קבל רעיון :
במקום סוללה אחת , מספר סוללות מחוברות ביניהם באופן טורי .
כשסוללה אחת נגמרת המנגנון מחבר את הסוללה השניה למערכת ומפיל לקרקע את הראשונה וכו...
הרעיון הוא שהרחפן יהיה קל יותר ככל שיתקדם בזמן הטיסה .
קבל רעיון :
במקום סוללה אחת , מספר סוללות מחוברות ביניהם באופן טורי .
כשסוללה אחת נגמרת המנגנון מחבר את הסוללה השניה למערכת ומפיל לקרקע את הראשונה וכו...
הרעיון הוא שהרחפן יהיה קל יותר ככל שיתקדם בזמן הטיסה .
murdock (01-10-2013)
אני חושב שזה דווקא די פשוט להוכחה כיעיל.
נניח שרחפן ממוצע טס עם סוללה של 6000 mah.
שים לו במקום 3 סוללות של 2000 mah ותקבל תוספת משקל זניחה, אבל אותה כמות אנרגיה בדיוק.
בהשוואה למצב הראשון - כל מה שצריך לעשות זה לחבר את 3 הסוללות במקביל, ותקבל זמני טיסה כמעט זהים.
אך אם תיישם את הרעיון של יגאל, ובמהלך הטיסה תפיל פק סוללות - פה הרווחת כבר הרבה מאוד אנרגיה.
השאלה היא, איך תמנע מהסוללה להתפגר בנפילה.
"אין לזה מנוע? ואין לזה שלט? אז מה כיף בזה?!"
"אין לזה מנוע? אבל יש לזה שלט? אז איך זה טס?!"
www.air-rishon.co.il - קלוב התעופה ראשון לציון
הערוץ שלי ב-Youtube
murdock (01-10-2013)
נושא מעניין וחם !!!
שתי מילים :
Thermal Batteries
ואתר אחת להתחיל בו :
http://www.asb-group.com/uk/piles-main.asp
ואם תצליחו ... תגיעו לשמיים ...
ולמי שמתעצל לקרוא :
יחס זרם/נפח : 2 אמפר/סמ"ק
סוללת ליפו של 5 אמפר תופסת נפח של 185 סמ"ק ...
הספק : עד 9 קילוואט , פיק עד 25 קילוואט
יחס הספק לק"ג : 120 Wh/Kg
זמן פעולה : עד שעתיים
מידות : החל מ- 18 מ"מ קוטר ו- 22 מ"מ אורך
בהצלחה !
נערך לאחרונה על ידי yigal.tsur; 02-10-2013 בשעה 23:06:51. סיבה: עדכון
----------------------------------------
הזכות לחלום...היכולת להגשים...