שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 18 מתוך 18

נושא: חיבור ציוד קרקע ישירות למצבר הרכב

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Apr 2009
    הודעות
    14
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חיבור ציוד קרקע ישירות למצבר הרכב

    ציטוט נכתב במקור על ידי איציק רונן צפיה בהודעה
    טוב אולי בגלל שהוא גדול..... לי יש רק 5AH
    אבל עכשיו כשאתה אומר אני באמת נזכר, שכשהייתי צעיר גם אצלי היה יורד רק אחרי שעתיים...
    12.8 זה בסדר.
    ***חח טוב....

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    3,148
    תודה!
    9
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חיבור ציוד קרקע ישירות למצבר הרכב

    ציטוט נכתב במקור על ידי איציק רונן צפיה בהודעה
    תזהר, מצבר של רכב נותן 13.8 וולט. מרבית המערכות האלקטרוניות מוגנות ב +- 10% זה אומר שה DIVERSTY צריך לקבל מקסימום 12.2 וולט. אני חיברתי את הארגז לרכב דרך שנאי 12V, זה אביזר רגיל (כזה שנותן מספר מתחים). למי שעושה את התרגיל הזה במקביל לסוללת הארגז לגיבוי (ככה זה אצלי), צריך להגן על המערכת בעזרת דיודות אחרת הוא מפוצץ את סוללת הארגז!
    איציק
    איציק, אתה בטוח שהמערכות לא מסוגלות לעבוד על מתח מעט גבוה יותר ?
    זה מוזר מיכוון שהמצבר הקטן שלך גם הוא מצבר עופרת, וכל מצברי העופרת מתנהגים באופן זהה ולא משנה מה גודלם.
    כשאומרים מתח מצבר 12V הכוונה למתח נומינאלי, המתח לאחר טעינה כמובן יהיה גבוה יותר וכל המכשירים שאני מכיר שמיועדים לפעול במתח מצברים מתוכננים גם למתח של אחרי טעינה.
    יתרה מכך, המכשירים מיועדים לפעול גם תחת מתח טעינה שיכול להגיע ל- 14.2V במערכת תקינה.

    ציטוט נכתב במקור על ידי איציק רונן צפיה בהודעה
    טוב אולי בגלל שהוא גדול..... לי יש רק 5AH
    אבל עכשיו כשאתה אומר אני באמת נזכר, שכשהייתי צעיר גם אצלי היה יורד רק אחרי שעתיים...
    12.8 זה בסדר.
    רק שעתיים ??? משהוא מקולקל אצלך.......

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    שרון
    הודעות
    2,675
    מנחת הבית
    אלישמע: מנחת שאישרתי ברת"א.
    תודה!
    124
    הודה 150 פעמים ב 98 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חיבור ציוד קרקע ישירות למצבר הרכב

    ציטוט נכתב במקור על ידי b1yossi צפיה בהודעה
    איציק, אתה בטוח שהמערכות לא מסוגלות לעבוד על מתח מעט גבוה יותר ?
    זה מוזר מיכוון שהמצבר הקטן שלך גם הוא מצבר עופרת, וכל מצברי העופרת מתנהגים באופן זהה ולא משנה מה גודלם.
    כשאומרים מתח מצבר 12V הכוונה למתח נומינאלי, המתח לאחר טעינה כמובן יהיה גבוה יותר וכל המכשירים שאני מכיר שמיועדים לפעול במתח מצברים מתוכננים גם למתח של אחרי טעינה.
    יתרה מכך, המכשירים מיועדים לפעול גם תחת מתח טעינה שיכול להגיע ל- 14.2V במערכת תקינה.
    רק שעתיים ??? משהוא מקולקל אצלך.......
    הטכנולוגיות אולי דומות/זהות אבל העובדה היא שהמצבר בארגז לא עובר את ה 12.8 אחרי טעינה.
    לגבי עבודת מכשירים ע"י מצבר.... תלוי באיכות המוצר, אלו לא מוצרים צבאיים כך שהייתי בודק את עצמי.
    בטריציק
    Some things you can only really appreciate from above
    אתה צינור : http://www.youtube.com/user/IRonen

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    3,148
    תודה!
    9
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חיבור ציוד קרקע ישירות למצבר הרכב

    ציטוט נכתב במקור על ידי איציק רונן צפיה בהודעה
    הטכנולוגיות אולי דומות/זהות אבל העובדה היא שהמצבר בארגז לא עובר את ה 12.8 אחרי טעינה.
    לגבי עבודת מכשירים ע"י מצבר.... תלוי באיכות המוצר, אלו לא מוצרים צבאיים כך שהייתי בודק את עצמי.
    בטריציק
    בדקת מה מתח הטעינה שלך ?
    המצבר חדש\ישן ?
    אחרי כמה זמן מרגע ניתוק הטעינה אתה מודד כזה מתח ?
    המתח שאתה מדבר עליו נמדד ברייקם ?

    אני מתעקש היות ויש לי נסיון לא קטן עם מצברי עופרת.

    לגבי המכשירים, מנסיוני זה נכון גם לגבי מוצרים תעשייתיים\ביתיים, אבל היות ואני לא מכיר את הציוד הספציפי אני מקבל את מה שאתה אומר - שורפאיציק...

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •