היי חברים
אני מעוניין בהמלצות לגבי טיסן חדש שיודע לבצע תרגילי D3
אחרי שמיצאתי את הטיסן שלב 2 טייגר ספורט l40
בבקשה המלצות לטיסני ניטרו בלבד
טיסן קרש לא בא בחשבות
מחפש משהו בסגנון
קטנה
סאבו
כמובן בצורה הזו
תודה רבה לעוזרים
היי חברים
אני מעוניין בהמלצות לגבי טיסן חדש שיודע לבצע תרגילי D3
אחרי שמיצאתי את הטיסן שלב 2 טייגר ספורט l40
בבקשה המלצות לטיסני ניטרו בלבד
טיסן קרש לא בא בחשבות
מחפש משהו בסגנון
קטנה
סאבו
כמובן בצורה הזו
תודה רבה לעוזרים
אולי זה רק אני, אבל טיסן קרש יכול להתאים למנוע שברשותך(הוזלה משמעותית).
הוא בדכ זול וניתן לתיקון בקלות,
ובלי קשר הוא מלמד את הבסיס בצורה מצויינת לפני שקופצים לטיסנים הגדולים.
לשיקולך
never say never
טיסן קרש הוא רעיון מצוין גם מבוא חזק לטרידי , וגם קל להטסה והזזה בימים קשים.
קל לתקן. לא ברור מה יש לך נגד.
קאטאנה הוא מבוא לא רע לטיסני סקייל טרידי, אבל תיקח חשבון שטרידי בניטרו בנפחים הקטנים, לגופים מלאים
קשה להשגה\שליטה,
ומנועי ארבע פעימות עוזרים להשיג תוצאות משמעותית טובות יותר לתימרוני טרידי.
א.
מכוון שאני יחסית רק מתחיל בנושא
אז אני לא מבין כל קח בסוגי מנועים וכו.. חשוב לי שהטיסן יעבוד על דלק ולא על חשמל
פשוט לא מתחבר לטיסן קרש ובא לי משהו יותר אמיתי
יותר פשוט לשאול מה מפה יתאים לי בגוף מלא..
שמתי עיין על wind s50e
או סבארט
השאלה עם זה מתאים למנועי דלק
ועם עלות הסאטאפ יקרה מדי בשביל מתלמד..
http://www.tholon.co.il/17852/חשמליים-3D
אולי יותר פשוט לפתוח שרשור ולכתוב "בחרתי טיסן", איזה מנוע יתאים לו?
כי לשאלה ששאלת קבלת את התשובות הכי נכונות וטובות..זה פשוט לא מתאים למה שקווית שיענו לך לפני ששאלת, ו"מכיוון שאתה יחסית רק מתחיל בנושא"..וגם "לא מבין כל כך בסוגי מנועים וכו.."
הטיסנים שאתה מכוון את כול העונים אליהם לא מתאימים לך לפי התיאור שלך.
תהיה חכם, קח טיסן קרש, תחסוך כסף, זמן ותלמד 3D (לא D3) בצורה הכי טובה, אחרי זה תוכל להטיס כול טיסן 3D שתרצה.
טיסן 3d למנועי ניטרו קטנים זה חיה יחסית נדירה וקיימת בעיקר בתצורת קרש.
אם בא לך על טיסן סקסי - ואכן קרש לא סקסי - זה דבר אחר.
הטיסן הסקסי ביותר שאני מכיר זה קיושו קלי (Kelly). הוא לא 3d אמנם, אבל הוא מאוד סקסי.
הדבר הכי קרוב ל- 3d שתמצא בנפחי ניטרו קטנים זה U-Can-Do 46. למרות שמו - הוא מיועד למנועי 60. והוא לא מאוד רחוק מקרש. והוא לא סקסי. אפשריות נוספות זה בלסה נובה 46 או הוטס 46. גם אותם כדאי לדחוף ל- 60.
או - אם יש לך את זה - כל טיסן ניטרו של ביג ברוס רייסינג. יש להם המון דגמים. לא 3d, אבל למנוע ניטרו קטן. קטגוריה q500 או q40.
