שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 10 מתוך 10

נושא: הרחפן לא מצליח לעלות לאוויר!!!!

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Oct 2013
    הודעות
    16
    תודה!
    2
    הודה 4 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל הרחפן לא מצליח לעלות לאוויר!!!!

    הרחפן לא מצליח לעלות לאוויר!!!!

    מתוך מטרה לבנות רחפן לטיסות איטיות וממושכות, רכשתי ב-RC טיימר את הסטאפ הבא:

    בסיס לגוף- דמוי 550 DJI : Multicopter SM550 V2 Plates
    (http://www.rctimer.com/product_710.html )

    זרועות 35 ס"מ דמוי S800 : DIY Arm For 450/550/RCT800
    (http://www.rctimer.com/product_845.html )

    מנועי ברשלס איטיים 360kv: 5010-14 kv360KV Multicopter Brushless Motor
    (http://www.rctimer.com/product_575.html )

    בקרי אופטו 20A סימוןK- OPTO 20A SimonK Firmware Multi-Rotor ESC
    (http://www.rctimer.com/product_896.html )
    הערה: בחרתי בבקר 20A כיוון שבפרטי המנוע כתוב שנדרש בקר 10A, ולפי הבנתי 20A מכסה את ה-10.

    פרופים- 15' של APC

    השלט שברשותי הוא: Turnigy 9XR עם מודול של FRsky' 2.4
    המקלט על הרחפן הוא: FrSky D8R-II PLUS 2.4Ghz 8CH
    ומחשב הטיסה שלי הוא: נאזה 2, כולל GPS.
    אני עובד עם בטריות 3 תאים ליפו 4500.

    כיילתי את הנאזה מול המחשב פיקס, את השלט, שעובד היטב עם המקלט, בדקתי כיווני מנוע, חיברתי בטריה,
    בדקתי הפעלת הרחפן ע"י השלט ללא פרופים (עבד יפה, הגיב מצויין, והמנועים הגיעו לתאוצה גבוהה, ועבדו בכוח טוב),

    בשמחה הרכבתי פרופים (CW ו-CCW בכיוונים הנכונים), ויצאתי לטסט-פליי.
    אחרי הרצת נאזה ראשונה והבהוב ירוק מושלם, הרצתי מנועים,
    להפתעתי הפעם המנועים נשארו בהרצה איטית מאוד (ללא קשר להרצתם ללא פרופים) והרחפן לא המריא.
    ניסיתי להחליף סוללה ל-4 תאים- אותה תוצאה.
    בדקתי שוב חיבורים- כיולים- כיוונים- הכל בסדר....

    אז לפני שאני מרים ידיים ומחליף מנועים, אשמח לכל טיפ שיסייע להבין מה קרה כאן...

    תודה למסייעים, אבי

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Oct 2013
    הודעות
    1,325
    תודה!
    149
    הודה 279 פעמים ב 160 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הרחפן לא מצליח לעלות לאוויר!!!!

    א) תעלה סירטון של הניסיונות שלך - ליתר ביטחון
    ב) תוודא שחיברת כל בקר מהירות למיקום הנכון שלו בנאזה

    לפי האיור הבא:
    Click image for larger version. 

Name:	supported_multi_rotor.png 
Views:	171 
Size:	44.3 קילובייט 
ID:	103552
    ציור 3 - הקסה תצורת I
    ציור 4 - הקסה בתצורת V

    * תבדוק מה הגדרת בנאזה !


    ג) תנסה להקשיב לרעשים מוזרים מהאחד המנועים אולי יש לך בקר מהירות עצל.
    ד) תבדוק שוב כיוונים של פרופים ומנועים.

    * מהניסיון שלי הבקרים האלה פשוט מבאסים - עשו לי ים של בעיות !

    עכשיו קלטתי את הסטאפ שלך
    3 תאים ומנוע 360KV ????

    זה מנוע שמותאם ל 6 תאים בדרך כלל.

    בבדיקה שהם עשו עם 4 תאים ופרופים 16 אינץ בפול מצערת הוא מרים 700 גרם.
    אני חושב שכאן הבעיה שלך.
    נערך לאחרונה על ידי nitbeat; 06-02-2014 בשעה 20:29:39.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Oct 2013
    הודעות
    881
    תודה!
    39
    הודה 104 פעמים ב 96 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הרחפן לא מצליח לעלות לאוויר!!!!

    נראה לי ששלוש תאים אפילו 4 לא יתאימו למנועים הללו. אפילו עם פרופ 15. בדקת באי קאלק?

    Sent from my GT-I9500 using Tapatalk

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Oct 2013
    הודעות
    16
    תודה!
    2
    הודה 4 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הרחפן לא מצליח לעלות לאוויר!!!!

    ציטוט נכתב במקור על ידי nitbeat צפיה בהודעה
    עכשיו קלטתי את הסטאפ שלך
    3 תאים ומנוע 360KV ????
    זה מנוע שמותאם ל 6 תאים בדרך כלל.
    בבדיקה שהם עשו עם 4 תאים ופרופים 16 אינץ בפול מצערת הוא מרים 700 גרם.
    אני חושב שכאן הבעיה שלך.
    לפני הרכישות בדקתי ויש הרבה רחפנים כבדים שעולים עם המנועים האלה כמו גדולים...
    כמו שציינתי- המטרה של הסטאפ הזה הוא טיסה ממושכת.
    כמו כן, בקישור RC של המנוע- יש פירוט טסט למנועים.

