שלום,
מישהו כאן הזמין לאחרונה מטען Turnigy Accucel 6?
במטען שקיבלתי, המאוורר לא מסתובב בטעינה.
האם המאוורר בדגמים האחרונים מתחיל לעבוד רק כשצריך או שאמור לעבוד כל הזמן בזמן הטעינה?
(דרך אגב, טענתי בזרם נמוך של כ-1.5 אמפר).
תודה מראש לעונים.
שלום,
מישהו כאן הזמין לאחרונה מטען Turnigy Accucel 6?
במטען שקיבלתי, המאוורר לא מסתובב בטעינה.
האם המאוורר בדגמים האחרונים מתחיל לעבוד רק כשצריך או שאמור לעבוד כל הזמן בזמן הטעינה?
(דרך אגב, טענתי בזרם נמוך של כ-1.5 אמפר).
תודה מראש לעונים.
אצלי הוא עובד כל הזמן.
אולי עשו שינוי בדגמים האחרונים ועכשיו הוא עובד רק מטמפ' מסויימת?
אתה יכול לבדוק זאת אם תחבר מד מתח לפלאג של המאוורר.
"אין לזה מנוע? ואין לזה שלט? אז מה כיף בזה?!"
"אין לזה מנוע? אבל יש לזה שלט? אז איך זה טס?!"
www.air-rishon.co.il - קלוב התעופה ראשון לציון
הערוץ שלי ב-Youtube
בהחלט ייתכן שהמאוורר עובד רק מעל טמפרטורה מסויימת.
לטעמי פרוק של המטען הזה יהיה סופני...
תשתמש בו עד שיתפרק ואז תקנה מטען רציני...
רן ענבר
למטען הזה יש שני ספקים. Polymax ו gtpower כאשר שניהם מספקים לסיני את הלוח והעטיפה היא של טורניגי. מבין שניהם הפולימקס מוצלח יותר. יש לו כפתורים שטוחים יותר, לוח פנימי צהוב וברגי אלן בדפנות. הgtpower ירוק עם ברגים רגילים וכפתורים טיפה מעוגלים ובנוסף יש לו בתפריט בדיקת התנגדות של בטריה. אם המאוורר עובד לסירוגין כנראה שיש לך את הדגם המוצלח פחות. זה לא אומר כלום ואין לך מה לדאוג. דרך אגב אתה יכול להרגיש בנוח לפרק אותו. הוא פשוט מאוד.
Sent from my GT-I9500 using Tapatalk
אז כנראה שיש לי את ה- gtpower.
הברגים בצדדים הם מסוג פיליפס, ויש לו בתפריט את הבדיקת התנגדות לסוללה.
רק רציתי לוודא שזה בסדר שהמאוורר לא נדלק בזמן הטעינה. בעיקרון הזרם היה 1.5A ובמשך כל הטעינה המטען לא התחמם בכלל.
תודה.