התפקיד של ה-W היא הרחבת הפרופ כדי להוריד את הסל״ד הגדול שנוצר במנוע כתוצאה בפסיעה מאוד נמוכה.
וכדי לתת אפשרות להחשת מנוע יחסית ליניארית ובטוחה כדי שהמנוע לא יחנק מעומס.
הבעיה העיקרית במנועי ניטרו 2 פעימות היא שעקומת המומנט ועקומת הכ״ס לא משיקות ואז בסלדים הנמוכים אתה מקבל טורק מאוד גבוה אבל כוח נמוך ובסלדים הגבוהים יותר אתה מקבל כוח גבוה אבל טורק נמוך.
הפרופ הזה בא איפה שהוא לאזן את זה כי בריחופים ובטיסת 3D אתה צריך את הטורק הגבוה.
הפרופ הזה תוכנן בעיקרון למנועי 2 פעימות.
הטסתי בעבר הרחוק טיסני קרש או נפח עם מנועי 2 פעימות או 4 ומהניסיון האישי שלי עם מנועי 2 פעימות היה יותר קל לבצע תרגילים בגלל שהטורק מאוזן יחסית לגודל הטיסן (הטיסנים הללו קטנים ומושפעים בקלות). מנועי 4 פעימות בגלל הטורק הגדול היו נוטים לסבסב אותו כל פעם מה שגורם לך להתיישב חזק על הגה כיוון ומאזנות.
הפרופ הזה מתאים מאוד למנוע שלך.