אסור שהיה דבר כזה ביקורת על כול מוכר, זו דלת לסגירת חשבונות, אנשים פה מכירים אחד את השני ואם משהו רמאי סדרתי אז זה נודע בסופו של דבר.

ולמקרה ספציפית, פותח השרשור..
אתה החלטת לקנות מאותו בחור שגם התריע ואמר לך ואתה ממש בעקשנות קנית מוצר תקול כדי שתוכל לכעוס עליו ולקרוא לו רמאי,
היחידי שאשם פה זה אתה ולא אף אחד אחר, המוכר לזכותו יאמר כי לא הסתיר ממך דבר, נכון שמבחינה כרונולוגית הבעיה הופיעה שכבר היית בדרך אליו, אבל אם היא הייתה לפני כן והוא לא היה מספר לך עלייה אז הייתה מגלה שהיית מגיע אליו, לא נראה לי שהוא עשה לך תרגיל, הרי את הכסף לא נתת עדיין, ויותר מכך, אחרי שהכול היה חשוף ושקוף לך החלטת כן לקנות.. אז מי אשם פה???
לא מבין, לא מתאים אל תקנה.. אז מה אם נסעת אליו, אתה לא מחויב לכלום, אולי קנית כי הורדת את המחיר לרצפה בגלל התקלות וחשבת שזה עדין ישתלם לך לתקן אותו..
מהסיפור שלך אני מבין שאף אחד לא ניסה לרמות אותך, המוכר דווקא היה בסדר והגון.
וזאת בדיוק סיבה לדוגמה למה לא צריך לתת פידבקים על מוכרים.
הכי פשוט אל תקנה ממנו שוב אם אתה לא מרוצה, והיה עדיף שלא היית קונה ממנו בכלל שכבר ראיתי את כול הבעיות לפני הקנייה ולא היית צריך לפתוח שרשור על למה ואיך הוא ניסה לרמות אותך.
תחשוב על זה.

*חשוב לציין שאין לי מושג מי החברים פה לא מכיר אף אחד מהם.