחת עומס ל 3.2 ויפעיל את הצפצפה.