בעקרון, הכנפיים הרבה יותר נוחות מבחינת ,תחזוקה ותפעול, בייחוד אם מדובר בכנף שנכנסת לרכב ללא פירוק, אבל ההמראה דורשת קצת יותר מיומנות מטיסן בתצורה רגילה.
אין התעסקות של פירוק והרכבת כנפיים בשטח, והרבה יותר חושב, לטעמי - כל הרכיבים נגישים לתחזוקה שוטפת, בניגוד לרוב הטיסנים ה"רגילים" בהם כל פעם שרוצים להגיע ל OSD או למקלט מדובר בפירוק של הגוף.

הנה צילום של הבפנים של Skywalker X5 (עם RVOSD) - הכל זמין כל הזמן...
(ההמראה בדגם הזה במיוחד, די בעייתית, אני מצליח לא רע עם מייצב מופעל בזמן ההמראה, אבל בלי מייצב אין לי אומץ לנסות. גם בטיסה, ללא מייצב הכנף קשה לשליטה במהירויות נמוכות)

בהשוואה לטווינסטאר, מבחינת התנהגות באויר - הטווינסטאר הרבה יותר נעים גם בהשלכה להמראה, גם בטיסה רגילה, הכל רגוע וצפוי ואין שום צורך במייצב. אבל, כמו שציינתי קודם, ההרכבה והפירוק בשטח ו\או הגעה לאלקטרוניקה בטווינסטאר, זה סיפור מתיש.

Click image for larger version. 

Name:	2013-10-05 20.29.51.jpg 
Views:	319 
Size:	479.7 קילובייט 
ID:	98544