מתן.
התופעה המתוארת ותיקונה קרו לי פעמיים במנועי HV של נובאק
אני מתגעגע לאיכות של נובאק אך זה עדיין קרה ב 2 מתוך 3 המנועים שהיו לי.
לוקטייט מתיבש מהר בסביבה של חוסר חמצן [או משהוא כזה] וכמו שאתה מלביש את המגנט והוא שניה לא זז הדבק מתקשה.
אין בעיה של איזון. לפחות לא מהסוג שמפריע מה גם שהמנוע היה סנסורד...
אני לא נתקלתי בסימון להדבקה או שאריות דבק...
צריך להבין שבמצב של "התקלה" שקרתה כרגע המגנט מסתובב ואוחז לא אוחז בציר כך ששאריות הדבק והסימונים נשחקים ונעלמים.
החלק הקריטי הוא לאתר היכן לאורך הציר למקם את המגנט.
את זה יש לסמן אחרי פתיחת חלקו הקידמי של המנוע אך לפני הוצאת ציר המנוע עם המגנט עליו.
אני אפילו לא זוכר איזה צבע של לוק טייט שמתי... מה שבטוח זה שהוא לא נפתח.
רן ענבר