---MAV
Marc A Volovic
marc@bard.org.il
קרש לא קרש , מי שמתחיל בתחום לא ימצא את הרגש\חישוב\עבודת מצערת עם מנוע 2טק
, זו נ ק ו ד ה מאוד חשובה להעביר כאן,
טרידי עם שני טק אפשרי אחרי הלמידה של העניין, לא חושב שזה עובד הפוך, אלא אם כן אתה ממש עקשן...
א.
איני מטיס 3d אז דעתי חשודה, אבל ראיתי אנושית מטיסים 3d מאוד מאוד לא רע עם 2טק
Sent from my iPhone using Tapatalk
אפשרי. אבל ב4טק מבינים יותר טוב את עניין עבודת מצערת, גם עובדים עם פרופ גדולים יותר בסלד נמוך יותר
הדיסקת אוויר למשטחי ההיגוי גדולה בהרבה , וזה מה שמאפשר תירגולי טרידי למהדרין.
הרייר , רולינג הרייר באלפא ממש גבוהה , כמעט תליה , קצה מזלג.
מכיוון שאני לא מבין כיוונתי לטיסנים האילו שאני אוהב ומכיר וחשבתי שלא ישנה גודל הטיסן וסוג המנוע שלו
פשוט בשטח ראיתי טיסנים מאוד מרשימים שעושים תרגילי ארובטיקה מאוד מרשימים שחשבתי לעצמי לרכוש אחד כזה
מיכוון שהבנתי שאני לא יכול להתחיל במטוס כזה הקשיב לכם כמובן בדביל להכנס בצורה נכונה לתחום
תקנה קרש
חייב להגיד משהו...
KATANA 50
SAITO 82
הבחירה הנכונה
אה ועוד משהו 2טק זה לא זה רק 4 טק לטיסנים כאלו.....
never say never hahahahahha NEVER!!!!!!!!!!!!
ועוד משהו...
KATANA 50 HANGAR 9 מתאים גם למנועי 46-55 2טק ומנועי 60-82 4 טק... אז לא מחיב להוציא מידית הרבה כסף....
אם לא טועה יש אותו בשלט רחוק הרצליה....
שאלה קטנה מה אפשר הסבר על טק2 טק4
אין לי מושג על מה אתם מדברים
סליחה על הבורות
רק מניחוש אני יכול להבין שמדובר במנוע 2 פעמים ל4 פעימות
האם החברה SAITO 82 היא חברה טובה ומוכרת?
כי שמעתי עלdle
נערך לאחרונה על ידי idan69; 12-12-2013 בשעה 12:13:42.
חבריקו, אתה מוזמן להתקשר אלי אני אעשה לך סדר, יש לך קצת בלגן פה עם מושגים![]()
4טק=ארבע פעימות
2טק=שני פעימות
שניהם מעולים בתנאי שאיכותם גבוהה,
יש הבדל באופן העבודה, לא ניכנס לכל הפרטים , אני חושב שיש כאן המון חומר בפורום על ארבע פעימות מול שניים.
בתמציתיות על נפח\משקל מנוע זהה
ארבע טק טוב יותר לטיסות 3D הסל"ד הסופי ברוב המנועים המוכרים נמוך משני פעימות בכמה אלפים טובים , ויש יוצאי דופן.
שני טק : טוב יותר בסל"ד המקסימלי שלו , מפתח כוח מקסימלי גדול יותר
כלומר אפשר לתרגם זאת למהירות סופית של הכלי טיס
חלש בטווח אמצע מצערת , לא טוב בהחשות מהירות, לא כל כך מתאים ל 3D
פחות או יותר.
וסאיטו חברה נהדרת. ה 82 סוס עבודה מוצלח
ה 125..אני אוהב בגלל כוח מול משקל נמוך אבל נוטה לכשלים מכאניים. לי זה לא מציק כל כך.
א.
נערך לאחרונה על ידי edgarfov; 12-12-2013 בשעה 16:51:59.