
נכתב במקור על ידי
flyinglizard
לא לגמרי הבנתי מה הרחפן שלך נוגד? אתה טוען שפרופים קטנים יותר או מתח נמוך יותר (וזרם גבוה יותר) הם יעילים יותר? כי זה ויכוח שלך עם חוקי הפיזיקה, אני לא צד בעניין הזה.
אין שום יתרון בסטאפ 4 תאים על פני 6. שום דבר, אפס, לא קיים, לא הומצא. רוצה כלי איטי יותר - תרד בKV של המנועים, בגודל הפרופים או בגיינים של בקר הטיסה. מספר התאים הוא רק עוד פרמטר ואין לו שום קשר ישיר למאפייני הטיסה הסופיים, שכן יש עוד שלושה גורמים בדרך (כאמור - בקר הטיסה, המנוע, הפרופ). לא היה עולה על דעתי להטיס את הT810 עם ארבעה תאים, וגם טארוט עצמם לא תכננו אותו לכך. תאמין לי שהT810 הוא לא "רחפן חריף וחד בעל תגובות מהירות", וגם לא DJI S1000 וS800 שמשתמשים בסטאפ של 6S גם כן. בכלל הויכוח מיותר שכן כל כלי מקצועי נבנה סביב 6S (תסתכל בRCG), ויש לזה סיבה.
דבר אחרון, אין שום סיכוי שהרחפן שלך עושה את מה שאתה אומר. לא אפשרי פיזיקלית. למעשה, אני בספק אם הוא בכלל טס.
הT810 שלי על סטאפ יעיל בהרבה משלך ועם יותר קיבולת סוללה (200 וואט שעה מול 148 וואט שעה אצלך), ובמשקל כולל של בערך 7 ק"ג אין לי סיכוי לקבל איתו את הזמנים האלו. אם אתה באמת מקבל איתו 20 דקות באוויר, ברכותיי, תרשום פטנט. אתה מוזמן להראות לי סטאפ בECALC שבכלל מתקרב לתוצאות שלך - למעשה, אין שום סיכוי שרחפן במשקל 8 ק"ג עם פרופים 13, מנוע 320KV וסוללות 4S בכלל יתרומם לאוויר, לא כל שכן יטוס 19 דקות... לא הקסה ולא אוקטו. הדבר הכי קרוב שהצלחתי להגיע אליו בECALC היה אוקטו במשקל 7 ק"ג, עם פרופים 13x8, מנוע טייגר 475KV - וטס 6.5 דקות בריחוף... כאמור, אין שום סיכוי שהרחפן שלך טס 19 דקות, או 12 דקות, או טס בכלל. לא במשקל 8 ק"ג ועם הסטאפ הזה. לא קרה, לא יתכן, לא אפשרי. אתה מוזמן להראות לי סרטון של הרחפן או פשוט סטאפ קרוב לזה בECALC.
מספפיק שתראה לי משהו בECALC שטס (בריחוף, כן? אפילו לא טיסה באמת) 12 דקות עם הסטאפ שלך ואני אתן לך עוד 7 דקות קרדיט עלי ואתנצל על הספק.