רן שים לב, כאופציה שלישית רשמתי את הטראגי של קיושו וציינתי שלדעתי היא לא מתאימה בגלל שיש לעשות הסבה.
עדיין, יש שתי אופציות שלא מצריכות כל הסבה אלא מגיעות RTR חשמלי.
אני ממש לא מבין מה הבעיה עם קניית טראגי.
נכון שאין מבחר גדול אך יש לפחות שני רכבים מעולים במחיר זהה לבאגי שהוא רוצה לקנות.
אני לא הייתי נרתע מקניית HPI רק בגלל שאין ייבוא מספיק טוב של חלקי חילוף לארץ (אם אני לא טועה כן יש יבואן בארץ).
אבל גם אם כן, אז נשארת ה- ST4 שלה כן יש חלקי חילוף זמינים בארץ כך שלא צריכה להיות בעיה.
אגב, הבנתי שגם המצב של קיושו בארץ לא מזהיר מבחינת זמינות חלקים מאחר ויש רק חנות אחת בארץ שמייבאת ומוכרת את החברה הנ"ל והיא נמצאת בירושלים..
מבחינת תקציב, אני מניח ש-2700 ש"ח (התקציב שהוקצב בתחילת השרשור) אמור להספיק.
הרכב בארה"ב עולה 1760 ש"ח.
בהנחה שהוא מביא אותו עם חבר שלו ולא משלם משלוח ומע"מ זה משאיר לו 1000 ש"ח לסוללות ומטען.
זוג סוללות דרך הסיני ומשלוח מאירופה יעלה סה"כ כ-300-350 ש"ח.
מטען פשוט וטוב יעלה עוד 80 דולר (לדוגמא מטען של וונום בסיסי אשר מתחבר לשקע החשמל).
מטען קצת יותר מפואר יעלה לא הרבה יותר אך ידרוש גם שנאי.
בכל מקרה הוא לא יעבור את ה-1000 ש"ח.
כך שמסגרת התקציב לא נפרצת.
אם הוא מייבא את ה- ST4 מגרמניה אז זה משאיר לו רק 600 ש"ח למטען וסוללות, קצת לחוץ אך בהחלט אפשרי.
רן,
אני באמת שלא מבין על מה הוויכוח כאן.
אולי תסביר לי למה אתה כל כך תומך בבאגי שככל הנראה לא ממש תתאים לפותח השרשור?