    ראה שתי דוגמאות המשתמשות באותו מנוע:



    גם ניסיתי להרים עם 4 תאים (ראה בקישור המנוע- הוא מתאים ל-2-6 תאים)...
    כל בקר- במקום הנכון. הכיול נכון. הכיוונים נכונים.

    אולי שגיתי בעוד משהו?..

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Oct 2013
    הודעות
    16
    תודה!
    2
    הודה 4 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הרחפן לא מצליח לעלות לאוויר!!!!

    הנה עוד סרטן מעניין שקלטתי ושווה צפיה כי הוא מדגים את העוצמה שהמנועים האלו מגיעים אליהם.
    אותם מנועים שרכשתי, 5010 kv360KV Multicopter Brushless Motor

    בסרטון הם עם בקר 45A ו-2 סוללות 3S * 4Ah
    המנועים שלי לא מגיעים לעוצמה הזו...

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    מיקום
    הרצליה
    הודעות
    943
    תודה!
    19
    הודה 22 פעמים ב 20 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הרחפן לא מצליח לעלות לאוויר!!!!

    ציטוט נכתב במקור על ידי avis צפיה בהודעה
    הנה עוד סרטן מעניין שקלטתי ושווה צפיה כי הוא מדגים את העוצמה שהמנועים האלו מגיעים אליהם.
    אותם מנועים שרכשתי, 5010 kv360KV Multicopter Brushless Motor

    בסרטון הם עם בקר 45A ו-2 סוללות 3S * 4Ah
    המנועים שלי לא מגיעים לעוצמה הזו...
    בכותרת כתוב לך 2 סוללות 3 תאים מחוברות ביחד ל 6 תאים, על התצוגה רשום 24V זה לא 3 תאים. (12V)
    עם 3 תאים לא תצליח, תנסה לחבר 2 סוללות 3 תאים בטור כדי לקבל 6 תאים.

  7. המשתמשים הבאים אמרו תודה לhatul על הודעתו:

    avis (06-02-2014)

  8. #7
    תאריך הצטרפות
    Feb 2011
    הודעות
    85
    תודה!
    1
    הודה 18 פעמים ב 16 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הרחפן לא מצליח לעלות לאוויר!!!!

    רק לוודא, כיילת את הבקרים לטווח תנועה מלאה של המצערת?

  9. #8
    תאריך הצטרפות
    Oct 2013
    הודעות
    16
    תודה!
    2
    הודה 4 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הרחפן לא מצליח לעלות לאוויר!!!!

    ציטוט נכתב במקור על ידי Darthflame צפיה בהודעה
    רק לוודא, כיילת את הבקרים לטווח תנועה מלאה של המצערת?
    אני חושב שכן... (פשוט- השתמשתי בברירות המחדל)..
    כדי לוודא זאת, האם אתה יכול לפרט יותר כיצד מכוונים בקרים לטווח תנועה מלאה?
    תודה

  10. #9
    תאריך הצטרפות
    Feb 2011
    הודעות
    85
    תודה!
    1
    הודה 18 פעמים ב 16 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הרחפן לא מצליח לעלות לאוויר!!!!

    אני לא בקיא ככ בנאזה. אז יתקנו אותי המומחים אם אני טועה.
    אי אפשר בעזרת הנאזה לבצע כיול לכל הבקרים בו זמנית. לחלופין. אתה יכול לנסות לנתק כל אחד מהבקרים ולחבר אותו ישירות לערוץ 3 במקלט ולכייל..

    הכיול מתבצע באופן הבא:
    1. להוריד פרופים!
    אחרת יהיה לא נעים..

    2. להדליק שלט ולהעביר את הסטיק של המנוע למקסימום.

    4. לחבר סוללה . בדרך כלל אתה תשמע שני ציפצופים. מיד לאחר מכן תוריד את הסטיק בחזרה למינימום.

    5. הבקר אמור להתאפס על עצמו ולהיות מוכן לעבודה.

    תבצע את זה על כל אחד מהמנועים.


    שוב אני אציין. אין לי נסיון עם הבקרים האלה. או עם הנאזה בכיול כזה.
    אבל השיטה הזו עובדת על כמעט כל הבקרים.

    בהצלחה.


    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

  11. #10
    תאריך הצטרפות
    Oct 2013
    הודעות
    16
    תודה!
    2
    הודה 4 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הרחפן לא מצליח לעלות לאוויר!!!!

    תודה למגיבים.
    אשמח אם יש מישהו שמטיס עם 360KV שיספק מניסיונו מידע נוסף על תפקוד המנועים האלה.

נושאים דומים

  1. [שאלה] חזרה לאוויר
    על ידי dor בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 30
    הודעה אחרונה: 29-03-2013, 14:27:57
  2. [רעיון] מה לעשות מפחד לעלות לאוויר
    על ידי rossg1 בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 25
    הודעה אחרונה: 11-12-2011, 10:38:31
  3. תל אביב והסביבה למכירה הוריקן 425 מורכב 65% בצורה מקצועית + כל מה שצריך בכדי לעלות לאוויר
    על ידי Shaohad בפורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 24-08-2011, 20:00:21
  4. דרושה עזרה כדי לעלות לאוויר מהר
    על ידי sharonx בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 23-11-2010, 19:20:53
  5. [חדשות] טיל חוזר לאוויר F-2A
    על ידי silenser בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 29-08-2009, 17:37:04

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •