תהליך סגירת הכנף!!!!
1.הכנת קיטים נדרשים של בד עבור חיזוק סרוו וטיפ. במקרה הזה מספיק חתיכה אחת של בד קרבון 90 גרם מר בגודל של כ 200 על 200 ממ. את החתיכה מכניסים בין 2 ניילונים (ההספגה והחיתוך בתוך הניילון).
2.הדבקת הקורות בכנף: מורחים אפוקסי בדים על הקורה, מכניסים אותה לשקה שלה בקלקר, מקבעים בעזרת 3 ריבועים של בד גלס + נייר שעווה מרוססים בדבק מגע ומודבקים מעל הקורה אחרי הנחתה. תפקיד הריבועים האלו למנוע מהקורה לקפוץ החוצה ולזוז מהשקע שלה במהלך הסגירה של הסקינים.
3.הספגת הבד של הסקינים על ידי רולר ספוג קטן. אני מורח את הדבק עם מכחול בנדיבות על הרולר והוא דואג לפזר את הדבק על הסקין. עוברים על שטח הסקין עד שמבחינים שהוא מוספג לגמרי. לאחר מכן להניח נייר טואלט אל הבד של הסקין ולעבור עם רולר חלק קשיח (עדיף גומי) על מנת לספוג לתוך הנייר את עודפי הדבק בבד. ניתן להחליף נייר ולעשות יותר מפעם אחת. תלוי כמה עודפים יש.
4.הספגת החיזוקי קרבון 90 גרם מר בין 2 ניילונים וסחיטה מירבית להוצאת כל העודפים. חיתוך החיזוקים בעזרת שבלונות קרטון מתאימות. קילוף שכבת ניילון אחת מהחיזוק והנחתו במקום המיועד (לפי חור בשבלונה המפורסמת של הכנף). לאחר הנחת החיזוק להצמיד אותו היטב ולקלף בזהירות את שכבת הניילון העליונה של החיזוק מבלי לפגוע בשלמות הסיבים של הקרבון (הם ינסו לברוח וזה מכוער).
5.הספגת בד ציר קוולר עם מכחול ובד קורה תחתונה (עם עובדים עם קורה מבד לא יצוק מראש - לא מומלץ)
6.הספגת בד PREFACING מאזנת בחלק הקדמי שמוצמד לקלקר עם מכחול
7.הספגת בד שפת התקפה עם מכחול. הרבה דבק בשפיץ הכי קדמי ומעט דבק בהמשך
8.הנחת הכנף על הסקין התחתון במקום הנכון בלי להזיז אחרי זה (עם ספייר של כ 3 ממ בשפת התקפה וגם בשפת זרימה כמה שיוצא)
*הערה: אין להשאיר ספייר של מיילר בשורש אחרת הואקום מעקם את האזור
9.הספגת אזורים לא מוספגים של ה PREFACING מאזנת בצורה מאד דלילה. גם אם יש אזורים יבשים זה בסדר כי הסקין יתן להם דבק.
10. הכנת הרבה חתיכות חתוכות מראש של מסקנטייפ חתוך יפה עם סכין בלי קמטים
11.הנחת סקין עליון והחזקתו במקום
12. הצמדת והדבקת השפת התקפה עם מסקנטייפ במרכז הכנף ובלי לעזוב ובלי לתת למיילר להתרומם להדביק את השפת זרימה ממול לאותו מקום בו הודבקה השפת התקפה. לחזור על הפעולה לאורך הכנף במספר מקומות עד שנראה די סגור.