שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 12 מתוך 12

נושא: הלחמת קונקטור

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jan 2010
    הודעות
    486
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל הלחמת קונקטור

    שלום חברים
    נשאלת השאלה האם כדאי להלחים את חוטי המנוע ( לא DJI ) לבקר מקורי של DJI ישירות ?
    או להלחים לקונקטור שיכנס אליו ?

    האם ההלחמות בטוחות ?

    תודה ברק
    Easy Glider Pro
    f-4 Phantom
    baz lite
    EXPERT 3D

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    May 2009
    הודעות
    815
    תודה!
    66
    הודה 71 פעמים ב 64 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הלחמת קונקטור

    קונקטור, כדי שתהיה אפשרות החלפה קלה בעתיד.
    רוצה להיכנס לתחום הרחפנים וה FPV ולא יודע מאיפה להתחיל?
    שלח הודעה פרטית, תצא עם כל הידע שתצטרך

    בניית רחפנים בהתאמה אישית ומכירת סטים מלאים למתחילים ומתקדמים.
    בניית תחנות קרקע (FPV וצילום) מקצועיות לכל הרמות.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Oct 2011
    מיקום
    פ"ת
    הודעות
    1,585
    תודה!
    69
    הודה 102 פעמים ב 87 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הלחמת קונקטור

    רק תוודא שאין חופש בין החיבורים של הקונקטורים.
    ובלי שום קשר אני תמיד בעד קונקטור, כמובן איפה שאפשר.
    רחפן F450 כולל ציוד FPV מלא למכירה!


    שלט - flysky fs-gt3b

    מכוניות:
    Kyosho Inferno ST NITRO
    kyosho Inferno st-rr electric

    mugen mbx5 NITRO

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Nov 2012
    הודעות
    1,344
    תודה!
    90
    הודה 274 פעמים ב 187 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הלחמת קונקטור

    אתה יכול להלחים קונקטור לחוטי המנוע, רק תוודא ש:
    א. הקונקטור נכנס לבקר בלחץ כדי שיהיה מגע טוב
    ב. החוטים מהמנוע מוחזקים באזיקון הכי קרוב שאפשר לחיבור עם הבקר, שלא תהיה להם אפשרות לברוח החוצה מהבקר

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    10,945
    מנחת הבית
    ארסוף
    תודה!
    907
    הודה 1,001 פעמים ב 648 הודעות
    כניסות לבלוג
    41
    הוזכר
    6 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הלחמת קונקטור

    אני בדיעה של הלחמה ישירה.
    מניסיון עבר, שפורסם אפילו פה בפורום, מנועים "קירטעו" בגלל קונקטורים. לא מחליפים בקרים / מנועים כל יום, וניתוק הלחמה לוקח 5 שניות..

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Oct 2012
    הודעות
    248
    תודה!
    14
    הודה 39 פעמים ב 19 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הלחמת קונקטור

    אני מלחים לקונקטור. יותר קל ומהיר, ולא נתקלתי בבעיות.
    לשים לב שלא יכנסו פירורי הלחמה לתוך חור הקונקטור כי אז
    יהיה קשה בחיבור חוזר להכניס כמו שצריך.

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jan 2010
    הודעות
    486
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הלחמת קונקטור

    בסוף הלחמתי. נראה מצויין ועובד מצויין
    הטסתי 12 דקות לסוללה והכל עבר טוב הבטרייה אפילו לא התחממה
    Easy Glider Pro
    f-4 Phantom
    baz lite
    EXPERT 3D

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Oct 2013
    הודעות
    881
    תודה!
    39
    הודה 104 פעמים ב 96 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הלחמת קונקטור

    לדעתי הלחמה זה הכי טוב. במקרה שרוצים להחליף משתמשים בקאטר לחתוך בדיוק בנק ההלחמה ומנקים בעזרת חושף חוטים את ההיט שרינק.

    Sent from my GT-I9500 using Tapatalk

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הלחמת קונקטור

    אישית אני מעדיף תמיד הלחמה אם לא חייבים קונטקור.

    קונטקטור זה עוד נקודת כשל
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    מיקום
    Eilat, Israel, Israel
    הודעות
    343
    תודה!
    6
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הלחמת קונקטור

    אמרתי לך להלחים זה הכי בטוח כי במשך הזמן נוצר ריפיון בין הקונקטורים ואז יש כשל מנוע.......פעם אחת מלחימים.
    www.jetisrael.com
    jetisrael@gmail.com
    נציגות-Jetlegend & Jetcat
    050-2001930 גבי

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2010
    מיקום
    ראשל"צ
    הודעות
    681
    תודה!
    1
    הודה 28 פעמים ב 26 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הלחמת קונקטור

    מלחימים קונקטור כמו שצריך, בחום גבוהה.
    לא יהיו בעיות.

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jan 2011
    מיקום
    חיפה עיר עם תחתית
    הודעות
    1,852
    תודה!
    392
    הודה 246 פעמים ב 191 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הלחמת קונקטור

    יש עוד כמה שאלות שמן הראוי שנגיע עליהן להסכמה (מייד אחרי שנסיים עם זאת):
    - ניטרו או חשמלי?
    - טיסנים או מסוקים?
    - Futaba או JR?
    - בדוח או בסיבוב?
    http://www.youtube.com/user/rcfreakamit

    No good deed goes unpunished

  13. המשתמשים 2 הודו ל AmitB על הודעתו:

    AvivT (13-01-2014),Hagay (13-01-2014)

נושאים דומים

  1. [עזרה!] הלחמת קונקטורים EC3
    על ידי gili813 בפורום פורום רדיו ואלקטרוניקה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 05-10-2013, 08:42:20
  2. [שאלה] הלחמת קונקטור
    על ידי turh בפורום טכני כללי - חשמל,אלקטרוניקה,מטענים,סוללות מנועי ניטרו,חלקי חילוף
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 12-05-2013, 18:00:43
  3. הלחמת בקר ?
    על ידי ניר2512 בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 07-11-2012, 21:42:25
  4. [עזרה!] הלחמת קונקטור HXT
    על ידי yanivoz בפורום פורום רדיו ואלקטרוניקה
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 13-09-2011, 15:02:25
  5. [שאלה] הלחמת קונקטור...?
    על ידי shayzakai בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 21-09-2010, 15:47:38

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •