קניתי טיסן שלב 2 ואני מאוד רוצה ללמוד לבצע תרגילי ארובטיקה
בשטח אני רואה אנשים שעושים דברים מדהימים עם המטוס
למי שלא מכיר את הטיסן מדובר
במנוע 46 ניטרו
כנף תחתית
קניתי טיסן שלב 2 ואני מאוד רוצה ללמוד לבצע תרגילי ארובטיקה
בשטח אני רואה אנשים שעושים דברים מדהימים עם המטוס
למי שלא מכיר את הטיסן מדובר
במנוע 46 ניטרו
כנף תחתית
טיסן מעולה כשלב שני .
רוב התשובה נמצאת בגוף השאלה ...
1.שאל את החברה שבשטח אילו שאתה רואה .
2. סימולטור בו קיימת אפשרות למידה ותרגול .
3. ישו ם בשטח בלי לפחד או עד כמה שאפשר להיות אמיץ.
מה שחשוב לא פחות היא לדעת את יכולותיך ואת יכולת הטיסן לעמוד במה שאתה חושב לבצע ניסיון לרחף עם טיסן כזה לא בא בחשבון ואם לא תבין מה הוא מסוגל תתאכזב ולא באשמתו , הטיסן הזה עומד בכל התרגילים הבסיסיים בקטגוריית בארובטיקה.
דבר נוסף בטרם תעבור לביצוע תרגילים עליך לשלוט בטיסן בכל מצבי הטיסה הפוך, מולך, על צידו לימין וכן לשמאל וכו....
נערך לאחרונה על ידי אליקופטר; 31-10-2013 בשעה 07:27:12.
רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!
,אלון שדה.
כדי לבצע תרגילי אוירובטיקה עליך להכיר ולדעת מספר דברים:
1. להכיר במדויק את התרגיל המסוים אותו אתה רוצה ללמוד.
2. ללמוד כיצד מבצעים את התרגיל הזה, שלב אחרי שלב.
3. לתרגל בעזרת מדריך בשטח. לקבל ממנו הנחיות ראשוניות והערות בונות במהלך ואחרי ביצוע התרגיל.
כשתדע לבצע היטב תרגיל אחד, עבור לתרגיל הבא, וכן הלאה.
ככלל, תרגילי אוירובטיקה מדויקים אינם פשוטים לביצוע כפי שזה עשוי להיראות לצופה מהצד. הם מחייבים תרגול רב, התמדה ושיפור בלתי פוסק.
בהצלחה
יש לי סימולטור בבית אבל משהו פשוט שהזמנתי מחול
בכל אופן מעניין אותי מאוד ללמוד את התרגיל טיסת צד
ובורג תוך כדי שליטה על כיוון הטיסה, זה משהו שאני לא מצליח להבין איך עושים את זה
השאלה היא אם הטיסן שלי מסוגל לבצע תרגילים כאילו
נערך לאחרונה על ידי idan69; 31-10-2013 בשעה 07:45:16.
מסוגל לבצע רק אל תצפה לרמת דיוק כמו של טיסן F3A ושוב תרגול ,תרגול ועוד פעם תרגול עם מדריך נחמד בשטח .סימולטור ניתן ללמוד גם בלי אבל זה לוקח יותר זמן ועולה יותר כסף.
התרגיל על הצד נקרא נייפ .
לגבי ביצוע יפה ...תרגול כבר אמרתי ?!
רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!
,אלון שדה.
אני מתרגל אבל הטיסן מעבד גובה בביצוע התרגיל ולא מתפס תוך כדי הנייפ
כשאתה טס על הצד הגה הכיוון משחק בתור הגה הגובה. כדי שלא להנמיך אתה צריך לטוס במהירות גבוהה מספיק ולשחק עם הגה הכיוון כדי לשלוט בגובה.
תגידו, אתם באמת מלמדים תרגילי הטסה בהתכתבות?
---MAV
Marc A Volovic
marc@bard.org.il
neo 2 (10-11-2013)
אתה צודק מר בחור אבל כיוון מאוד יעזור לי בשטח לתרגל ולהבין את הטעויות שלי
תודה רבה לכולכם!!
מארק. חזק ואמץ.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
עידן, יש משהו מאד לא ברור בשירשור הזה.
שאלת שאלה די מעורפלת ולא ציינת מה רמת ההטסה שלך. אם כפי שאני מתרשם מהתגובות, שלך ושל האחרים, נראה לי שרק מדריך, בקי באוירובטיקה יוכל לעזור לך.
כדי לבצע תרגילים, מכל סוג שהוא, לא מספיק רק להכיר אותם. גם הטיסן צריך להיות מסוגל לבצע אותם. בהנחה שהמנוע מתאים, לכיוון נכון של זויות ההגהים יש השפעה קריטית על ביצוע התרגילים.
