ההבדל, בהקשר של הצורך ברשיון, הוא בין שימוש במסגרת תחביב, לבין שימוש מסחרי, לאו דווקא בין רחפן לטיסן. זה לפחות המצב נכון לעכשיו.
הבעיה עם רחפנים היא שקל, ואפילו מושך, להטיס אותם בכל מיני מקומות שעל פי כל כללי הבטיחות, אסור להטיס בהם.
בעוד שעם טיסנים רגילים, אין לאף אחד (כמעט לאף אחד

) מוטיבציה לנסות דברים כאלה. לכן, אני לא אתפלא אם מטיסי רחפנים באשר הם יתחילו להיתקל בעוד ועוד הגבלות ושאלות בקשר לשימוש שהם (אנחנו) עושים ברחפן. האם זה יגיע למצב בו גם חובבים יצטרכו רשיון? אני מקוה שלא, אבל עם "קצת עזרה מידידים" גם זה עלול לקרות.