שלום ,
אני מעוניין לדעת איך מרכיבים ב 45 מעלות , מנוע 46 לטיסן PC9 של SEAGULL ?
והאם באמת יש משמעות לסיבוב המנוע מבחינת יעלות התפקוד שלו ?
תודה רבה.
שלום ,
אני מעוניין לדעת איך מרכיבים ב 45 מעלות , מנוע 46 לטיסן PC9 של SEAGULL ?
והאם באמת יש משמעות לסיבוב המנוע מבחינת יעלות התפקוד שלו ?
תודה רבה.
ממקמים על יבש, מודדים,מסמנים עושים חורים חדשים, שמים אומי נעץ בצד שני והופ יד לך ב45 מעלות.
ראיתי המון פילאטוסים, גם כך וגם הפוך בתצורה המקורית, אני אישית לא ראיתי הבדל, חוץ מהנוחות שב45 מעלות
Nisco1 (08-08-2013)
התקנת מנוע בזוית של 45 מעלות מביאה את המשתיק למרכז הגוף בחלקו התחתון. יש לזה יתרון מבחינה אסטטית, אולי גם פחות פליטת שמן על הטיסן (במיוחד אם מותקן דפלקטור, כלפי מטה). בטיסנים מסויימים יש שקע מובנה בתחתית גוף הטיסן, על מנת לקבל לתוכו חלק מאורך המשתיק.
Nisco1 (08-08-2013)