אתה חייב לייצר מגרעת, כי אחרת לא יהיה לברגי הפיניון במה לתפוס, וזה יחליק על המקום.
אני הייתי עושה רק מגרעת אחת ולא 2 כדי לא להחליש את ציר המנוע. אחת טובה זה מספיק.
את המגרעת חורצים עם דרמל, וחשוב מאוד שגרדי מתכת לא יפלו לתוך המנוע במהלך התהליך.
בסרטון הבא שהוכן ע"י החברה שמייצרת את מנועי סקורפיון מסבירים יפה מאוד איך לעשות את המגרעת כמו שצריך
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
בכבוד רב אלעד דב- Elad Dov
Trex 700e dfc pro hv- IKON Fbl
Gaui X3-Ikon Fbl
Trex 450L- IKON Fbl
Telink SU-29
JR X9303 2.4Ghz
Yoav Lahav (16-01-2014),צחי ניצני (16-01-2014)
רק לא הבנתי למה הוא מפרק תמנוע. הוא יכול לעשות את זה בלי לפרק. נכון?
יואב
אני מוסיף פטנט קטן משלי: מרכיבים הפיניון הפוך שברגי האלן רחוקים מהמנוע ואז אין בעיה של החלשת הציר.
יואב
בנוסף ליצירת המגרעת (חשוב מאוד) מומלץ לשים לוקטיט ירוק (דבק מייסבים) לשים בזהירות על הפיניון (שלא ייכנס חס וחלילה למיסבים של המנוע) עוזר מאוד ומונע החלקה
אייל
052-4291-103
נכון, לא צריך לפרק את המנוע, פשוט חושב לשמור על העיקרון של לאטום את המנוע טוב טוב בתוך שקית כדי שלא ייכנסו גרדי מתכת פנימה
אפשר גם להשתמש בלוקטייט ירוק (sleeve retainer ) בין הפיניון לציר בנוסף למגרעת, אני אישית לא אוהב לעשות את זה כי זה מאוד מקשה על הוצאת הפיניון אחר כך
בכבוד רב אלעד דב- Elad Dov
Trex 700e dfc pro hv- IKON Fbl
Gaui X3-Ikon Fbl
Trex 450L- IKON Fbl
Telink SU-29
JR X9303 2.4Ghz