לא התרשמתי שתוכל להשתלט על זה לבדך.
אני משוכנע שתמצא במנחת חברים שיעזרו לך בחפץ לב וללא תמורה ויענו לכל שאלותיך.
אני חושב שאתם צודקים
רמת ההטסה שלי היא שלב קצת מתחיל אומנם יש לי שליטה טובה מאוד במטוס
בגלל זה חשבתי להתחיל לקחת את התחביב קצת יותר ברצינות ולהתחיל לעבוד על טכניקה
חשבתי לקבל פה קצת הכוונה ויעוץ ואכן קיבלתי תודה רבה לכולכם
אעזר בחברים בשטח
שוב תודה
זה נאמר כבר צורה אחרת, אבל לימוד של תרגילים מקריאה זה למטיסים מתקדמים יותר...
אני מציע שתתארגן על סימולטור טוב דוגמת ריל פלייט או פיניקס ועל כל שעת טיסה שלך תעשה עוד כמה בסימולטור.
בשני הסימולטורים המוזכרים תוכל לרסק כאוות נפשך (כמובן שרצוי להימנע...) ובנוסף בשניהם יש מדריכים לביצוע תרגילים למתחילים ולמתקדמים.
ודבר נוסף - כשתגיע לכמות נכבדת של שעות טיסה ותרגיש מוכן (ועם זאת בשל מבחינה כלכלית וכו׳) תתחיל לשקול לעבור לטיסן בנזין. טיסני ניטרו לא מתקרבים אליהם בביצועים.
שיהיה שבוע טוב.
ארז
Sent from my iPhone using Tapatalk
__________________________________________________ ___
Spektrum DX7s
GoldWing Yak 55m 50cc
HB Yak 54 EPP
Align trex 250
אם הוא יחליט שF3A זה הסגנון שהוא אוהב ורוצה ללמוד, שירוץ על זה.
אם הוא יחליט שהוא רוצה ללמוד פריסטייל כדאי כבר עכשיו לומר שניטרו (וגם חשמלי) לא יתנו ביצועים זהים לבנזין בטיסה.
Sent from my iPhone using Tapatalk
__________________________________________________ ___
Spektrum DX7s
GoldWing Yak 55m 50cc
HB Yak 54 EPP
Align trex 250
הדברים שלי גם נאמרו ברוח זו, רק שלדעתי בהסתכלות ממבט של טיסן שלב שני אוירובטיקה זו כמעט כל טיסה שהיא לא של מטוס תובלה.
זה ממש לא חייב להיות F3A.
Sent from my iPhone using Tapatalk
__________________________________________________ ___
Spektrum DX7s
GoldWing Yak 55m 50cc
HB Yak 54 EPP
Align trex 250
אם הכיוון שלך זה סילון, חבל על הזמן קנה עכשיו, אם לא תבין משהו נסביר לך פה בשרשור.. מה אותה אומר על מיג 29? אפשר לעשות איתו תרגילים מדהימים..
ברצינות..
ועכשיו פרקטיקה, דבר עם מטיס מנוסה (יכול להיות גם שיעור עם מדריך אפילו שאתה כבר "עצמאי"),
שיראה לך ויתקן אותך תוך עשייה וגם שתוכל לצאת ממצבים לא מתוכננים בזמן תרגול ובלי לשתול את הטיסן באדמה,
אם תרצה אשמח להדריך אותך בחינם ובכיף ואני בטוח שיש עוד כמוני פה.
יפה שהעלת את הנושא ושאלת, זה מראה על אחריות ומודעות עצמית.
בהצלחה.
כשאתה מדבר במושגים של אוירובטיקה, אתה מתחייב למשהו מוגדר. ביצוע נאות של תרגילי אוירובטיקה אינו מחייב אותך עדיין להיות ברמה ולהשתתף בתחרות ארצית, אבל ידיעת התרגיל וביצועו בצורה הנכונה, זה הדבר.
כל נדנוד וטלטול אחר של הטיסן באויר, איננו אוירובטיקה.
הרי בעצמך כתבת: "בכל אופן מעניין אותי מאוד ללמוד את התרגיל טיסת צד ובורג תוך כדי שליטה על כיוון הטיסה, זה משהו שאני לא מצליח להבין איך עושים את זה".
ומדוע אינך מצליח להבין? משום שנראה לך, כנראה, שמדובר בענין של מה בכך. אבל לא זה המקרה.
יש לא מעט טיסני ניטרו נותנים יופי של ארובטיקה , ממש כמו הבנזינים..
גילוי נאות , אני מבסוט משניהם , כמעט באותה מידה.
וכמובן שזה נתון סובייקטיבי בחלקו.
א.