זה נכון שיצוב של כלי טייס דורש מערכות מורכבות. אבל כלי שהוא בעל יציבות טבעית מובנת טובה + מערכת FMA יכול להתנהג לא רע בכלל. החסרון שיש למערכות היום זה שאין סגירת חוג בקרה על מהירות האוויר. לכן אצלי מתוכנת במקרה של תקלה לפתוח מנוע ל 40%, להתייצב ולחזור הבייתה.
אני עובד עם הדרגון וזה עושה את העבודה.
טייסים אוטומטיים עם חיישני תאוצה זה עוד קצת רחוק למשתמש הרגיל בהיבט של מחיר. וכל החלופות כמו פאפרצי דורשות ידע טכני רב....
זו דעתי הצנוע בלבד.
איציק
נ.ב. יופי של דיון