אתה צודק...לא התנסחתי נכון.
תיבת התנעה היא חשמלית.
יש שם מנוע או מנועים שמסובבים גלגל גומי שנוגעה בגלגל התנופה של המנוע ומסובב אותו עד שהוא מניע.
ההתנעה החשמלית האחרת היא מצב כמו בטראקסס.
שבו למנוע ניטרו יש סטארטר חשמלי צמוד.
כרגיל אין טוב בלי רע.
במערכת הזו יש לא מעט חסרונות.
לדוגמה:
1. המערכת מתקשה לסובב מנוע מוצף.
2. המערכת אינה חסינת תקלות.
3. הרכב סוחב לא מעט משקל מיותר של המנוע והגיר.
תיבת התנעה זה אביזר חיצוני גדול כבד ומסורבל שנראה לי די באסה חסחוב לשטח.
לא עדיף להסיע רכב חשמלי וזהו?!
רן ענבר