להקשיח בולמים מאחור עוד יכול לעשות שכל (למרות שלא נראה לי שזה יעזור הרבה מאחר והטיית הרכב לאחור בזמן האצה לא משנה מהותית את מרכז הכובד של הרכב).
אך כאן המליצו להמניך את הרכב מאחור (אם כבר אז זה יגרום למרכז הכובד לנוע אחורה דבר שמנוגד את המטרה של לייצב את הרכב).
לגבי הדרך להקשיח את הבולמים, לא צריך להיות כאן התפלספות גדולה.
הקשחת הבולמים נעשית ע"י שינוי ה preload, כלומר ע"י הקשחת הקפיץ.
השמן משנה את מהירות התגובה של הבולם, שזה רלוונטי מאוד לנהיגה בשטח וקפיצות, אך המקרה של האצות זה לא משמעותי.
אם אתה אומר שהמנוע לא כזה קיצוני לרכב, והבחור כבר ניסה שמן מאוד דליל, אני חושב ששווה לו להחליף מנועים עם חבר ולראות איך הרכב של החבר מגיב עם המנוע "המשופר" ואיך הרכב של פות"ש מגיב עם מנוע מקורי.
אני חושב שנשמע הגיוני שיש בעיה בדיפ' המרכזי והוא לא מתפקד כפי שצריך.
אפשר לשים שמן הכי דליל שיש (שמן קנולה?) רק בכדי לבדוק את ההנחה הזו.
אם הרכב עדיין ירים גלגל אז ככל הנראה הדיפ' אכן לא עושה את העבודה שלו.
שאלה לפותח השרשור, איך הרכב שלך התנהג עם המנוע המקורי?
אגב, אם רכשת את הרכב בארץ למה אתה לא מנסה להשיג עזרה מבעל החנות שמכר לך את הרכב (חשבתי שזה הייתרון בלרכוש רכב בארץ)?