שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 13 מתוך 13

נושא: אורך של בום

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Feb 2011
    הודעות
    170
    תודה!
    4
    הודה 5 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל אורך של בום

    שוב בעניין ה hight aspect...הפעם מצורף השיטוט....
    http://www.arthobby.com/index.php?pa...ory=32&item=55

    שימו לב שלאורך הבום של טולרנס בין 1345 ועד 1375 בפועל האורך שנמדד עם הבום שמגיע עם הקיט הוא 1410.....לפני שאני מקצר מה באמת החשיבות או בעיקר ההשפעה של אורך הבום (מעבר לעניין המשקל) על התנהגות הדאון? האם כדאי לשאוף למידה המינימלית של 1345 או למידה המקסימלית של 1375? האם צפוי להיות הבדל מהותי בהתנהגות או שזה שולי...


    תודה,ליאור.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,711
    תודה!
    7
    הודה 216 פעמים ב 154 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: אורך של בום

    בהנחה שמדובר בגרסה החשמלית (וגם אם לא) לטובת הטסה אני ממליץ על זנב ארוך.
    גרסה חשמלית פחות רגישה למשקל, תוספת של 5 גרם של צינור לא משמעותית ומרכז כובד משיגים בכל מקרה ע"י הזזת סוללה קדימה.
    ככל שתאריך את הזנב הטיסן יהיה "נעים" יותר בסבסוב ויטוס לך יציב יותר.
    בגרמלינים שלי הגדלתי את נפח הזנב האנכי (מכפלת שטח הגה כיוון בזרוע) ע"י הגדלת הגה בישנים והארכת זנב בחדש יותר ואני מאד מרוצה מהתוצאה.
    בדוק שתוכל לאזן את הטיסן עם כל הרכיבים ושאין לך בעיות גודל בהובלה ובמידה ואין אז בנה ארוך.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Feb 2011
    הודעות
    170
    תודה!
    4
    הודה 5 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: אורך של בום

    רועי,

    הגרסה היא לא הגרסה הממונעת משם גם הרגישות שלי למשקל....לא בעבור תוספת המשקל של הבום עצמו אלא בעבור האורך הכללי והרצון להמנע מתוספות משקל בחרטום בעבור זנב ארוך מידי....
    בכל מקרה קיבלתי את התשובה, זנב ארוך יותר=דאון עם התנהגות עדיפה/נינוח יותר....ולא אקצר את הבום.


    למה התכוונת ב" בעיות גודל בהובלה " ?

    תודה, ליאור.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jun 2010
    מיקום
    אור יהודה
    הודעות
    265
    תודה!
    94
    הודה 22 פעמים ב 21 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: אורך של בום

    נכנס לרכב או לא?

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Feb 2011
    הודעות
    170
    תודה!
    4
    הודה 5 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Re: אורך של בום

    אהה....יש דברים חשובים בחיים ויש כאלו קצת פחות..... ! אם הרכב לא מתאים מחליפים את האוטו לא מקצרים דאון בשביל זה....חוק בסיסי

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jun 2010
    מיקום
    אור יהודה
    הודעות
    265
    תודה!
    94
    הודה 22 פעמים ב 21 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: אורך של בום

    כלומר: יותר קל להאריך אוטו מלקצר דאון. אכן כלל בסיסי!

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,711
    תודה!
    7
    הודה 216 פעמים ב 154 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: אורך של בום

    ליאור,

    מה מטרת הדאון? אתה מתכוון להעלות אותו עם ווינץ'/היי-סטארט? צוק?

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Feb 2011
    הודעות
    170
    תודה!
    4
    הודה 5 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: אורך של בום

    היי-סטארט !!! יש קשר לעניין חשיבות האורך?

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,711
    תודה!
    7
    הודה 216 פעמים ב 154 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: אורך של בום

    לא ממש, מפתיע מעט שבימינו עוד בוחרים לעלות עם חוט
    אני עוד עלול להוציא את ה-F3J שלי ולחזור להטיס אותו

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Feb 2011
    הודעות
    170
    תודה!
    4
    הודה 5 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: אורך של בום

    היי סטארט ולא ווינץ כי אני לא בטוח שהדאון יכול לעמוד בלחצים של ווינץ....

