ציטוט נכתב במקור על ידי yaron_k צפיה בהודעה
הי אלכס

שרשור יפה ומפורט

2 הערות:

1. המשטחים בטיסן הזה ענקיים ו"דקים" באופן יחסי, מה שמוביל לסכנת Flutter מוגדלת של כלל המשטחים, ובמיוחז המאזנות. זו אגב הסיבה העיקרית לשימוש בשני סרוואים לכל מאזנת
מן התמונות נראה כאילו יש מרווח לא קטן בין המאזנותלכנפיים - חשוב מאד לאטום אותו עם סרט הדבקה גמיש ודק (סלוטייפ, או משהו יעודי דומה) על מנת למזער הסיכון ל- flutter.

2. באותו עניין - מוטות ה- Pushrod ארוכים יחסית - ומכאן - גמישים. ממליץ להשחיל אותם דרך צינורית קרבון בקוטר מתאים ולהדביק אותה למוט עם אפוקסי. הדבר יקשיח אותם מאד וימנע מהם להתכופף תחת עומס


בהצלחה
ירון תודה, גם חיים המליץ לי לחזק את הפושרוד עם קרבון, לגבי המרווחים נראה מה עושים עם זה...

היום נתתי עוד שעתיים, הדבקתי את המשטחי היגוי של ההגה גובה ואת הצירים של הרדר, מחר נסיים עם הרדר והסרוואים של החלק האחורי ומחרתיים נתחיל עם האלקטרוניקה הפנימית,מפסקים, בקים והצתה, תמונות של היום נפרסם מחר...

לילה טוב