    מעולם לא הטסתי לא עם ווינץ ולא עם היי סארט אבל נראה לי שעם היי סטארט יהיה קצת מהקסם שיש ב dlg לא? להחזיק מול השניות שעוברות...שכל מטר גובה יקר...הריכוז בזמן ההטסה....מאז שהבלסטר שלי הושבת בתחרות האחרונה (ועד שתחליפים יגיעו) אני מטיס 2.5 מטר ממונע, דוגרי לא מבין איך אנשים מטיסים את הדברים האלו לאורך זמן....משעמם קצת! יותר מידי נוח להישען על המנוע...לא כיף ״שהגב לא צמוד לקיר״. בשבילי הממונע מאפשר כרגע ככלי לשכלל את יכולת ההטסה ....אין ספק שבחירת מחלקת ה dlg כמחלקה ראשונה בה גם לומדים להטיס בכלל, זאת בחירה לא טובה...מפתחים הרבה הרגלים רעים כי ה dlg כל כך סלחן שם למעלה. אז כרגע מנסה להיפטר מהרגלים רעים בעזרת הממונע ומקווה שבעזרת ה high aspect נחזור גם לכייף....ואם לא אז נשאר לקוות שייקראו לי להתייצב בסניף הדואר לאיסוף הסוכריות....

    ליאור.

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,711
    תודה!
    7
    הודה 216 פעמים ב 154 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: אורך של בום

    במידה ואתה צריך עזרה לתקן את הבלסטר אז תן צלצול, נראה מה אפשר לעשות.

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Feb 2011
    הודעות
    170
    תודה!
    4
    הודה 5 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: אורך של בום

    רועי,

    קודם כל תודה. אבל הבלסטר אבוד.
    הבום חטף פגיעה ישירה מחרטום של של DLG שהוזנק...אבל ממש פגיעת BOLLHARTOMLEBOOM!!! ( בול חרטום לבום ) הבום הפך לבליל של סיבי קרבון לא משהוא שכדאי להשקיע בו תיקון במיוחד שרוב העבודה על הבלסטר קשורה לגוף. א. מיתקון פוש רודיים מקרבון חיצוניים ב. במיתקון ארבעת הסרווים בפוד ( אם מישהוא רוצה לענות שבויי מלחמה זאת המשימה !!! מיתקון ארבעה סרווים בפוד של בלסטר ...אהה והחוק הוא בלי D47 !!!....שווה ערך לטיפטוף שעווה על החזה לאחר הורדת שערות...נשבע ).
    בכל מקרה הכנף שלמה וכמו שסיפרתי לך לפני התחרות היא SC של ולדימיר....מה שנקרא חבל לזרוק לפח...אז אחת הסוכריות שבדרך זה סט נוסף של בלסטר הפעם עם כנף רגילה. עניין של מחיר....והגוף יתאים גם לכנף SC כך שזה עניין של כדאיות.
    בנוסף, אומנם הבלסטר לא נחשב לטיסן מתקדם/חדיש בתיכנון שלו אבל הוא הרגיש לי נכון מאד למזג האוויר שלנו !!! בבקרים שהאוויר "עומד" הפלוטריות שלו באה לידי ביטוי. למרות שה-SC שוקלת 150 אם אני זוכר נכון...20 גרם יותר ממה שמצהיר ולדימיר ( או hyper filght בעבור ולדימיר) והדאון עצמו שקל מעט יותר מאשר 300 גרם...אבל הוא פיצוץ של פלוטר ולי הוא הרגיש טוב, משם הרצון לבנות אותו שוב והפעם במשקל נמוך בהרבה...ואולי גם נחליט לוותר על השעווה בחזה ונתקין D47...נראה קודם שיגיע....


    שוב תודה ואני בכיף מחליף את עזרת התיקון בתפעול ההיי-סטארט שאגמור את הhigh aspect

    ליאור.

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,711
    תודה!
    7
    הודה 216 פעמים ב 154 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: אורך של בום

    תביא את הגוף ונראה מה אפשר לעשות, אתה תהיה מופתע מה אפשר לתקן!
    עזרה עם היי סטארט, בכיף

נושאים דומים

  1. [שאלה] אורך חיים של דלק
    על ידי Nisco1 בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 04-06-2013, 17:57:55
  2. סרט אורך מלא שצולם עם סמרטפון
    על ידי guy1a בפורום פורום FPV וצילום אווירי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 21-12-2011, 08:05:55
  3. [שאלה] אורך חיי מנוע
    על ידי Menash בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 19-07-2010, 21:14:20
  4. [שאלה] אורך להבים
    על ידי דוד פלד בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 23-04-2010, 20:15:53
  5. [שאלה] דחף של פרופלור - פיצ` מול אורך
    על ידי giladba בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 21-11-2009, 23:30:54

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •